![]() |
Maak je je weleens druk over electromagnetische stralingen
Ik weet niet zeker of ik het goeie woord gebruik maarja, ik bedoel dus de straling die komt vanaf een, mobiele telefoon, computer monitor, radio ed.
Ik las pas geleden er iets over dat het wel schadelijk kan zijn maar dat ze dat allemaal nog niet zeker weten. Maar als je er goed over nadenkt, we worden continu blootgesteld aan vanalles en nog wat, als het ooit echt blijkt dat het schadelijk is zijn we denk ik wel zwaar de lul |
de electromagnetische golven uit bijv de GSM zijn inderdaad schadelijk (op lange termijn...denk ik), maar ja...overal om je heen zijn electromagnetische golven (am/fm signalen bijv.) die zijn er al jaaaaaaaaren, in die tijd is er ook niet echt iets ergs gebeurd. Ik maak me dus ook geen zorgen :)
|
neuh
|
ik maak me niet echt zorgen erover, zo lang mijn monitor een 'low radiation' monitor is en ik geen mobieltje heb, heb ik volgens mij niet ze veel te vrezen
|
Men loopt altijd risico's, ik kan mij er echt niet druk om maken.
|
hell, moet je het boek jij jij en jij van per nillson es lezen.. vindt je vast leuk als je je hier zorgen over maakt
|
nee, er is nog nooit goed wetenschappelijk bewezen dat straling uit gsm's/pc's/tv's/enz. kanker o.i.d. kan veroorzaken. maar er zijn wel aanwijzingen voor.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |