Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Toileteren int openbaar??? ook last van.... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428593)

HelpMePlease 24-05-2002 19:03

Toileteren int openbaar??? ook last van....

dat je het dan vervelend vind dat andere mensen je bijv. horen plassen? ik denk altijd maar dat het aan mij ligt. :confused: Vandaag zat ik bijvoorbeeld weer op de wc op mijn stage en er liep iemand voorbij. Ik meteen me plas ophouden omdat ik het zo'n raar idee vind dat iemand mij hoort plassen. Toen dacht 'ben ik nu de enige' ik ga ff rondvragen op scholieren.com dus bij deze.
Nou weet ik niet of hij hier thuishoort maar ik wist waar anders. Heeft toch met je lichaam te maken of niet :) hihi maar goed, wie heeft dit nog meer? en wat doe je ertegen?

Ik hou me plas soms gewoon urenlang op, of als iemand de wc binnenkomt dan hou ik het heel lang op en kan soms niet meer .......whaahah :rolleyes:

In ieder geval ik hoop dat ik niet de enige ben want dan laat ik me ff nakijke denk ik :D whahahaahahahaha

MissKiss1985 24-05-2002 19:32

Dit heb ik ook heel erg. Ik heb altijd zo iets van shit wat denken mensen dan wel niet. Maar eigenlijk is dat raar want je zit gewoon op een toilet en als hun naar de wc gaan hoor je het ook gewoon. Maar toch vind ik het niet leuk wou liever dat je niets kon horen

Sophietje12 24-05-2002 19:34

Ik heb dat soms ook bijv. in de WC's op school, in de pauze moet ineens iedereen en dan staat er gewoon een wachtrij. Als je dan ongesteld bent moet je dan je maandverband uit je onderbroek scheuren en dat kan dan ook iedereen horen. maar plassen vinnik nie zo'n probleem. Ik vind het wel altijd raar als ik iemand hoor plassen, ik weet eigenlijk nie waarom.

mathfreak 24-05-2002 19:36

Citaat:

HelpMePlease schreef:
dat je het dan vervelend vind dat andere mensen je bijv. horen plassen? ik denk altijd maar dat het aan mij ligt. :confused: Vandaag zat ik bijvoorbeeld weer op de wc op mijn stage en er liep iemand voorbij. Ik meteen me plas ophouden omdat ik het zo'n raar idee vind dat iemand mij hoort plassen. Toen dacht 'ben ik nu de enige' ik ga ff rondvragen op scholieren.com dus bij deze.
Nou weet ik niet of hij hier thuishoort maar ik wist waar anders. Heeft toch met je lichaam te maken of niet :) hihi maar goed, wie heeft dit nog meer? en wat doe je ertegen?

Ik hou me plas soms gewoon urenlang op, of als iemand de wc binnenkomt dan hou ik het heel lang op en kan soms niet meer .......whaahah :rolleyes:

In ieder geval ik hoop dat ik niet de enige ben want dan laat ik me ff nakijke denk ik :D whahahaahahahaha

Waarom vind je het een raar idee dat iemand je hoort plassen? Het is heel normaal om naar het toilet te gaan omdat je moet plassen of je ontlasting kwijt moet. Misschien heeft het te maken met dat je vroegen hebt geleerd dat plassen en poepen vies is, maar het gaat hier om iets heel natuurlijks, dus je hoeft je niet te generen. Als iemand opzettelijk naar je zou staan luisteren wat je op het toilet aan het doen bent is het natuurlijk iets anders, maar je hoeft niet bang te zijn dat dat zal gebeuren.

HelpMePlease 24-05-2002 19:48

ja kind ik weet t ook niet maar het zij zo. heel vervelend. is me eigenlijk nooit geleerd dat het erg vies is, nou ja, van mezelf weet ik ook wel dat het nie echt fris is. maar buiten dat, ik vind gewoon het geluid zo vreemd klinken zo raar.......ik denk dan dat mensen denken van 'zo die is aant plassen' wat ze natuurlijk ook wel weten als ze niks horen......

maar ja ik heb nou eenmaal zon schyzofrene mind af en toe, serious :rolleyes:

Andijvie 24-05-2002 20:18

Dat heb ik ook onwijs erg!

Ik kán ook gewoon niet plassen wanneer ik wéét dat er iemand in de buurt is die me mogelijk kan horen..
Op school moet het echt helemaal leeg zijn bij die wc's wil ik kunnen plassen (ook al moet ik nog zo nodig).
Op vakantie was dat echt altijd een ramp, zijn altijd wel mensen namelijk... Dus tja, dan kán ik gewoon niet meer plassen...

Zelfs thuis heb ik dat :o (als mijn moeder de was aan het doen is in de bijkeuken, kan ik écht niet naar de wc, die daar ook ongeveer zit..)..

Pff, ik dacht serieus dat ik altijd de enige was joh...

Ik weet ook nooit precies wat ik moet doen wanneer ik iemand hoor plassen, voel me dan altijd beetje ongemakkelijk. Mijn zus bijvoorbeeld -> gaat altijd naar de wc, terwijl ze nog druk aan het kwekken met me is. Dan hoor ik haar dus plassen, schaam me dood, en zij kwekt vrolijk door...

Hmm, vroeger had ik dat nooit zo.. Maar het is echt onwijs vervelend... (Heb nu zelf een soort 'therapie' ontwikkeld, bij m'n vriend thuis. Als hij thuis is, is het de bedoeling dat ik gewoon naar de wc kan gaan, ook al loopt hij in de buurt rond... Het werkt al wel een beetje...)

Alicia Silverstone 24-05-2002 20:28

heb ik ook, maar dan vooral thuis/bij anderen thuis.
Vooral met jongens in de buurt.
Als een vriend of m'n ex bij me thuis was en we zouden weggaan maar ik moest nog ff naar de wc. Dan ging ik altijd het liefst boven, want als hij dan nog in de gang staat in ik zou in de gang naar de wc moeten dan hoorde hij me dus plassen.
Soms is het niet echt te voorkomen, naja dan doe ik het dus gewoon wel, maar dan voel ik me bestwel onprettig :(

Snufje 24-05-2002 20:54

Dit past een stuk beter op de kantine. leef je daar maar uit.

Andijvie 24-05-2002 20:55

Citaat:

Snufje schreef:
?!
Sorry hoor, maar dit is toch wel serieuzer dan de kantine zeg!!

WolterB 24-05-2002 21:07

dat ken ik wel, vooral in een touringbus of in de trein, echt rapzalig als je weet dat er mensen aan het wachten zijn tot je klaar bent en waar je de lucht naar binnen voelt komen door de onderkant van het toilet. meestal probeer ik dan de toiletten te mijden tot ik weer ergens ben waar het toilet stilstaat

-Meisje- 24-05-2002 21:58

Heb ik ook last van... Kleg meestal wc-papier in de pot voor ik men ding moet doen, dan 'dempt' het wa :D

Tom 24-05-2002 22:19

Citaat:

mathfreak schreef:
goh iemand uit Beek & Donk..

Rabbi Daniel 24-05-2002 22:27

Citaat:

Andijvie schreef:
?!
Sorry hoor, maar dit is toch wel serieuzer dan de kantine zeg!!

Ik geef als advies:

De Kantine -> Psychologie

! am mE 24-05-2002 22:55

Ik denk: schijt, die anderen naast me (in het hokje ernaast dan) doen toch precies hetzelfde? Waarom zouden we ons dan voor onszelf en elkaar schamen? Plassen is iets vrij normaals dacht ik nog :).

rockyj 24-05-2002 22:57

Het wind me juist op als anderen mij horen plassen :rolleyes:

Sithan 24-05-2002 23:15

Aan de reacties te zien is het echt een vrouwenprobleem :D

de abt van sion 24-05-2002 23:28

Citaat:

Snufje schreef:
Gezien de reacties past het beter op Psychologie. Het kernprobleem zit namelijk ergens waar je het niet zou verwachten, namelijk tussen de oren.

Piccola 24-05-2002 23:34

Dat vind ik echt verschrikkelijk! Vind het nogal genant ofzo!

rockyj 24-05-2002 23:35

Schamen jullie je ook als jullie de planten water geven??

Shock 25-05-2002 01:09

't Is meer uit fatsoensoverwegingen dat ik effe zo richt dat het niet zo goed hoorbaar is.. voor mezelf maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit eigenlijk

MissKiss1985 25-05-2002 09:23

Waarom is ie naar de kantine verplaatst hij stond goed waar hij stond!

Talon 25-05-2002 10:19

mjah, sommige mensen hebben gewoon een vloedgolf, en als ze niet uitkijken gaat die big kahuna over hun benen :D
en dan lijkt het wel een beetje op een waterval :D

fruitmand 25-05-2002 10:22

Citaat:

Talon schreef:
mjah, sommige mensen hebben gewoon een vloedgolf, en als ze niet uitkijken gaat die big kahuna over hun benen :D
en dan lijkt het wel een beetje op een waterval :D

WAAAAAAH, WAAROM BEN JE NIET ONLINE :eek:

Talon 25-05-2002 10:22

Citaat:

fruitmand schreef:

WAAAAAAH, WAAROM BEN JE NIET ONLINE :eek:

msn stond uit :)

fruitmand 25-05-2002 10:25

Citaat:

Talon schreef:

msn stond uit :)

o....stommerd:D

Talon 25-05-2002 10:30

Citaat:

fruitmand schreef:

o....stommerd:D

o.....eigenlijk ben ik wel heel lief hoor :mad: en niet stom ;)

fruitmand 25-05-2002 10:35

Citaat:

Talon schreef:

zal wel :rolleyes::p

Talon 25-05-2002 10:37

Citaat:

fruitmand schreef:

zal wel :rolleyes::p

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

MissKiss1985 25-05-2002 10:47

Citaat:

Talon schreef:

Luca 25-05-2002 16:15

Niet zo veel problemen mee.

DarkRaven 25-05-2002 17:38

:d

Somebody Special 25-05-2002 17:44

Some 'problemen' mee maar moet me er eik gewoon nix van aantrekkken

freakjuh 25-05-2002 19:18

mjah et is wel :o:o:o

Foxy_oud 25-05-2002 20:35

ik vind dat echt onzin, iedere dag plassen er miljarden mensen. Ik ga daar echt niet moeilijk over doen hoor.
Als ik moet plassen en er komt toevallig iemand in de wc naast me dan ga ik daar echt m'n plas niet voor inhouden hoor.
Lekker interessant, alsof iemand naar jou plas gaat zitten luisteren en het daarna gaat zitten analyseren. :confused:
Zodra ze daar echt over na gaan denken dan wil ik dat niet weten, en dan moeten ze dat vooral maar doen. :p

fruitmand 25-05-2002 20:50

Citaat:

Talon schreef:

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

niet zo opgefokt joh:eek::)

Rabbi Daniel 25-05-2002 22:37

Citaat:

Foxy schreef:
ik vind dat echt onzin, iedere dag plassen er miljarden mensen. Ik ga daar echt niet moeilijk over doen hoor.
Als ik moet plassen en er komt toevallig iemand in de wc naast me dan ga ik daar echt m'n plas niet voor inhouden hoor.
Lekker interessant, alsof iemand naar jou plas gaat zitten luisteren en het daarna gaat zitten analyseren. :confused:
Zodra ze daar echt over na gaan denken dan wil ik dat niet weten, en dan moeten ze dat vooral maar doen. :p

Nou... :o :p

Stilo/Seek 25-05-2002 23:13

als iemand naar me kijkt kan ik niet pissen :p

Methuselah 26-05-2002 01:23

af en toe wel, als ze in m'n rug staan te priemen lukt 't soms moeilijk, tja...

Tofke_H 26-05-2002 02:22

soms.. gelukkig niet al te vaak. (y)

Gonzo 26-05-2002 02:31

Ik ben op dit gebied erg makkelijk. Ik heb er schijt aan :D.

miep 26-05-2002 05:51

Ik dacht dus altijd dat ik de enige was.......
Ik moet me al goed concentreren als ik naar de wc moet (Tenzij ik heel nodig moet en dronken ben :D ) En als er iemand luistert (of ik denk dat ie luistert;) ) lukt het al helemaal niet!

Rosa! 26-05-2002 15:22

jaa ik vind het ook heel irritant
sjaa soms maakt het me niet zo heel veel uit
maar als ik ook nog precies weet wie het kunnen horen enzo dat is wel irritant ja
plassen als intussen iemand anders doorspoelt

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.