![]() |
I wear my sunglasses at night
Doe jij net als in het bovenstaande nummer ook wel es rare dingen snachtst, die je normaal op andere momenten doet?
|
Ik praat heel veel in mijn slaap. Dat doe ik ook normaal wel.
|
muziek luisteren. Ik heb m'n oordopjes in (met muziek aan) als ik slaap (anders kan ik in de zomer niet in slaap vallen...veel te warm)
ja, ik ben raar :o |
Citaat:
verder slaap ik vooral 's nachts |
Ik leef 's nachts :p
|
Citaat:
mie 2 |
heb van de week om 5 uur snachts mijn kamer op zitten ruimen. jeuj. je moet toch ķets doen als je niet kunt slapen, omdat je pa te hard snurkt?!
|
ik slaap 's nachts
|
Ik schop mensen :rolleyes:
|
Ik kom meestal ook pas tot leven in de avond / nacht :D.
|
ik praatte vroeger vaak in m'n slaap, maar nu denk ik gelukkig niet meer :D
't was trouwens eerder hardop dromen dan praten :D |
Ik word wel eens andersom in mijn bed wakker :confused:
Ook eens en toen lag ik met de wandklok ik mn armen :D Ook heb ik een tijd 's nachts veel gebeld, maar dat doen wel meer mensen volgens mij. |
Citaat:
en kben ook al 'ns wakker geworden in de kamer van m'n broer, dat ik opgestaan was, slaapzak genomen, naar zijn kamer gegaan en daar ingeslapen opnieuw :D |
Citaat:
Heb ik ook wel es gedaan, nou ja, zoiets. Als kind slaapwandelend naar de woonkamer gegaan. "Is er taart?" "Nee?" "Oh." Toen ben ik weer naar mn bed gelopen :D |
Citaat:
|
alleen onder invloed van alcohol, anders niet.
|
TV met tafel en al 2 meter met mijn hoofd verplaatsen .. heb ik nog een leuk litteken van.
TIP: Als je je al duizelig voelt, ga dan 's nachts niet door het huis wandelen op zoek naar eten. Je weet nooit wat op je afkomt :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |