![]() |
mensen die je nie kent, maar toch nie uit kan staan?
hebben jullie wel eens, dat je iemand niet kent(alleen van gezicht ofzo.. bv op school door de gang ziet lopen..) en diegene duz echt niet uit kan staan? vertel er even bij waarom! :confused:
|
wiggers
|
ik heb da zelf namelijk best vaak.... tewijl als ik ze leer kennen die mensen echt heeeel aardig zijn!( 2 ervan zijn nu hele goede vriendinnen van me!)....
|
nehh .. dat is vaak andersom .. de meeste mensen kunnen mij niet uitstaan terwijl ze me niet eens kennen :confused:
|
Citaat:
|
zijn er veel te veel, komt door die agressieve kutstad waar ik in woon.. al die koppen :mad:
|
Regelmatig.
|
Heb ik heel vaak, best iiritant. Ik kan me heel erg ergeren aan van die populaire kutjes die denken dat ze alles zijn. Later blijken ze an heel aardig te zijn, ik kan dus wel mn mening goed bijstellen. Ik hoor ook weleens dat mensen dat van mij denken :o tsja..vooroordelen he..
|
Kheb soms ook wel eens van die mensen gezien met zo'n gezicht "sla mij, alsjeblieft, heel hard"
niet dat ik agressief ben ofzow, maar soms menen mensen zich gewoon teveel dat 't irritant wordt |
Nou, bijvoorbeeld het stelletje halfapen die vandaag op kantoor de top-cooling kwamen repareren .. ik wist het toen ff niet meer, de wijze waarop zij met elkaar praatten en waar ze over konden lachen .. en de bijbehorende vakonbekwaamheid; "hey Dom, wat doet dit kruissteentje hier?" .. pfff, zelfs ik weet dat :|
|
Citaat:
|
Yep... sommige mensen hebben gewoon zo'n onuitstaanbaar "kijk-mij-eens-geweldig-zijn!"-hoofd, daar heb ik dan al gelijk een pesthekel aan...
|
Citaat:
|
ja dagelijks.. van die dozen :rolleyes: maar soms blijken het nog best aardige mensen te zijn *schaam*
wies wiggers eigenlijk?:D |
veel mensen, vooral van die idioten op school, en ook mensen die 'k tegenkom op fuiven ofzo *zucht* *is in ergerbui*
|
op school volgens mij niet, maar heb ik weleens gehad bij een aantal volwassenen. Ik kan me er nu nog aan irriteren terwijl ik die mensen nooit gesproken heb.
|
vaak zat :eek:
|
die gasten die altijd bij de poort staan zodat je er niet langs kunt en zij daardoor heel cool zijn:rolleyes:. die zou ik graag zien branden :)
|
mensen met een arrogante uitstraling die totaal niet bij ze past...brrrr...meestal in combi met kraag omhoog en pastelkleurtjes :eek:
|
ABT VAN SION :D :o ;) ;) :o :D
|
Citaat:
Eigenlijk alle blanken met extreme identiteitsproblemen. [/edit] Dat van die blanken zou moeten zijn mensen |
Mjah, genoeg op m'n school, in de stad, echt irritant!! Mjah veel meisjes met zo'n kapsones-look... En je hebt ook van die irritante jongens, als 't ze niet bevalt dat je ze negeert ofzo dan word je meteen voor weet ik veel wat allemaal uitgemaakt...
|
Mensen die denken dat ze alles zijn, extreem kakkerig praten, denken de vleesgeworden corpsgedachte te zijn, terwijl ze op intellectueel vlak geen flikker voorstellen, grote mond-klein hartje, de discussie niet willen aangaan, en zich laten voorstaan op dingen die ze niet zelf bereikt hebben. DIE haat ik.
|
Citaat:
|
Paar mensen. Een meisje bij ons op school ook. Die is zó perfect, da's niet normaal meer :/ :D
Daarom kan ik er niet uitstaan, maar da's dus eigenlijk jaloezie :D ;) :( |
Citaat:
geloof niet dat we zulke mensen op mijn school hebben :D |
Van die mensen die geforceerd spontaan overkomen. Dat geeft me tegijkertijd foute kriebels en het werkt op me lachspieren, soms dan.
|
Citaat:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii.....:D |
Mensen die heel stoer ergens staan en op de grond spugen, daar kan ik niet tegen dus heb ik meestal bij voorbaat een hekel aan
|
Citaat:
nee maar laatst was er zo'n vrouw in het ziekenhuis en mijn god.. hoe hou je het dag en nacht vol zó te zijn.. echt zo van: kopje koffie mevrouw? Nou...*gniffelgniffel* dáááááár zeg ik geeeeen nee tegen hoor!*gniffel* AAAAAAAAAAAAAAAARGH... |
Ja dat heb ik wel eens. Mensen die er blij lopen alsof ze God zijn ofzo! En kakkers.. Sjaaltje, lakschoentjes, verwaande bek! Jek! Maar goed, dit zijn meer de kakkers die ik 'ken' hoor. Ik bedoel nu niet dat alle kakkers verwaand zijn ofzo.
|
jah ik heb zelf ook altijd dat mensen mij niet uit kunenn staan... dan hoor je ze later tegen je zeggen van: oh je bent eigenlijk best aardig, ik da8t egt da je een arrogante bitch was!!! grrr :mad:
|
Ik vind het een beetje onzin, want hoe kan je iemand niet uitstaan als je iemand niet kent?
beetje raar niet? Oordeel pas als je iemand kent, anders niet. |
Citaat:
Praten lopen gedragen alsof je in Paramaribo geboren bent, terwijl je gewoon in het ziekenhuis is Naarden bent geboren ofzoo....das wigger |
Jaa! Dat heb ik pas nog gehad met een lerares op school, ik zag haar de hele tijd lopen en had echt zo iets van ga weg mens ! Ik weet eigenlijk ook niet wrom :confused: Maar nu blijkt dat een vriendin haar heeft -> en dat ze heel leuk is :O:D
Myrthe |
jaaaaaaah heel vaak...
van die mensjes met hun kraagjes en oililysjaaltjes en die alladinslipperachtige vieze schoentjes en te perfecte mensjes en van die mensen die zoow overdreven geforceerd vriendelijk doen en en....ach ik ben zo tolerant.....:) mjuh veel van hen zijn toch best aardig als je ze eenmaal kent... en andersom is het nog veeeeel vaker....van de mensjes die meteen zoiets hebben van "he vieze stinkaltoooow!" en ik ben helemaal niet echt altoow?? :confused: |
Mat Herben
|
Ja, paar van die "zandvoortkutjes" op school kan ik niet uitstaan. Die lopen dan met de hele versace collectie door de school te showen en pesten bruggers, béétje trieste figuren...
|
Citaat:
En verder nog iemand die ik niet goed ken, maar waar ik nu wel een hekel aan begin te krijgen, als ik zie hoe die persoon met mensen omgaat. :mad: |
Citaat:
|
Jep, dat heb ik wel eens. Van die jongens die te veel in de sportschool hebben gezeten en nu buitenproportioneel gespierd zijn, die dan naast hun blonde zonnebankteef in hun verlaagde Golf GTI zitten, en mij dan verwaand aan kijken als ik langs kom fietsen.
|
Citaat:
|
Willibrord :/
|
Citaat:
die gast is zooo cool:cool: |
Er zijn wel een paar mensen op TV waar ik absoluut niet naar kan kijken zoals Patty Brard, Willibrord Frequin, Emile Ratelband en Jerry Springer. *kots*
Maar verder zou ik het niet weten. |
Citaat:
|
Citaat:
:o *is net onder de zonnebank geweest* ;) |
jah.. daa rheb ik vaak genoeg last van..
Best stom want soms blijkt achteraf dat ze best aardig zijn. Majah.. vaak denken mensen van mij dat ik ook arrogant ben snap k ook nie echt.. |
van die kinderen die zich ongelooflijk gaan aanstellen als iemand hun richting uit kijkt.
mensen die mij alleen al negeren om mijn kleding.:mad: iedereen die knapper is dan ik domme mensen tja...ik kan weinig mensen WEL uitstaan :o |
oh, in 'n straat vlakbij de onze: 'n paar rotkinderen van 'n jaar of 9-10, die hun middelvinger uitsteken of scheldwoorden roepen naar iedereen die voorbij komt (n) :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |