![]() |
hoeveel uur per week zit jij gemiddeld achter de computer?
:confused:
|
en jij dan?
|
0 [/bijdehandmode]
euhm.. 3 uur op een dag? |
Citaat:
|
ligt eraan...doordeweek 2 uur ofzo...dus tel maar uit...oja in het weekend is het vaak 4 uur ofzo
|
dat is echt niet bij te houden :o
|
Er is een heel groot verschil tussen erachter zitten, en aanstaan. :| Hij staat heel vaak aan, ik zit er niet zo vaak achter.. Verder weet ik het ook niet, eigenlijk. :D
|
ehm.. een uur per dag ongeveer in't weekend iets van 2/3 uur.
k wee nie precies |
Dat wíl ik niet weten.
:o |
ff rekenen
weekend 8 uur/dag :o door de week 2-5 uur/dag (gem 3,5) totaal dus zo'n 34 veel te veel dus |
ehmm. 2 uur per schooldag. + 8 uur in het weekend. Maar aangezien de tenniscompetitie gestopt is worden dat er dus meer. Dus per week: 18 uur. Binnenkort: 24 uur. Das precies 1 etmaal.
|
3 per dag
3 x 7 = 21 uur |
Citaat:
|
Teveel zit er zowieso achter op school (ict opleiding) en thuis ook nog eens. Maar sinds ik met me vriend heb is het wel een stuk minder. Maar ik kom wel over de 15 uur denk ik.
|
Citaat:
|
40 uur op mn werk, 20 uur thuis...
argh :\ |
in het weekend 4 uur per dag en door de weeks 2 uur per dag ongeveer.
18 uur dus:o:D tering er waren tijden dat jij veel online was in mijn ogen maar die tijden zijn voorbij:o |
ff tellen :D het zijn gemiddeldes...:
- half uurtje GTA - anderhalf uurtje Championship Manager - ongeveer 9 uur per week i-net :eek: - aan schoolzaken ongeveer 4 uur - aan andere dingen ongeveer 1 uur Samen 16 uur (minimaal) :eek: |
Veel te veel. :(
|
geen flauw idee. soms als ik een project heb ofzo zit ik er makkelijk 6 uur op een dag achter, en 's avonds nog even..
soms de hele dag 10 minuten. |
Ehm... zo'n... 30-40 uur :D
|
Ehm like de hele week. Zelfs op mijn werk ben ik consequent achter een computer bezig. Ik gok op 80 uur per week?
|
Citaat:
|
De ene week kan het wel eens serieus minder zijn dan een andere.. Maar in normale omstandigheden kom ik wel aan 80u per week. Komt er van als je je geld verdient via internet.
|
ik zit er zo een 25 uur per dag gemiddeld achter
|
Veeelste veel.. Ik denk gemiddeld wel zo'n....20 uur? *schaam*
|
eehem, wil je dat echt weten?
ik laat mijn pc zoon 24 uur per dag aan staan(=online). reboots erbij dan lig ik op de 167 uur per week :# |
ik denk zo'n 40 uur... maar komt omdat ik ook veel voor mn werk erachter zit... *SCHAAM*
|
Even kijken, ik denk een 20 uur per week op m'n werk, en dan nog uhh tussen de 10 en 15 uur thuis... veel, maar veel minder dan vroeger.
|
veel te veel :p
|
Ik denk zo'n 60 uur per week.
Achja, je moet wat als je werkzaam bent als computernerd :P |
Ik weet het niet precies...ik denk elke dag wel een uurtje of 3,4 (momenteel iets minder omdat ik tentamens heb binnenkort)
|
weet ik niet precies, paar uurtjes per dag
|
Ongeveer 4 uur per dag. zeg maar z'on 30 uur per week
|
veel laten we t daar maar op houden heb op t moment geen werk dus ben veel thuis en verslaafd aan de comp :(
|
Citaat:
|
Ik zit te lang achter de computer
Vooral nu maar dan voor school. In de vakantie zit ik er minstens de halve dag achter |
max. 14 uur denk ik
|
Hm nu het vakantie is wordt het weer zon 6 uur per dag (door de weeks) en in het weekend ermm.. ook 6 uur per dag dus in totaal
6x7 = 42 uur :) En tijdens schooldagen ongeveer eh....40 uur :D |
8 uur ofzo??
Ik was van plan deze hele week niet te internetten, maar ben toch al weer 3 uur online geweest ofzo :o (en ik heb geen kabel) |
iets van 15 uur internetten en geen kabel :( ik ben verslaafd
|
denk zo'n 2 uur per dag thuis, voornamelijkaan het msnen maar ook voor school. Op school is het toch ook al snle ene uur op de computer voor allerlei opdrachten
|
Werk: 5 * 9 = 45 uur
Thuis door de weeks: 5 * 2 = 10 uur Thuis weekend: 2 * 4 = 8 uur Totaal: 45 + 10 + 8 = 63 uur. Zo ongeveer; soms meer, soms minder.. |
Citaat:
|
te lang:owe hebbe geen kabel of wat dan ook dus hele hoge telefoonrekeningen:o
denk ongeveer...tussen de 25 en 35 uur in de week.. |
15/20 ofzo
|
omg :eek:
|
ff denken 7uur op een dag..
7x7 = ??? |
Nu wat minder omdat ik nu bij mn vriend woon en daar hebben we nog geen kabel. Thuis had ik dat wel en toen was ik de hele dag online
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33. |