![]() |
wat zou je vragen als je jarig was?
help me.... ik ben bijna jarig, maar ik weet nie wat ik moet vragen... ik heb dat nou altijd.. ik ben daar echt zo slecht in.. wat zouden jullie vragen (van vrienden) als jullie jarig zouden zijn???
:confused: |
ik weet normaal ook nixte bedenken maar dit jaar wordt het niet al te moeilijk denkik :)
slaapzak zakmes of opinel loupe offeuh geluidskaart, boxen voor pc enneuh boeken of cd's mag natuurlijk alijd :D dusseuh, jullie weten wat te kopen, ik verjaar 2 augustus :D ;) |
een luchtje misschien?
|
Ik vraag altijd parfum en geld... :rolleyes: :p
|
nieuwe bootschoenen,
deze vallen bijna van ellende uit elkaar :/ |
een gamecube..
|
een vriendje :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boeken
cd's dvd's geld leuke kleine dingetjes |
sieraden, hele grote ringen om al mn vingers en mooie stoere kettingen en zilveren kraaltjes voor in mn haar,mooie neus +navelpiercing(alvast), enkelbandjes, armbandjes (alles zilver) zucht.....
|
Citaat:
|
jaa....goeie vraag...
11 juni ben ik jarig....maar ik weet niets! Dus...moeten mensen die komen zelf maar iets leuks bedenken...(moest ik voor hun ook..) |
een hele mooie ketting.. :)
|
boeken, cd's, sieraden, enkelbandjes, tegoedbonnen, fotolijstjes (gek op) beltegoed, geld, parfum, bezoekje aan de kapper en er dan geheel nieuw weg komen.
|
- kaartje voor lowlands
- kleurlenzen - een tuinkabouter - geld |
kben bijna jarig :)
euhm ik weet helemaal nix :D |
gitaar, discman, spullen voor mijn toekomstige nieuwe studentenkamer (als ik die vind!)
|
Geld
|
verstand?
|
een stukje schakelbrommer (kan moeilijk m'n ouders die hele zundapp laten betalen), misschien 2 oorringen als ik die tegen die tijd nog niet gekocht heb (ben er net in het zwembad eentje kwijtgeraakt)
|
Ik ben binnenkort jarig en ik heb nu 3 dingen bedacht die ik wil:
- Armin van Buuren 004: Transparance - Nieuwe In Search of Sunrise - Nieuw flesje 'Le Homme' van Jean Paul Gaultier |
ik wil graag een vette cabrio, een grachtenpand aan de OD, de nieuwe global underground cd, een vriendin, een verlengsnoer voor mn tv, nieuwe schoenen.
|
Ben net 18 geworden, ben nog steeds een cadeau van mijn ouders voor mij aan het verzinnen (was 4mei jarig).
|
ben binnuhkort ook jarig
|
ik heb al een lijstje voor over 3 weken :D
- kussens met bloemenmotief - bekers met bloemen - bloemenslingers - bloemen met lampjes (ik word helemaal into bloemen deze zomer :) ) - cd's - soort doorzichtig gordijn met vakjes om foto's in te doen - geld - een digitale camera lijkt me gaaf maar die krijg ik toch niet - philip z'n cadeau ;) verder: - een nieuwe tandenborstel - bloemetjes voor mijn balkon - kleding wil ik ook altijd nog wel (een rood truitje iig) - parfum is altijd lekker |
Ehm...dat duurt nog wel een tijdje bij mij :)
Maar goed, alvast vooruit :p - CD-Recordables - Geld (hoe origineel) - kaartje voor Innercity of een ander feest - Speciaal bier - Lekkere sigaren - Een nieuwe GSM (hoewel dat niet echt prioriteit heeft) - Een mooie kamerplant...een mooie varen of rademacchia - Nieuwe gordijnen :o - Een luchtje natuurlijk :) - Posters (Sven Väth - zie mijn avatar :D) - Een geinige dekbedhoes of kussensloop - Een zoen van een mooi, lief meisje :D ;) |
familieverpakking geluk :)
|
* Een weekendje weg voor mij en een heel lief meisje...
* De nieuwe Feist (als die ooit nog komt) * Een kast * Cash * Drank * Warcraft III (als ik 'm nog niet heb) * 21" monitor * Rijbewijs (op volgorde van waarschijnlijkheid en prioriteit) |
gewoon geld (y)
|
weet ik het, ben net jarig geweest
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zilveren sieraden, laptop, digitale film/foto camera, kleding en geld.
Die laptop en camera wil ik graag hebben omdat ik naar buitenland wil en daarmee dus en alles vast kan leggen, opslaan op pc en kan mailen met het thuisfront :) oh ja en een nieuwe gsm! goh, ik zou willen dat ik jarig was.... maar da's pas in februari |
Citaat:
|
hell, een paard natuurlijk!
|
ik weet ook nooit wat ik moet vragen, ik vind het leuker om met vrienden iets leuks te doen enzo...maar meestal geven ze toch een cadeautje.......
FF denkuh hoor.....: - een lampje - een dekbedovertrek!! - geld.........:p - een eigen compu mét internet (maar dat krijg ik toch niet ) - armbandjes/kettinkjes - een leuke film ofzo ik weet het eigenlijk niet echt... owja: een servies ofzo voor op m'n kamer : kan + glaasjes Myrthe |
Een geniale broek van French Connection die ik laatst heb gezien (past momenteel niet helemaal in mijn begroting)
En 'So You' van Georgio Beverly Hills is ook welkom :D |
Citaat:
|
-boeken
-cd's -geld videoband -fototoestel |
Een auto!!! :D
|
een nieuw horloge
|
kzou een huis vragen zodat k kan samewonen :D
|
ben net jarig geweest... maar moet nog een hele nieuwe, grote kamer vor mezelf inrichten :D... dus misschien da wel leuk??
Verder is hte net een kwestie waar je van houdt |
Wil heel graag een twijfelaar (=bed) maar dat vraag je niet zo snel aan je vrienden... :s :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |