![]() |
Msn namen!!!
Heeey mensjuuus!
Weet iemand van jullie nog leuke msnnamen???? Ik kan namelijk nooit van die leuke bedenken! :( Thanxxx alvast Doeeiiiii kuzzzz van mij |
"destiny" :o :p
|
"kuzzzzzzz van mij" :p
|
ik heb Michiel
die vond ik wel leuk eigenlijk of zoek je meer iets als (d)(¯`·._.·sMiRnOfF sLuT·._.·´¯)(d) ? |
Citaat:
|
de multiplier :o
|
Citaat:
|
whut-whut ?!, Ik zal vergeven, Maar niet vergeten
:) |
"stomme ik"
:rolleyes: als je maar niet engeltje(*) kiest |
k neem gwoon altijd mn normale nick(deadly) en dan een leuke uitspraak erachter.. tip: loesje.nl :D nu heb k deze(nie van loesje): Deadly-And the Cries of the Devil Were Never Answered
|
Ik hou van je (zo heet ik nu)
|
ik kan geen naam verzinnen
(*) There's Latin Spirit In Everyone (8) :p ·.·´¯`·»[naam]«·´¯`·. ofsow :o |
Citaat:
|
De leukste uit mijn lijst:
|
kheet nou:
don't want this shit anymore.... lekkah positief... :rolleyes: wukvul... zoek zelluf maar es wat uit jah... loesje heeft wew es lachu uitsprake... doek zelluf oowk wel es |
Citaat:
|
"Ik ben niet aardig"
Ik was toen in een Loesje-bui, maar niet iedereen wist dat het daar vandaan kwam, sloeg enorm aan :D |
"Voor cybersex klik hier"
|
Citaat:
|
ik gebruik gewoon me eigen naam om te vermijden dat ik op namen kom als deze >>
'beertje' 'shakespeare casanova' 'babygirl' 'flapje' 'blacknight scorpion' etc. :rolleyes: |
ik heet zelf: Iemand had laatst een slippertje gemaakt en toen ik hem aantrok, was ie toch te klein
en ik zou jezelf: Red een boom, eet een bever noemen |
heb je dr al een? :o
|
Citaat:
|
eeeyz!
thanx mensuuun! op loesje staat de hele leuke vin ik zelf. mzzl :) |
ik heb altijd Shadow | Uitspraak, uitdrukking, weirde shit
|
Ik heet Bona Dea.. Godin van voorspelling en alleen aanbeden door vrouwen en ten strengste verboden voor mannen.. Ofzo :D
|
Ik heet nu:
(#) kippetje (#) in the (#)-light -> gebraden kip |
----------------------> dA dOkI <-----------------------------
|
Vlooienband
|
Citaat:
|
Ff kijken naar de meisjes op mijn lijst:
- raar meisje - Crazy, sexy, cool - lil psycho - beestje nou ja, dat zal je wel niet egt helpen. K heb zelf standaard Tom Bombadil met een tekst erachter die op dat moment bij me past. |
van mr bean
dik hout zaagt langer het zout in de pap houd de meisjes mager zelfs het beste paard gaat wel eens naar de slager |
Roenie PINKPOP [ettert de buren met Nickelback - How You Remind Me]:p :p
|
heet gewoon : Mel
gewooon simpele namen, lange namen irriteren :D (mij iig) |
Citaat:
|
TLC had een album genaamd crazy sexy cool
|
Citaat:
|
Citaat:
Was die oude deur voor mij op slot. En je deed of je niets had gehoord. Nu zeg je: M'n lief, het slot was kapot. .... Je loog tegen mij, Alsof ik een kind was. Geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was. Zeg schat denk je dat je me aankan, Zeg schat jij bent heel wat van plan dan. .... Ooow, Ik ben nu mezelf niet. Heb last van verdriet. En je zegt dat je toch van me houdt. En je zegt je bent toch nog mijn vrouw, Maar je liet me mooi staan in de kou! .... Kut, ik kan niet op de naam van het lied en zangeres komen! :( |
"Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker" heeft een vriendin van me als nick. Vind um wel leuk! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liedje is van Drukwerk en heet Je Loog Tegen Mij
|
ik heb altijd dezelfde, ik snap niet dat er mensen zijn die 'm om de dag veranderen, da's eigenlijk erg irritant voor alle anderen vind ik
|
Je eigen naam is toch persoonlijk?
|
»» ][\/][ ««
|
deze mag iig nieh:
Tool @ Ozzfest.. 't was TOF dude. (y) |
Tats!!
|
¡Billy Gilman = Hot!
|
Ik heb "Ali Pizza" omdat ze mij altijd ali pizza noemen , en omdat ik een voicemail heb die gaat zo : ali pizza's swoarma tent uw bestelling graag .......PIEEEIEIEIEPPPPP..;) :p
LOLLLL :):):p :p :):) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |