![]() |
Als jij op iemand anders zou kunnen/mogen lijken...
.. op wie zou dat dan zijn? And why?
|
Britney Spears
|
Wie wil er nou niet Viola Holt zijn!??!?!
:rolleyes: |
Halle Berry! Die vrouw is echt bloedmooi! :eek: :)
|
Op mary uit 7th heaven of katie Holmes of Sandra Bullok, alledrie erg mooie vrouwen...
|
Ali aan 't begin van ze prof carriere
|
J.Lo, uiterlijk
waarom? raad eens.. |
Citaat:
|
Op Kylie Minogue!
Die vind ik echt knap! En ze is ook nog es héél aardig! :) :D |
Citaat:
|
Trinity - uit the matrix
welke zichzelf-respecterende- vrouw wil nu NIET een meid zijn met brains and body? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Katie Holmes
|
Catharina Zeta Jones is in The Mask of Zorro heel knap :)
|
Liv Tyler ( vanwege haar mooie uitstraling en ze is natuurlijk ook knap :) )
|
prins william
adellijke titel |
Madonna; om haar gave om trends zo op te pikken, om haar talenten (ik zeg niet dat ze goed is, maar ze doet wel alles) en haar durf. :)
|
Anna Kournikova, lekker wijf :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou wel willen kunnen schrijven als Bob Dylan, of gitaar kunnen spelen als Jimmy Page. Of Allebei :) |
uuh, iemand die heel goed kan zingen ofzo? Alicia Keys
of iemand die heel knap is, Cameron Diaz Of iemand die heel goed kan sporten, maar dan geen zwemster want die hebben lelijke schouders Kben al blij dat ik mezelf ben. |
zz top
maakt niet uit welke |
Citaat:
|
die david nogwat van Angel
|
Ik zou voor één dagje wel op die meid uit de clip van Galleon willen lijken. Daarna ben ik het domme aangestaar waarschijnlijk zat en ben ik liever weer normaal :)
|
enrique iglesias.......geen reden
|
Richard Z. Kruspe-Bernstein
reden? http://www.rammsteinniccage.com/richardpromo1.html http://www.eifersucht.net/gallery/richard/index.html http://www.herzeleid.com/en/gallery/?richard |
Mijn vriendins droomvriend:D (hoop dat ik er al zo uitzie :confused: )
|
op dat "Faith" figuur uit Buffy the V.S .. kweet niet hoe ze heet..maar kvond haar wel knap .. ik hoef alleen die attitude niet natuurlijk :D .. enn ik zou dreads nemen met dat mooie lange haar!! Zo :)
|
Me grote neef, omdat die altijd al is geweest zoals ik probeer te zijn.
|
Frans Bauer natuurlijk dat spreekt voorzich
:rolleyes: Nee, serieus.. Arnold Schwarzenegger lijkt me wel wat :cool: :D |
Katie Holmes qua uitstraling, de stem van Whitney Houston (alleen d'r stem he) en lichaam van britney, haha!
Maar eigenlijk ben ik tevreden zo.... -x- |
Een dagje dat meisje uit de clip van Lenny Kravitz.
Citaat:
|
LEONARDO :rolleyes:
|
Citaat:
|
jlo, ze is knap, mooi figuur (vind der ass ook wel mooi), ze heeft veel doorzettingsvermogen, eigen parfum, eigen restaurant/danszaal, eigen kledinglijn...niks te klagen dacht ik zo.
|
Citaat:
|
De Jiskefet-lullo :D
|
Shakira en JLO
Waarom???Nou ze zijn beide ontzettend knap en hebben een mooie uitstraling en een mooi lichaam. Ennuuuh die kont van JLO valt wel mee toch? Nah jaah mzzl |
Citaat:
|
Citaat:
|
J.lo qua uiterlijk
Ashantie qua stem |
Nou het is niet een bekende, maar ik zou wel willen lijken op m'n vriendin marlies niet qua uiterlijk ofzo, wrom? Ze heeft een :cool: karakter en ze is gewoon wie ze is :) (ik kan het niet uitleggen ik weet het :p)
Myrthe |
niemand, want ik zou het niet willen
en het is nog waar ook :p |
Sophie Elle Bextor
Vind murderer on the dancefloor een gaaf nummer met een meesterlijke clip!! En die blikken van haar!! Gaaff |
Denise Richards
dies echt zoooo mooi!!! |
ik blijf wel lekker mezelf... Zolang andere nemen zoals je bent, hoef je toch helemaal te denken vna: leek ik maar op die en die...??
|
Citaat:
|
50 :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |