Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   En toen...had ik wel weer genoeg geforumt voor een dag (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428660)

Talon 28-05-2002 17:22

En toen...

...had ik wel weer genoeg geforumt voor een dag :)
Heb jij dat ook weleens dat je niet zo veel forumt op een dag/in een week?

Ik ben mijn leven aan het beteren, en daarbij hoort ook het zorgen voor een leuker forum leven voor de FB's. (y)
Want ik wil niet de schuld hebben van dat ze er geen zin meer in hebben en het bijltje erbij neergooien (y)

Dussuh, Tofke-H & co, ik wens jullie nog een aangename forumtijd :)

Hebben jullie ook weleens van zulke vreedzame gedachtes? En is dat ook nieuwe voor jullie? ;)

Qamra 28-05-2002 17:27

Neuh, me forum"leven" is niet zo ernstig dat ik dat soort dingen ga denken.. :rolleyes:

Shock 28-05-2002 17:31

Mijn postfrequentie ligt eigenlijk hoofdzakelijk aan de tijd die ik over heb en hoe leuk ik de topics vind. Soms post ik een paar dagen (bijna) niet en soms post ik verschrikkelijk veel...

Tofke_H 28-05-2002 17:35

Citaat:

Talon schreef:
...had ik wel weer genoeg geforumt voor een dag :)
Heb jij dat ook weleens dat je niet zo veel forumt op een dag/in een week?

Tuurlijk... Gewoon een tijdje wat minderen om daarna weer actief er tegen aangaan...

Citaat:

Talon schreef:
Ik ben mijn leven aan het beteren, en daarbij hoort ook het zorgen voor een leuker forum leven voor de FB's. (y)
Want ik wil niet de schuld hebben van dat ze er geen zin meer in hebben en het bijltje erbij neergooien (y)

Dussuh, Tofke-H & co, ik wens jullie nog een aangename forumtijd :)

:p Al die fb'ers die door jou schuld gestopt zijn :(

Citaat:

Talon schreef:
Hebben jullie ook weleens van zulke vreedzame gedachtes? En is dat ook nieuwe voor jullie? ;)
Iedereen heeft toch wel eens vreedzame gedachtens? (hoop ik dan)

KazzZ 28-05-2002 17:40

euh .. ja :)

Snees 28-05-2002 18:24

af en toe is dit forum zelfs te saai om op te zitten, dus....ja :)
maar daarna zijn er weer lekker veel topics waarop je nog niet gereplied hebt :)

Luca 28-05-2002 18:24

Ik begin net, voor vandaag. Al denk ik dat ik er niet lang zal zijn; ben zoo moe. Maar ik heb regelmatig dat ik genoeg heb van het forum. Maar ik ken geen andere leuke websites :o

WolterB 28-05-2002 18:33

soms forum ik superveel, soms ook een week zo goed als niet, ligt er echt aan hoe mijn bui is

Rabbi Daniel 28-05-2002 18:51

Hehe, ik ben toch al goed bekend met het beheer. :)

De vrijwillige forumpolitie.
Alle goede leden zitten bij de vrijwillige forumpolitie, de forumbazen hebben de rang van Agent (beginners) of Hoofdagent (gevorderden), de FB+en zijn Brigadier of Inspecteur, en de Beheerders zijn Hoofdinspecteur of Commisaris, met Questor dan maar als Hoofdcommisaris. :) :p

MissKiss1985 28-05-2002 19:49

Ja ik weet wat je bedoelt. Maar zoals een andere zei als je een tijd niet geweest bent zijn er dus gewoon threads om te lezen als je er weer ff een keer ben. En soms zijn de topics te saai om op te reageren.

G-sus girl 28-05-2002 20:20

ik heb dat een paar maanden gehad, maar tha bitch is back :p

MCH 28-05-2002 21:17

Citaat:

G-sus girl schreef:
ik heb dat een paar maanden gehad, maar tha bitch is back :p
:eek: :cool: :)

Ken je me nog? :D

Milk 29-05-2002 11:52

ik forum niet meer zo veel.. geen behoefte.. plus dat ik wel even iets anders (belangrijkers) aan me hoofd heb..

Sukke 29-05-2002 12:08

Citaat:

Milk schreef:
ik forum niet meer zo veel.. geen behoefte.. plus dat ik wel even iets anders (belangrijkers) aan me hoofd heb..
vertel...

MissBi@tch 29-05-2002 14:45

humz kdenk er niet zo diep over na sorry

Milk 29-05-2002 16:04

Citaat:

Sukke schreef:

vertel...

is dat zo boeiend dan??

en behalve áán me hoofd is het ook nog es in me hoofd..
(handjevol insiders snappen em wel)

Xia 29-05-2002 16:06

jah vaak genoeg.. zeker de laatste tijd. Te druk met school om te forummen, te druk met aikido om te forummen en te druk met muziek om te forummen. Verder is ook de zin afgenomen. Als ik het haal, post ik ff wat op DoP (meestal) en kijk ik ff heel snel op DK. That's it.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.