![]() |
taarten gooien!
Ik zou een taart bij de forumbazen en beheerders in het gezicht gooien
redenen: -mijn topics zijn onterecht verwijderd (ze waren allemaal kantinewaardig) -mijn fototopic is ook verwijderd en kan niet meer teruggeplaats worden -ze sturen mij ook geen mail met de redenen -en als ik een keer veel inspiratie heb mag ik dat blijkbaar niet meer uiten. Beetje oneerlijk niet? Vandaar die taart Wie willen jullie een taart in het gezicht gooien en waarom?? |
de forumbaas die bovenstaande heeft gedaan
martijn1985 omdat hij heel moeilijk doet de hele avond |
Citaat:
hij lijkt net een forumbaas..... Dus forumbazen als jullie er nog een nodig hebben..... take MARTIJN |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zou eens in Simons zijn gezicht een taart willen gooien. Ik zou niet echt weten waarom. |
zucht.
ik heb zo'n vaag vermoeden dat hier misschien ook wel een slotje op komt..maar ik zou dude van school der wel 1 in zn gezicht willen gooien. Misschien dattie dan stopt met staren, en tegelijkertijd toch nix zeggen op msn. :( |
Tofke_H ik heb me aan alle regels gehouden look here
http://www.forum.scholieren.com/anno...?s=&forumid=33 |
ehm fruitmand :p(voor de lol hoor)
|
Uhm naar een klasgenootje! maar ook weer niet want een taart is ie niet waard. En naar een goede vriend gewoon voor de lol
|
een leraar, gewoon om hem uit te dagen en daarna te verleiden ofzo :confused:
|
bij *???*, om het eraf te likken :D
|
Mn vriend :D
|
M'n leraar M&O. Puur voor de lol! Met hem krijg je dan echt een super leuk taartengevecht! Dat weet ik nou al.. :D :cool:
|
Citaat:
|
bij conan :)
|
Methuselah
omdat ie te veel chat in topics |
Citaat:
|
Ik zou een taart willen gooien in Maurice zijn gezicht.
|
Citaat:
|
Citaat:
En kan vet goed gooien hoor, dus wees gewaarschuwd! |
Ik heb wel trek in taart!
|
Ik zou graag een taart willen gooien..
op alle linkse hippie;s :D |
Citaat:
|
wat Flem¿