![]() |
wie zoekt er hier op het forum erkenning voor zijn waardes en zijn daverende uitspraken gericht op een hogere macht van intelligentie ?
Okey en nu pogend in normaal Nederlands, want ik doe er zelf niks van snappen... Ik snap soms bij enige mensen op dat ze een lichte frustratie uiten tenaanzien van forummers die zich op een wat ander nivo begeven gericht op wat "serieuzere" zaken, er woord dan snel opgemerkt "jij ook altijd met je negatieve donkere gedachtes enz" Maar soms is het ook anders, dat mensen denken van "WoW", en dan tegen die persoon toch wel een beetje opzien... Tegen wie zie jij op zowel in de negatieve/ als in de positieve zin... en ben jij zelf de persoon die naar erkenning streeft. Ik denk nog vaak bij Beuk, van wow... dit komt mede door zijn altijd gevatte opmerkingen... Italianboy heeft mij ook doen verbazen, ik zag hem altijd als een beetje huppelfiguur, maar hij blijkt toch wel enig verstand in mijn optiek te hebben... Optima, okey ik geef toe, ze houd zich meer bezig veelal met negatieve zaken, maar wat iedereen hier over het hoofd ziet, dat dit slechts een tegenbeeld is van het positieve, dus zeer veelinzicht in de problematiek, en dit vind ik geweldig, zo'n diepgang...! Respect...! Alleen dan zijn er van die mensen, die commentaar geven en zelf eigenlijk niet eens beter weten, dat vind ik wel minder... Zelf streef ik naar niks, eendagsvlinder zal ik zo maar zeggen... en wat jullie doen met mijn inzicht gericht op bepaalde zaken zou mij een zier zijn, maar stiekem vind ik het wel leuk... |
jij al niet want intelligentie typ je al verkeerd
|
does niej zow eng slis :p
|
Citaat:
jij dus ook al niet, want jij mierenneukt al bij zo iets kleins ;) en vergeet hier door gelijk heel de stelling... en doet verder niks anders dan de vraag ontwijken...SNAP JE HET EIGENLIJK WEL? *zo even mijn frustratie geuit* |
Citaat:
Ik zie op tegen intellectuele mensen, mensen die hun mening kunnen formuleren en ruimdenkend zijn, namen noemen is niet nodig, die springen er wel uit... en mensen die nog goed omgaan met sarcasme en cynisme, zonder rollie... |
Citaat:
enneuh, *mierenneukt verder*: hierdoor wordt aan elkaar geschreven ;) :p kzal morgen de stelling eens grondig doornemen, en dan een doordacht en intellectueel antwoord formuleren, goed? |
Er zijn hier wel mensen waarvan ik denk dat ze wel aardig wat weten en er zijn ook wel mensen die ik slim(mer) vind. Wie dat zijn ga ik niet posten, want ''ik erken niet en ik zoek ook geen erkenning''.
|
Citaat:
en dan ga je het idee ten buiten van wat ik suggereer, het is juist denk ik ook een kunst om je "tikkende gewijs" te kunnen verwoorden zoals jij daadwerkelijk bedoelt... |
Citaat:
Wat is reeël, en wat is puur ander mans visie :confused: |
Ik zie eigenlijk vrij weinig echt intelligente dingen hier op het forum staan. Een aantal mensen die ik van dit forum ken zitten op MSN wel heel erg op mijn golflengte (bubbeltjes, Gothic, Dark Voice).
Ik probeer zelf af en toe op L&R een beetje een ander geluid te laten horen dan die eeuwige 'wat geef ik mijn vriend voor zijn verjaardag'-topics...alleen jammer genoeg wordt daar niet echt heel veel in gereplied. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar dat is niet het uitgaanspunt, waar ik op doelde... Citaat:
Nou aangezien ik er toch ook al bijna 2 jaar zit ofzo, moet dat ook wel een beetje duidelijk zijn... Het is voor mij zo nu en dan een vluchtmiddel om dingen kwijt te kunnen waar ik niet bepaald met mensen om me heen kan praten... |
Citaat:
en dan terug komend op de vraag van Secreet wat betekent het forum voor jou? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |