![]() |
Zitten er veel mensen op het forum die je
al kende voordat je op dit forum kwam?:D
( misschien verkeerde formulering :o ) Maar ik bedoel dus, je kent een wel wat mensen van het forum ofzo maar kende je sommige al voordat je o het forum postte en van waar ken je ze ?:) |
ja
Martijn1985 amidala simple creed |
nee...
|
Mja...
de hoofdschuldigen van het feit dat ik hier zit zijn Amidala en simple creed ;) en wolterB kende ik dus ook al voordat hij hier kwam... |
slisje
eXo Gonzo (toch?) Secreetje (een beetje he) al die mensen van spekkie ofzo :/ ik weet het niet meer hoor :/ |
Socratesss, maar die komt hier volgens mij niet meer zovaak :confused: via e-mail & chat
|
Nee ik ben hier eigenlijk perongeluk beland.
|
nee
|
SuSHiJoW en wierie:)
|
neu
|
genoeg
|
Dobermann, T*, B...
van de chat :rolleyes: |
Nopes, niemand!
|
Dutchgirl..
|
bertbart
|
Kronkeltje (Goeie vriendin)
ZenZation (mij vriendjuh!) In_Flames_Skate (van vakantie...) |
Nee, geen 1...
|
Een paar namen die iedereen nu na 2 jaar zich niet meer kan herinneren (afgehaakt :/)
|
jah (ik ken sommige maar een b-tje)
nina* (vriendin) snoepie!!! (vriendin) smilegirl (vriendin) masterofpuppets ((daan dus) van school) girlmetwijdebroeken (zus van nina*) skycraper (vriend van girlmetwijdebroeken) uuh... verder volges mij nie |
nope 0, 00
|
ja. 2 mensen.
|
moest dat??
|
nie da ik weet.
|
nee niemand!!! Lekker boeiend. :D
|
nee
|
Niet dat ik weet misschien een paar die ik wel ken kwa gezicht die hier toevallig ook zitten maar in ieder geval niet dat ik weet
|
nee
|
Ja, Wijze Vrouw en La Femme Nikita (alleen die zijn er geloof ik niet zo vaak)
|
euhm Fame, Bertbart en botje34, McLaren:)...en sommigen wel van gezicht maar verder niet:p pas daarna:)
|
ken er geen 1 en dat zal wel zo blijven ook.
niet dat ik dat erg vind. want als ik naar die foto's van jullie kijk, zijn jullie eigenlijk niet zo mijn ''soort'' mensen waarmee ik omga |
Eend
|
ja, eentje, maar die komt hier niet vaak meer.
|
Ja, DiepFries.
|
Citaat:
|
m'n zus, maar voor de rest niemand :)
|
Moenbase
Zit ik toevallig mee in de klas dit halve jaar....puur toeval toen we het over 'forums' op school hadden |
OnLyMe, Geen id meer waarvan eigelijk,
Ken um al ZO lang.. |
stuk of 10, 15
|
Citaat:
|
0
|
Ja, Paul's Herberg (is er maar heeeel weinig, en dan vooral in lifestyle en dating)
en Miss Kazzz, die ken ik van dreamcommunity .. en heb ik stiekum op t forum gegooid :o voor de rest niemand .. me thinx :p |
disaster en nog 4anderen, maar die komen hier niet meer, dus laat ik die maar achterwegeh.
|
geen een
|
Een paar
|
paa r ofzo
maar die zijn hem gepeerd toen ik kwma (goed plan)... gelukkig maar... anders was het hier zo familiefeestachtig |
Eend, Jessiej (dclover), Fleet Admiral :eek:, en nog een paar geloof ik
|
ja hodelahitie
|
zag hier laatst een meisje posten die weleens bij mij in de klas zit, heette volgens mij iets met zon
|
christel, floor, tom, casper, vakje27 (roland, niet echt eigenlijk, via mailtjes)
|
m'n broertje, wouszer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |