Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   rot voelen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428554)

Slaughterer 21-05-2002 21:12

rot voelen

Voelen jullie je ook weleens heel erg depri? Hoe komt dat dan?
Heb het eigenlijk best wel vaak, denk ik.

Wat doen jullie er meestal aan? Helpt dat? Soms ga ik wat eten, maar dat helpt toch niet. Eigenlijk helpt niets volgens mij. Ja, als ik andere mensen zie, die ik graag zie vrolijk ik meestal wel weer wat op.

fruitmand 21-05-2002 21:19

ja, heel vaak.

lady_x 21-05-2002 21:20

Als ik depri ben, ben ik het liefst alleen, dan kan ik nadenken enzo. Ik zou dan zelf nooit naar een vriendin stappen, de moed ontbreekt daarbij. Het gaat vaak vlug over maar het is wel kut want ik heb zo van die vervelende stemmingswisselingen. En als iets effe verkeerd ging bijt ik iedereen hier thuis de neus af dus daarom ben ik liever op m'n eentje en dan gaat het wel over maar een remedie tegen depressie is er niet, behalve dan antidepressiva.

Onlyme 21-05-2002 21:27

continu..
wat ik eraan doe?

niets, ik leg me erbij neer

Gothic 21-05-2002 21:31

yep, normaal doe ik lullig, nu verdrink ik mezelf in verdriet, doe lekker zielig, huil lekker, blijf lekker thuis van school, en maak mezelf zo ongelukkig mogelijk...

de communiceerbeer 21-05-2002 22:07

ik zeg dan meestal heel weinig tot niks

Krugdinho 22-05-2002 08:11

:)

Lethalis 22-05-2002 08:58

Ik heb zo mijn momenten ja. Meestal verdwijn ik gewoon op mijn kamer of, als het weer mooi is, ga ik buiten wandelen en zoek een afgelegen plekje op waar ik gewoon mijn rust heb.

Mijn gedrag ten opzichte van anderen wijzigt niet erg, misschien dat ik iets stiller ben.

Qamra 22-05-2002 09:08

*laat maar*

Nu eet ik gewoon (ik ben toch 15 kilo te licht, dus :D) of ik ga iets voor MEZELF doen.. Muziek opzetten en vooral niet praten.. En dat laatste moeten we ook nog ffies afslachten en dan gaat het weer toppie met mij :D

/me is nu dus totaal niet in een slecht humeur :)

Martin Dude 22-05-2002 09:20

Ja, kweenie waarom, is altijd al zo geweest :p
zal ook wel menselijk zijn soms ... wie weet

ennuh .. kword vrolijker van goede muziek, vrienden ... en soms is het ook gewoon wat slaap dat ik nodig had :p
en praten met een persoon helpt ook vaak

Denise84 22-05-2002 14:27

als ik in een dipje zit dan ga ik huilen, dan is het er vaak al uit. Anders heb ik nergens zin in en ga ik slapen. Of ik bel vriendinnen ofzo. Maar ik ben eigenlijk nooit lang depri. En anders.. ehm.. dan stop ik het denk ik vooral weg, zodat ik me op dat moment minder klote voel. (niet dat dat slim is)

Monica 22-05-2002 14:33

Iets meer dan een jaar geleden ben ik een hele tijd best derpi geweest. Mja, ik weet het allemaal niet helemaal meer, het is een zwart gat zeg maar. Zat de hele dag op mijn kamer, had nergens zin in. Luisterde muziek, huilde, schreef.
Als ik er nu last van heb doe ik nog precies hetzelfde, al weet ik dan al dat het een stuk minder erg is als dat het toen was, daar klaar ik al een stuk sneller van op :) Of ik bel een vriendin en begin dan eerst een serieus gesprek om het dan leuk te laten eindigen. Voel ik me ook weer een stuk beter.
Huilen, tja, soms nog totaal zonder enige reden.. :/

Methuselah 22-05-2002 14:37

de laatste maanden vrij vaak eigenlijk, kweet waar't aan ligt maar ik kan der niets aan doen, en da's wat net zo kut is :(

mja...

ik luister dan vaak naar muziek, ofwel ga ik gewoon op m'n bed liggen, in de stilte, hangt ervanaf...

't helpt soms ook als ik m'n hart 'ns kan uitstorten bij iemand, gedeelde smart is immers halve smart :)

Piccola 22-05-2002 15:04

Ik voel me ook wel eens depri ja. De laatste 4 weken vrij vaak aangezien het tussen m'n vriend en mij niet zo best gaat. Ik huil dan altijd veel en ben erg stil, ik ontwijk mensen en luister dan naar hele droevige liedjes. Vroeger schreef ik dan altijd in mijn dagboek, maar dat doe ik nu niet meer. Nu zet ik mijn verhaal hier altijd op het forum en ga hier lopen klagen enzo... Aangezien ik irl dan iedereen ontloop is dit de goede plek om toch mijn hart ff te kunnen uitstorten als ik daar behoefte aan heb.

Luca 22-05-2002 19:04

Soms is het heel erg ja. Einden alleen fietsen of met de hond lopen kan bij mij nog wel eens werken. Of in de zomer met muziek op proberen te slapen in de tuin. Meestal is het ook handig om het gewoon maar van mij af te schrijven :)

Slaughterer 22-05-2002 20:14

Citaat:

Monica schreef:
Iets meer dan een jaar geleden ben ik een hele tijd best derpi geweest. Mja, ik weet het allemaal niet helemaal meer, het is een zwart gat zeg maar. Zat de hele dag op mijn kamer, had nergens zin in. Luisterde muziek, huilde, schreef.
Als ik er nu last van heb doe ik nog precies hetzelfde, al weet ik dan al dat het een stuk minder erg is als dat het toen was, daar klaar ik al een stuk sneller van op :) Of ik bel een vriendin en begin dan eerst een serieus gesprek om het dan leuk te laten eindigen. Voel ik me ook weer een stuk beter.
Huilen, tja, soms nog totaal zonder enige reden.. :/

hm...had ik je toen niet voor het eerst ontmoet... :rolleyes"

Monica 22-05-2002 20:18

Citaat:

Slaughterer schreef:

hm...had ik je toen niet voor het eerst ontmoet... :rolleyes"

Ja, het was niet echt mijn beste tijd.

Bluesummers 22-05-2002 20:22

:( k ben op dit moment vreselijk depri,komt vooral door 1 van mn beste vriendinnen.. dies stapelverliefd, hartstikke leuk voord r natuurlijk, maar op een jongen die k ook wel zie zitten.. en hijs zo mogelijk nog verliefder op haar.. das echt shit joh, he vraagt je de hele tijd af 'wat heeft zij dat ik niet heb' dan voel je je echt shit over jezelf joh.. en ze lopen allebei 24/7 tegen mij te zeggen hoe dol ze op elkaar zijn(ze durven het niet tegen elkaar te zeggen, dus zeggen ze het maar tegen mij -_-) en das ook nie echt leuk.. :( *is min of meer eenzaam*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.