![]() |
typisch newbie gedrag
k weet nie hoe t met jullie zit, maar k bezoek nou al een tijd verschillende fora, en dan heb je natuurlijk veel met newbies te maken.. op zich nix mis mee, maar valt het jullie ook zo op dat bijna alle newbies bepaald gedrag vertonen? post de typische newbie dingen hier :d
moi begint: +ze zetten overal hun naam onder +ze gebruiken veel smileys(op fwf word bv deze http://www.vangurchom.net/forum/images/smiles/30.gif smiley heel veel door newbies gebruikt) bespreek hier het http://www.endoria.net/upload/index.php/2666782319 (get it? newbie.. newbee.. bee ..lama hangen -_-) gedrag^_^ |
hm
dan ben ik ook newbie, ik vind veel smileys ook wel leuk.. en die smiley = :cool: |
|
maar k bedoel dus echt overmatig beruik van smileys.. zoals:
'hoi ik ben nieuw dag :D :D :D :D :D :D -<insert naam>' |
DiT iS oOk ZoIeTs
|
let ook op de hoeveelheid uitroeptekens..
'Hoi, ik ben nieuw!!!!!' |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, maar dat móest ik even doen :D |
Topics openen in de volgende strekking:
ALlEmAal VoOrSTeLLen!! Ik heet ...... en ik ben nieuw!!!! HOe heet jij??? |
Citaat:
Citaat:
een 'ik ben nieuw, wie zijn jullie'-topic is idd wel vreselijk irritant en alleen voor newbies. smilies worden volges mij helemaal niet zo overmatig veel door n00bs gebruikt :confused: -SnEeS-:p |
- Hoe word ik forumbaas?
- Ik wil meer plaats in een sign - ik ben nieuw! Hallo! ( gevolgd met waar is mijn hallo topic gebleven na een delete actie...) - Hoe plaats ik een foto? en heel veel smilies :D |
zijn we niet allemaal n00bs geweest??
dus een beetje re5p3ct voor de newbs plz |
"Hoe moet je Quoten?"
"Hoe doen jullie die smilies?" (bij de ouwe forum-software) |
Citaat:
|
wanneer krijg je een sig?
hoe word je forumbaas? tralala, dada |
Hoi!!!!!!!!! IK heb eigenlijk niet veel van die typische newbie dingen hihiihihihihihi maar ik ga weer want m'n vriendje komt strakt hahaha :) :) :) ;) ;) ;) :p :D :o :cool: :rolleyes:
|
Citaat:
Ach dit doe ik ook nog wel eens, en ik behoor hier zeker niet tot de newbie's |
Citaat:
|
ik ben bi :rolleyes:
|
Mensen die zo graag het woord 'n00b' willen gebruiken, om maar te laten zien dat ze zelf al zo lang meelopen... :/
|
je hebt van die momenten he
|
Citaat:
[EDIT] Het is trouwens uberhaupt een beetje kort door de bocht om de status van newbee aan het aantal posts vast te hangen. Je kan ook heel veel topics lezen en niet zo veel posten. [/EDIT] |
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOI ik ben nieuw hier en ik vroeg me af of dit een kicke forum is!
nou ik zie wel! STEL JULLIE ALLEMAAL EVEN VOOOOOR!! ow en wie wil er in me msnlijst? groetjes, kusjes, handjes, voetjes, teennageltjes!! -XxXxXxX- |
Citaat:
|
hmm toen ik newbie postte ik juist geen smileys omdat ik nie wist hoe je die dinge moest maken :D
enne...allemaal van die standaard topics openen, ook tipisch newbiegedrag |
ik vind dat er geen "newbie" gedrag bestaat...
|
Ach. We waren er allemaal 1.
|
Citaat:
|
* In het begin weigeren ze smileys te gebruiken (like me :D), of ze gebruiken er juist te veel.
* Ze uppen al hun topics omdat er te weinig gereageerd wordt (like me :D) * Ze hebben een vaste afsluiting: liefs, groetjes (like me :D) * Ze proberen vriendjes te worden met de vaste leden (like me :D) En nee, ik ben nu geen newbie meer :p |
Citaat:
En zoals ik al zei: IK BEN GEEN NEWBIE! |
En ze snappen de ':rolleyes:' niet, maar dat snappen een hoop mensen niet...
|
Citaat:
(Althans, zo zie ik dat...) |
Citaat:
Kan ik goed he ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
idd, k zag dat hier wel meer mensen hun naam onder de posts zetten..(beetje pointless als je t mij vraagt, je ziet de naam toch al naast de post? :confused: )
en btw, dis niet bedoeld om gemeen te doen tegen newbies hoor, t viel me gewoon op, kan toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |