![]() |
Hoeveel kinderen willen jullie???
laterz :eek:
-->1 |
3
|
1 of 2....is genoeg.
Denk dat ik anders gillend gek zou worden |
0
|
1 of 2
|
2 of 3
|
iig 2, bij 1 is de kans toch groot (zo niet altijd aanwezig) dat een kind verwent wordt en dat wil ik dus niet, plus dat je met twee nooit alleen bent (duh). Misschien meer, 3 of 4 oid, we zien wel, de tijd zal het leren. Eerst maar es kijken of je (niet in de vorm van 'jij') kunt krijgen, das soms het eerste probleem...
|
2.
Eerst een jongetje Daarna een meisje Reden: dan kan de broer zijn zusje beschermen... Alleen daar ben ik niet de persoon om over te beslissen, daar moet iemand anders het ook nog eens over eens zijn. |
2 of 3... in elk geval wil ik beide geslachten vertegenwoordigd hebben :D
|
denk daar nog niet over na :)
|
2: eerst een jongen, dan een meisje, zodat het meisje een grote broer heeft :)
|
0 ...
|
geen 1 denkik, kheb nu iig wel genoeg aan me broertje en zusje...
|
2,2 !!
|
2
|
Citaat:
|
3 of 4
|
geen. k hou niet van kinderen en k zou ook geen goede moeder zijn denk k..
|
2/3 kinderen
liefst eerst een jongen... |
2-4
1tje vind ik zielig. en 5 ofzo is me teveel. |
Geen.
Ik denk er eigenlijk nog niet zo over na, maar als ik toch besluit kinderen te nemen dan iig geen drie. Dan is er nml. altijd 1tje alleen. |
ik gok op 2
|
stuk of 2
|
1!
|
ik wil zeker 2 kinderen
|
Ik denk 3. 1 vind ik wel heeeeel weinig, 4 echt weer wat veel. 2 is wel leuk, maar 3 net iets gezelliger.
|
geen ....
|
3-4 iig geen één, ben zelf enig kind en weet hoe saai dat kan zijn
|
1, hooguit 2. Maar 3 is te veel
|
*krijgt visioenen van schreeuwende, jammerende, etterende kleine kinderen* :mad: :D
Kweenie... als ik al kinderen zou nemen, dan toch maar eentje denk ik... ben bang dat als je na je eerste kind er nog een krijgt, dat je daar dan nooit zoveel van kan houden als van je eerste kind... en bovendien heb je aan 2 of meer kinderen veel meer werk (hoewel dat denk ik niet opweegt tegen het plezier wat je er dan weer aan hebt, maar toch...), en moet je maar zien te zorgen dat je ze allemaal evenveel aandacht geeft... en evenveel van alles eigenlijk... lijkt me nogal moeilijk... Maar goed, da's voor later... eerst maar eens iemand vinden om kinderen mee te krijgen :D :p |
Citaat:
|
een miljoen ofzo.... :D
me love children |
Wie zegt dat je kinderen KAN krijgen
|
nou ik wil 2 geestelijke mongooltjes en 1 gehandicapte kindjes! 2 apen en 3 olifantjes(wel kleine)
|
2 stuks, geadopteerd uit een 3e wereld land ofzo
meer van mij = nie positief |
Pfffff, ik zou het niet weten. Nu zou ik zeggen 0, vanmorgen zou ik nog zeggen 2. Zal ik eventueel dan wel bekijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Minimaal 2, Het liefst 3 (is gezellig :) )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op dit moment geen, wat ik later wil plan ik nu nog niet.
|
16
|
Misschien dat 't tegen die tijd verandert, maar op dit moment wil ik er later 2...
|
3 eigen (eerst een jongetje en dan twee meisjes) en eventueel een adoptiekindje uit zuid-amerika of azie
misschien trouwens nog wel meer pleegkindjes.. kvind grote gezinnen altijd wel leuk.. |
Citaat:
|
2, een jongen en een meisje. Doe maar een 2-ling :p
|
Voorlopig Helemaal Geen :)
(ik denk ook niet dat ik daarin verander) :) |
Ik wil er geen.
|
2, een eeneige tweeling, 2 meisjes
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |