![]() |
The Chill Topic
Op welke manier "chill" jij het liefste? Betekent chillen voor jou op de bank zitten met een lekkere warme kop thee? Of lekker poolen met wat vriendjes & vriendinnetjes? Of lekker van een blowtje genieten? Tell me. :D
|
lekker op band liggen met goede film...
|
Terrasje zitten of idd ff poolen.
|
kan op een heleboel manieren zijn. Kan met een biertje onderuit op de bank zijn, dat kan achter de pc zijn, dat kan op m'n bed zijn
|
met ene boot midden op een meer met een dikke joint.
Jaah, Het ware leven ! Maar ut water moet wel rustig zijn :( |
Op de bank liggen en praten met vrienden.
Of uitgaan met vrienden in een rustige gelegenheid, of lekker aan zee zitten met een glas cola :) |
lekker in de shop zitten met wat maten!
liefst the pink in eindhoven lekker relaxe sfeer daar |
Dat kan inderdaad op veel manieren dat verschilt gewoon de ene keer kan ik echt relaxen achter de computer of lekker op de bank tv kijken of ff naar buiten gaan ofzoiets
|
languit op de bank (bij voorkeur met chocola :)) of aan de Reeuwijkse Plassen gaan zitten (met een beetje goed weer)
|
Terrasje zitten of met mijn beste vriendin op de bank voor de open haard.. zij is lief!
|
Computeren
|
Pooooleeeen! Ahum. Nouja, dat is erg koel, op een terrasje zitten ook, met goede vrienden, ergens in't gras hangen, op een boot liggen met inderdaad wel rustig water, gewoon, ergens bij vrienden thuis op de bank liggen en ondertussen rustig praten/drinken, soms met uitgaan, oefenen met bandje (komt er altijd op neer dat we lounge-muziek gaan maken en heerlijk op die onwijs grote en geweldige banken gaan liggen daar), lekker in de zon liggen.. Pff.
:) |
In de zon liggen in het Vondelpark met heel veel drinken en lekker snoep enzo
|
Met dit weer lekker op een terrasje zitten met vrienden of lekker in het meer zwemmen! En anders filmpje huren en lekkere dingetjes erbij om te eten enzo... Of gewoon lekker met m'n vriend op bed liggen...
|
Alles lekker op mn gemak doen. Niet haasten, geen verplichtingen etc.
|
rust hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |