![]() |
Ik was zojuist opgebeld door een vent van de AVRO, of ik nog steeds ratten heb, en of ik mee wil werken aan een nieuw programma voor Henk Lommers, en dan meot ik dus in de wachtkamer zitten met een ratje (die dan iets moet hebben eigenlijk, maar momenteel zijn me ratjes best wel gezond)! Die man had ooit een kaartje van mij gehad over mijn rattery . Wel geinig, alleen heb ik dus nu geen echt ziek ratje (wel een met een irriterend ooogje) .
Maar ja jammer genoeg weet ik nie of me moeder me wel wil brengen en of me ratje wel 'ziek' genoeg is (jezus ben net blij dat alles gezond is is t weeer nie goed :p ). EN natuurlijk of me moeder me helemaal naar woudenberg wil brengen..nou ja ander stuur ik Muckymouse maar die heeft ook ratjes... Maaar als t doorgaat moeten jullie natuurlijk wel allemaal kijken he :D T zou dan ook nie de eerste keer zijn dat ik met me ratjes op tv ben geweest (de andere keer was ook door precies dezelfde vent geloof ik maar das alweer anderhalf jaar geleden!!) Dus mensen, zijn jullie ook wel eens met je huisdier op tv geweest?! |
wat jullie met dit bericht moeten weet ik ook niet, wilde het alleen ff kwijt :D
|
Citaat:
Uhm, ja, maar erg leuk. :D |
trap em een paar keer flink op zn staart, gooi dr dartbordpijltjes naar
....tadaaahh, je ratje heeft wat ;) |
Citaat:
|
Citaat:
--> nope, zelfs niet zonder huisdier, alleen op de kabelkrant :D |
Citaat:
hahaha :D |
Nee, mijn hond houdt niet van camera's. *grin*
Goedzo, Koen.. ;) |
mijn tante heeft alle dieren tellen mee gepresenteerd , ben daar ook paar keer op tv geweest met mijn hond (die nu trouwens afgemaakt is :( )
|
cool voor je :)
|
Citaat:
wie is jou tante? Loretta??? |
nee, we hebben wel een kat die denkt dat ie een konijn is en een konijn die denkt dat ie een kat is :confused:
|
:cool: !! Wil ik zien!!!!!!1 :D Ratjes zijn lief !! Maarja ik heb een kat en ben noit op tv geweest. Oja wel een keertje volgens mij in de stad op tv maastricht ofzo
p.s. : iemand dacht mij misschien te hebben zien lopen :P |
kwacht nog steeds mn kans af om beroemd te worden met m'n poes Moetsi :D
|
Citaat:
Amanda Spoel heeft ook nog service salon gedaan met catherine :D werkt nu bij netwerk |
leuk :) ik ben nogn ooit met mijn huisdier op tv geweest
|
ik ben vroeger bij wordt vervolgd(met die dikke Han Pekel) op tv geweest en toen deed ik donald duck na :p
dus ik ben als dier op tv geweest :confused: |
koel ais! :)
|
Citaat:
die kan proberen of hij de kat vegetarisch kan krijgen. Of de parkiet van zijn kooistress afhelpen ;) |
ja! ikben al eens met een huisdier op tv geweest, namelijk Blossom mijn rat (zo kwam die man ook aan mijn nummer :D )
|
mn kat is wel eens op de tv geweest.....omdat hij zo lekker warm was :D
.........de tv is wel stuk gegaan door de haren die er ingingen :( |
Citaat:
|
Wel zonder huisdier... heel wat keren. :)
En radio. :) En krant. :) |
Citaat:
|
Nee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |