![]() |
hoe lang ken jij je beste vriend/vriendin al?
ikke vanaf haar geboorte...dus 15 jaar :D
|
kheb twee beste vrienden: de ene ongeveer 12-13 jaar, de andere een zevental :)
|
2 vriendinnen ken ik al vanaf de peuterklas, een andere 5 jaar ofzo, en marlies, mijn beste vriendin ken ik pas 2 jaar, maar ze is echt de leukste en liefste en gekste die er bestaat ! :D
Myrthe |
Ik heb niet 1 beste vriend of vriendin..
Maar goed.. 1 ken ik sinds groep 1.. maar toen ging ze van school en kwam ze 5 jaar geleden weer bij me in de klas 2 ken ik 4 jaar 1 ken ik sinds groep 1 En last but not least: 1tje ken ik 3 jaar.. en die weet ongeveer het meest van me! |
beste vriendin 13 jaar, de ander 3 en beste vriend een jaar ofzow
|
5 jaar!
|
13 jaar, maar ben pas sinds 5 jaar echt goed bevriend
|
M'n beste vrienden vanaf de brugklas, dus nu acht en een half jaar. M'n beste vriendin sinds oktober vorig jaar.
|
Beste vriend: 4 jaar.
Andere beste vriend: 8 jaar. Andere beste vriend: 14 jaar, maar wordt nooit meer. Beste vriendin: 2 jaar ongeveer. Andere beste vriendin: 3/4 jaar. Ja, dat krijg je met zo'n vraag. :rolleyes: ik beschouw niet 1 iemand als m'n beste vriend/vriendin, ik heb met al deze mensen een hele hechte band.. |
ruim 6 jaar
|
Vanaf groep 1 dus zo'n 11 jaar :o
toen moest ik naast haar zitten en ging 't echt zow van.. Hoi, ik ben Dominique.. ik ben ilona.. kom je bij mij spelen vanmiddag? ok.. :p |
iets meer dan 4 jaar nog maar
en m'n andere beste vriendin nauwelijks 3 jaar :eek: |
Mn beste vriend 5 jaar, mn 3 beste vriendinnen in NL 3 jaar, en mn beste vriendin hier in parijs 1 jaar.
|
Denk sinds ik naar de kleuterschool ging. Dus een jaar of 15!
|
5 jaar ofzo :)
|
Ik heb geen beste vriend/vriendin. Heb een paar keer gedacht dat iemand m'n beste vriendin was, maar achteraf was het een superbitch... kweet niet of ik nog in beste vrienden/vriendinnen moet geloven
|
uhm
beste vriendin: ongeveer 2 jaar, maar ben pas echt goeie friends voor 1tje denk ik... (i) beste vriend: 7 jaar (j) andere vriendin: 4 jaar (m) :D aint i lucky... heb nog wel andere vrienden maar die zijn lang nie zo goedies als dees :D |
Euhm 1 jaar.... heb maar een beste vriendin.. en ofcourse haar neighbour, denk ik wel goeie vriend. Euhm denk pas een half jaar.... best wel lonely eik? :D ;) :p
|
Beste vriend: 1 jaar en 2 maanden ofzo
Beste vriendin: heb ik niet, wel veel goede vriendinnen. |
ik heb vier beste vriendinnen:
2 nu 5 jaar; eentje 4 jaar en eentje 11 jaar :) |
Deze zomer 9 jaar... Men beste vriendin van vroeger (we zijn nog steeds goede vrienden maar de echt 'band' is een beetje kapot) ken ik bijna 8 jaar... Men beste vriend (men bijna-terug-vriend :D) ken ik deze zomer 3 jaar...
|
bijna 9 jaar :D
|
uhm... kort
|
ik heb maar 1 vriendin en dat is echt een liefurt! die ken ik pas een paar maanden, woont een fucking eind van me weg, maar is echt zoooooooooo lief!!!!!!!!!!!!!!! :)
*hele dikke knuffol To Cath :)* |
Ik heb 2 beste vrienden... :)
Marco ken ik nu 5 jaar en Mick ken ik nu 3 jaar! |
Citaat:
|
ruim 5 jaar .. :)
|
euh... bijna 18 jaar! :)
|
Citaat:
|
uh ruim 13 jaar?
|
Beste vriend ofzo heb ik niet. Wel goede en hele goede vrienden, maar geen beste. Maar degene van de hele goede vrienden die ik het langst ken ken ik ongeveer 10 jaar nu.
|
Ik heb nie ech een beste vriend. Ik heb vooral het laatste jaar heel veel vrienden gekregen en er zijn er uiteraard een paar waar ik meer mee heb dan anderen maar niet 1 die eruit springt als mijn beste vriend.
|
ongeveer 6 jaar...:) (y)
|
Ik heb er drie. 2 ken ik er zo ongeveer mijn hele leven al, en de andere 4 jaar.
|
Ik had een heel goede vriend en een heel goede vriendin, ze zijn jammer genoeg verhuist en nu hebben we geen contact meer.
Maar ik hoef niet zo perse een beste vriendin. Ik heb 2 goede vriendinnen en een aantal goede vrrienden en daar mee lukt het me wel. |
ongeveer 6 jaar denk ik
|
19 jaar, 5 maanden geleden kwam ik voor het eerst bij haar op bezoek. Ik was toen min een half jaar (we schelen precies een half jaar) en mijn moeder kwam bij haar op kraamvisite. Dat schept toch een band. Op de kleuterschool ben ik echt vriendinnen met haar geworden. Ik heb de hele basisschool bij haar in de klas gezeten + eerste jaar voortgezet onderwijse en in de 5e en 6e klas een paar vakken. Nu zit ze op kamers in Wageningen, maar ik zie haar ieder weekend nog.
|
Dwayne: een jaar en 3 weken (y)
Esgo: bijna een jaar, maar daarna een half jaar niet gezien/gesproken Bart en Linda: half jaar Bjarne: sinds zijn geboorte, 3 jaar geleden |
ene beste vriend: 8 jaar
andere beste vriend: 21 jaar :o (maar wel 5 jaar tussendoor niet gezien) andere goeie vriend: 5 jaar |
Citaat:
whieehhh:) ik ook ruim 13 jaar .. goh... |
7 jaar *trots*
|
ummm 4 jaar en k hoop dat nogggg heeeel lang blijft
he Muis! HAHA :D |
erhm, 1 vriend ken ik al.. poeh.. 11 jaar ofsow
En andere 4 jaar |
kheb 4 beste vrienden:
1 vanaf de kleuterschool, ze woont ook in de straat achter mij :D en 1 vanaf de brugklas..dus ik ken haar bijna 6 jaar (wow best lang!) en 1 vanaf begin de 4e, dus haar ken ik bijna 2 jaar en mn nieuwste beste vriend ken ik ook vanaf de 4e maar toen vond ik het een klootzak, maar kben nu uhhh .. klein jaar beste vriendjes :) |
euh... week nie meer
al wel lang nina*??? :D |
een jaar of 7(van het eerste leerjaar tot tweede middelbaar) of is het nu 8 :confused:
|
Citaat:
dat is vette bullshit. Je moet altijd in je beste vrienden kunnen geloven, en ze zullen nooit opeens tegen je keren. Als je dat gebeurd, zijn het geen beste vrienden van je en ga je met de verkeerde mensen om...beste vrienden moet je kunnen geloven en vertrouwen, anders heeft vriendschap geen zin |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |