Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   alleen op vacantione (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428571)

koekiemonsteres 22-05-2002 20:46

haaai everyone,
ik mag dit jaar einduluk alleen op vakantie, daarmee bedoel ik without parentzz. ik ga twee weken op vakantie met een vriendin naar zeeland en daarna nog een week naar la france met een andere vriendin. nou iz mijn vraag: hoe moet ik mij hier psychisch en mentaal op voorbereiden??? ik bedoel: wat moet ik meenemen, waar moet ik voor uitkijken enz. en heeft dr nog iemand leuke vakantieverhalen?
senk joe kuzzels moi

ps: kweenie of t hier hoort, anders gooi me maar op een ander forum.

Lethalis 22-05-2002 21:36

Het toegepaste vocabulair en de spelling alleen al :(

M@rco 22-05-2002 21:37

Bereid je maar psychisch en mentaal voor op het ergste (ontvoering, verkrachting, etc.), dan kan het alleen maar leuker worden :p

Lethalis 22-05-2002 21:39

Citaat:

M@rco schreef:
Bereid je maar psychisch en mentaal voor op het ergste (ontvoering, verkrachting, etc.), dan kan het alleen maar leuker worden :p
Neem condooms mee :D

rockyj 22-05-2002 21:42

Citaat:

******** schreef:
Neem condooms mee :D
Ik denk dat de verkrachters wel hun eigen meehebben :D

punkyfish 22-05-2002 21:48

soa's?

Lethalis 22-05-2002 21:49

Citaat:

rockyj schreef:
Ik denk dat de verkrachters wel hun eigen meehebben :D
Hey, het ging om voorbereiden .. hoe wou je je daar anders nog op voorbereiden als slachtoffer zijnde? :D

"van mijn part verkracht je me, maar doe het wel veilig" .. lol :D

punkyfish 22-05-2002 21:57

Citaat:

******** schreef:
"van mijn part verkracht je me, maar doe het wel veilig" .. lol :D
"doe je wel voorzichtig, want ik ben nog maagd"

Lethalis 22-05-2002 22:00

Citaat:

punkyfish schreef:
"doe je wel voorzichtig, want ik ben nog maagd"
Die gillen harder :D worden zulke primaten alleen maar geiler van..

nare man 22-05-2002 22:21

Ik ga lekker ook alleen op vakantie. Heerlijk tien dagen lang door België en Duitsland treinen. Helemaal alleen, geen gezeik aan m'n hoofd, geen irritante mensen om me heen...een beetje voor me uitkijken over de landschappen, veel nadenken, lekker boekje Strafrecht in m'n rugzak, twee keer per dag in een leuk Duits of Belgisch dorpje uitstappen en lunchen, eten, 's avonds lekker weer in de trein :)

Ik heb er nu al zin in ... heerlijk.

punkyfish 22-05-2002 22:22

Citaat:

******** schreef:
Die gillen harder :D worden zulke primaten alleen maar geiler van..
:eek: je klinkt... ervaren :eek:

Not for Sale 23-05-2002 06:38

Citaat:

nare man schreef:
Ik ga lekker ook alleen op vakantie. Heerlijk tien dagen lang door België en Duitsland treinen. Helemaal alleen, geen gezeik aan m'n hoofd, geen irritante mensen om me heen...een beetje voor me uitkijken over de landschappen, veel nadenken, lekker boekje Strafrecht in m'n rugzak, twee keer per dag in een leuk Duits of Belgisch dorpje uitstappen en lunchen, eten, 's avonds lekker weer in de trein :)

lijkt me ook wel gaaf, maar mijn omgeving kotst me dan echt wel erg uit :o

Ik ga met 3 vrienden naar Spanje . 10 dagen. Howweeeheee:D Zinnin :) hoihoihoihoihoi ---

Hmm, maar eerst nog toetsenweek :/

Lethalis 23-05-2002 07:15

Citaat:

punkyfish schreef:
:eek: je klinkt... ervaren :eek:
:D

Zo ben ik dus echt helemaal niet :D

Lethalis 23-05-2002 07:18

Citaat:

nare man schreef:

Het heeft wel wat, aan de andere kant ben ik niet zo'n fan van de trein :D

Maar het idee op zich is wel leuk; gewoon helemaal alleen door allerlei dorpjes en steden gaan die je nog niet kent :)

Leonoor 23-05-2002 08:54

Wat je mee moet nemen? Om te beginnen de dingen die je anders ook mee neemt, dat lijkt me handig. Verder ligt het er aan of je gaat lopen, fietsen, met de auto, met de bus, met de trein, het vliegtuig, wat dan ook. Als je gaat lopen kun je namelijk beter niet je hele kledingkast meenemen. Vertel dus eerst maar hoe je gaat. Verder een tent als je gaat kamperen. Als je niet gaat kamperen niet. Een slaapzak ed zijn ook altijd handig als je gaat kamperen of in een jeugdherberg slaapt. Maar ook dat weten we niet. Dus tja, dan weet ik ook niet wat je allemaal nodig zou hebben.

Ik ga dit jaar met m'n vriendje 3 dagen naar Limburg (ff bij z'n zus op de camping staan) en aansluitend 3 weken naar Duitsland, naar Warner Bros Movieworld (of hoe dat ook mag heten) en Berlijn. Heel veel zin in. En daarna nog een weekje strand, maar dan zijn we gewoon thuis en treinen we op en neer tussen thuis en Hoek van Holland of Scheveningen, zien we nog wel.

damaetas 23-05-2002 08:57

Citaat:

******** schreef:
Het toegepaste vocabulair en de spelling alleen al :(
bhaha, JE WORDT OUD!!!

fruitmand 23-05-2002 09:26

:rolleyes:

sorry, maar MENTAAL VOORBERIJDEN :confused: Dit is echt ZOHOOOOO zielig

bubbeltjes 23-05-2002 09:33

Citaat:

fruitmand schreef:
:rolleyes:

sorry, maar MENTAAL VOORBERIJDEN :confused: Dit is echt ZOHOOOOO zielig

Voorberijden, dat is pas zielig :p

Zo raar is het niet om je mentaal voor te bereiden vind ik. Ik ga dit jaar ook voor het eerst alleen met een vriendin op vakantie (naar Turkije) en vind het ook best spannend.

Leonoor 23-05-2002 09:39

Citaat:

bubbeltjes schreef:

Voorberijden, dat is pas zielig :p

Zo raar is het niet om je mentaal voor te bereiden vind ik. Ik ga dit jaar ook voor het eerst alleen met een vriendin op vakantie (naar Turkije) en vind het ook best spannend.

:D (y) (sorry :D)

Eerste keer alleen op vakantie is ook spannend en je moet aan veel dingen denken, ook mentaal, dus zo raar vind ik het ook niet. fruitmand wel eens alleen naar het buitenland op vakantie geweest (en dan niet zeggen 'ja, maar dat ging zomaar' als dat niet is, want dat geloof ik toch niet :p)?

Lethalis 23-05-2002 09:49

Citaat:

damaetas schreef:
bhaha, JE WORDT OUD!!!
Grammatica :(

nare man 23-05-2002 09:50

Citaat:

Coolkast schreef:

lijkt me ook wel gaaf, maar mijn omgeving kotst me dan echt wel erg uit :o

Daar heb ik toch wel zulke ongelooflijke schijt aan :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.