![]() |
Ik stond vanmiddag in de bieb en toen ik die boeken wou laten registreren kwam ik dr achter dat ik mijn pasje niet bij me had. En toen realiseerde ik me dat ik mijn nummer dat op mijn pasje staat uit mijn hoofd weet: 25270000066449
Welke zinloze zaken weet jij uit je hoofd? |
mijn verjaardag.
|
Nu het nr van jouw biebpasje :(
:p |
Ik weet ook mn biebpasjenr uit mn hoofd: 98909294301
En het nummerbord van een jongen van de camping van 5 jaar geleden :rolleyes: PG- DL-64 En nog ontiegelijk veel meer dingen.. echt leip (n) |
Citaat:
:( Heeft iemand al die topicstarter iets kunnen vragen?? |
Een berg verjaardagen van collega's, vrienden en ouwe klasgenoten weet ik uit m'n kop.
van een hoop ouwe liedjes weet ik uit welk jaar ze komen Citaat:
maar ja, wat heb ik er nou in hemelsnaam aan? |
Citaat:
hou dat ff in 1 topic aub :) http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=102119 |
Alle kennis in mijn hoofd is wel ergens nuttig voor.
|
Vooral telefoonnummers; bijvoorbeeld dat van iemand die ik al 4 jaar niet heb gezien/gesproken, en ik weet ook ALLE mobiele nummers van m'n beste vriendin uit m'n hoofd, behalve degene die ze nu heeft.. Verder onthoud ik niets, ook geen zinnige dingen. :|
|
mn bankrekeningnummer, veel telefoonnummers, heel erg veel titels van nummers met bijbehorende arrtiest, groot aantal verjaardagen (vind ik niet nutteloos), tijden waarop ik iets heb gedaan, uitslagen van wedstijden die zwaar onbelngrijk zijn.
Goh, volgens mij is mijn hardeschijf vol aan het raken :D |
Citaat:
|
echt vanalles....
telefoonnummers en adressen en verjaardagen van mensen die ik vaak niet eens WIL kennen....en nooit spreek enzoow.... wat voor kleur het jurkje had dat ik aanhad op welk feest je maar wil toen ik klein was.... bustijden van bussen die ik nooit neem, de kwt-codes van de halve school, het aantal bladzijdes van boeken, op welke bladzijde een bepaalde zin staat in een boek... mjuh zo kan ik nog wel ff doorgaan....whaaaah waarom zit er zoveel nutteloze zooi in mijn hoofd??? |
Geboortedatums van heel oninteressante mensen, de precieze datum van een schoolfeest in groep 6 en nog meer vage datums (ik heb iets met datums en jaartallen)
|
Citaat:
|
Citaat:
25270000066449 |
-boekingsnummers van de vakanties die ik misschien ga doen
-verjaardag van m'n broer :rolleyes: -gironummer (hoewel dit soms wel handig kan zijn) dat deze topic zinloos is, weet ik ook uit m'n hoofd :rolleyes: |
Citaat:
ontopic: telefoonnummers |
Iets wat ik uit mijn hoofd ken is niet zinloos?!
|
ok hou je vast:
mn sofinummer mn bankpasnummer (dus niet rekeningnummer maar die andere) pincodes van klasgenoten en familieleden (in het geval van klasgenoten van die sukkels die hun geboortejaar nemen...) het nummerbord van een auto die we al 8 jaar niet meer hebben rekeningnummer van rekening die ik niet meer heb en nog een hele boel die ik nu zelfs niet kan bedenken zo zinloos is het... |
Ik onthoud altijd iedereen's tweede namen, zo weet ik ze nog van mensen die ik echt al jaren niet meer gezien heb... ook erg nuttig...
|
veel te veel tv-reclames
hoe je bier schrijft in het russisch de latijnse naam van het konijn (Oryctolagus cuniculus voor de geinteresseerden) het jaartal waarin de maagdenburger halvebol is uitgevonden en door wie (1651 Otto von Guernicke) de akkoordtonen van het Cm7b5 akkoord (C Eb Gb Bb) |
Al mijn oude gsm nummers, behalve mijn huidige... aargh!
|
heel erg veel (overbodige) telefoonnummers, en heel veel (overbodige) verjaardagen en andere data. Zo zinloos, maar ik krijg het niet uit m'n hoofd
|
het nummer van mijn opa's 1
|
het nummer van mijn opa's eerste auto mg-17-14
|
de hoofdsteden van bijna elk land ter wereld
|
het latijnse woord voor wat alle leeraren last van hebben
Supra Orbitale Pancitopenie (= een zeer groot tekort aan cellen boven de oogkassen {hersencellen dus})! |
Citaat:
En ik heb geen zinloze zaken in m'n hoofd. Ze komen pas terug op het moment dat ik er niks (meer) aan heb. :) |
Citaat:
|
wat is er nu zinloos aan je bankrekening nummer uit je hoofd kennen? lijkt me toch vrij zinvol. net als je sofinummer..
ik weet alleen dat in mn sofinummer steeds 14 achter elkaar komt :confused: en het eindigt op een 5. Dat is nu zinloos, heb ik er nog niks aan :p |
forum.scholieren.com :D ;)
|
Ik onthoud veel cijferreeksen, maar kan de volgorde nooit onthouden. Meer in stukjes. M'n telefoon nummer in Londen had een 393 en een 175 erin, maar het preciese nummer zou ik niet kunnen vertellen. Zo gaat het met veel nummers.
Wat ik wel sterk onthoud is hoe dingen eruit zien, waar dingen liggen, waar ik was toen ik een bepaalde gedachte had, wie wat waar vertelde 3 en een half jaar geleden, hoe de winkel eruitzag waar ik 6/7 jaar geleden m'n schoenen kocht de eerste keer dat ik in Londen was (maar ik zou het niet meer terug kunnen vinden, geen idee waar het was) Ik kan dingen in huis feilloos terugvinden, dus m'n moeder heeft me gebombardeerd tot 'terugvinder' van alles wat zij dagelijks kwijtraakt. Ik herinner de vertrektijden van de Easyjet vluchten tussen Amsterdam en London Luton. En die van de KLM vluchten Amsterdam - Birmingham. En de treintijden van en naar Harwich. Maar bijvoorbeeld weer niet het verschil tussen Googe Street en Moorgate (tube stations) - die zitten op verschillende helften van de Northern Line, maar ik heb het meerdere keren foutgedaan en 1x zelfs bijna een vlucht gemist omdat ik de verkeerde kant had gekozen... |
Een of ander rijtje voor Frans. bijvoeglijke naamwoorden die afwijken of zo.
beau bon jolie haut jeune vaste grand meuvieux mauvais mechant nouveau gros autre. en ik had na de derde geen frans meer :confused: |
Ik heb ooit eens de latijnse namen van de Witte vlieg en de Sluipwesp uit me kop proberen te leren, maar ikweet ze niet meer..
Verder heb ik niet veel nutteloze dingen in me hoofd.. |
teksten van acteurs uit me favo serie...
|
Owja.. Ik weet het versje van Team Rocket uit Pokémon uit me hoofd.. :confused:
|
De machten van 2 tot en met de 20ste. :D
|
- de slogan van mac donalds: every time a good time :)
ennuh iets latijn... ora et labora.. bid en werk volgens mij :rolleyes: :p :rolleyes: |
Citaat:
|
Foon nummers van mensen die ik nooit bellen zal
|
het adres van een jongen waar ik altijd ruzie mee heb
hoewel dat niet zinloos is :d |
*m'n bankrekeningnummer
* alle hoofdsteden van Zuid-Amerika :confused: * (bijna) alle hoofdsteden van Europa * rijtje Latijn woorden, terwijl ik geen Latijn heb, en ik nieteens weet waarvoor ik het kan gebruiken (serva-servai-servai-servam-serva... servis-servarum-servis-servas-servis.... etc!) * Duitse woordjes die de 3e of 4e naamval krijgen (mit, nach, bei, seit etc...) * telefoonnummers van mensen die ik al 5 jaar niet meer bel * hetzelfde met adressen en verjaardagen van mensen die of dood zijn, of helemaal uit m'n leven verdwenen... |
oh ja, en alle koppelwerkwoorden! :D
zijn, worden, blijven, blijken, lijken, schijnen, heten, dunken, voorkomen! |
Citaat:
|
De halve voetbalgeschiedenis van het nederlandse elftal. Ben dan ook op school expert.
|
mijn sofinummer en bijna alle telefoonnummers van de vrienden van mijn broer :rolleyes:
owkeej sofinummer is misschien wel handig maar wel een beetje wazig... |
k ken bijna de hele tekst van american beauty uit mn kop, en...
verder kan ik eigelijk niet zo veel dingen verzinnen... |
Citaat:
Ontopic: Ik weet zo goed als alles wat met de Titanic te maken heeft, zelfs de passagierslijst (zowel eerste, tweede als derde klas) kom ik uit m'n hoofd een heel eind mee :o Verder vast nog wel wat, maar zou het nu zo echt ff niet weten :o Komt nog wel ;) [edit: Oeps :o Verkeerde naam :o Deze is van mijn buurjongen :o] |
geen :cool:
|
Sommige teksten van films. Ben heel chaotisch en vergeet heel snel wat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |