![]() |
Liften jullie wel eens?
kzag vandaag 'n lifter staan, en ik dacht: "dat zou ik nooit doen/durven"
jullie? ow, nu bedenk ik me, in Italië heb ik dat wel 'ns gedaan, we moesten terugwandelen en khad slechte schoenen aan => auto laten stoppen waar al leerlingen van onze groep inzaten, tegen 110 km/h van de berg af! :eek: :D |
Hoogstens met mensen die ik ken, van t station naar huis ofzo.
|
nee absolutly not veel ste gevaarlijk. ik zou niet zo in het nieuws willen en daarmee bedoel ik:wie heeft op vrijdagochtend 12 -3 2003 miss-teeq gezien. ze had een rose trui aan en een blauwe broek. ze werd voor het laats gezien langs de a10
|
Nee, liever niet..
|
Dan rij ik nog liever zwart...
|
Citaat:
|
heel vroeger een keer gedaan, met m'n papa en mama, omdat de laatste bus toen al vertrokken was :confused:
nu zou ik het nooit doen eigenlijk |
Ik durf dat niet grrr:o
|
Ik zou het wel durven als ik niet alleen zou zijn. Ik zou het niet doen.
|
met een vriend zou ik het wel doen...
|
Ik heb het een keer met mn broer gedaan
|
nooit
|
Citaat:
|
Nee echt niet ik denk ook niet dat me ouders dan echt blij met me zullen zijn. Je weet maar nooit
|
nee
|
Hm, 2 keer, 1 keer in Nederland, andere keer in Italie.. Allebei de keren met dezelfde vriend. :|
Nahja, de eerste keer was zijn portomonnee gejat, en daar zat ook mijn geld in, telefoon hadden we niet bij ons, en we stonden in Den Haag, en moesten naar Rotterdam.. Nouja, ging goed. 2e keer in Italie, we wisten niet hoe we terug moesten komen, dus hebben we 't ook gedaan.. Nouja, we zaten bij een paar drukpratende jongens in de auto, was erg gezellig, konden geen woord engels. :D Maar in m'n eentje zou ik het nooit doen.. |
alleen met bekenden
|
Nee, ik lift niet of er moet net een bekende langsrijden
|
er liften wel vaak mensen mee op mijn portomonnee :mad:
|
Nee nooit, ik zou het niet durven..
|
Neeeee! Durf ik helemaal niet! :eek:
|
Nee, alleen als 't bekenden zijn, die te vertrouwen zijn. Anders zou 'k niet durven.
|
vraagje aan diegenen met 'n rijbewijs: hebben jullie al 'ns lifters meegenomen?
ik niet iig :) |
Citaat:
|
Ik deed het zelde, en ik denk dat ik het nu ook alleen maar uit noodzaak zou doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |