![]() |
whaaaaaahh.. ik was net op de radio...
Bij ID&T radio.. ik had een mailtje gestuurd als reactie op de stelling van vandaag: Een mobieltje heb ik altijd bij me...
Ik had gemaild en hij werd voorgelezen;) Zijn jullie wel eens op de radio geweest met t een of ander? |
Ja, liedje aangevraagd op de WOS.. Boeie ;)
|
ik zou een keer bij TMF dag top 5 in de uitziending komen, ze belden ruim van te voren, maar helaas moes tik die avond weg :(
|
mijn fax is een keer voorgelezen... had ik gereageerd op de maak t of kraak t van abel.... had hem gemaakt SCHAAM!!!!!!!!
|
Ik was eens op TMF :o
|
yeah ik heb een eigen radioprogramma met nog 3 vrienden :D:D
studiobezoek is te regelen :p |
clips die ik aanvraag bij 'The Box' worden altijd uitgezonden ;)
|
Shit, kheb je gemist :( ... :D
|
Citaat:
Ik ben nog nooit op de radio geweest ! Hoe had je dan op de stelling gereageerd? Myrthe |
Ja laatst op Omroep Brabant :o We werden op school geinterviewd over de nationale spijbeldag....yeah....:S
|
jah ik heb toen een cd pakket gewonnen een Motorola v nogwat
en een t-shirt bij 538 |
Citaat:
Moesten dansen en toen liep Jeroen Post naar me of ik een stukje voor wilde doen.. Ik schrok me rot en rende snel uit beeld toen stond ik alleen nog meer voor lul:o... Later werd het uitgezonden:o:o |
ik ben ook een keer op tmf geweest met de dag top 5, want toen was het afscheid van bridget en toen moch je in de studio komen en toen ben ik ff tjes op tv geweest!!
kuzz monique |
tmftrutjes :rolleyes:
|
Citaat:
Telt dat ook? |
Citaat:
|
Ik was een keer op 538, omdat ik belde voor maak het of kraak het, werd mijn tekst nog voor gelezen ook :D
|
Citaat:
|
Nee, ben nog nooit op de radio geweest...wel een paar keer geïnterviewd door SBS :p
|
Heb eens kaartjes voor Desire & de CD Desire 4 gewonnen op 3 FM bij Edwin Diergaarde op de zaterdagavond. Feest was in de Matrixx en was wel OK, CD was bagger :D.
|
Kheb je gemist jammer :(
En ik mis je ook op MSN! Waar zit je de laatste tijd? :( |
ja met een liedje aanvragen en zo vaak op tmf met een aanvraag of met een leuke brief ofzo...
|
538... september 99... "op de valreep" bij Barry Paf.. was smoor op een jongen van de camping.. Bes wel sneu eigenlijk..
Nu pak ik da toch wel anders aan :D |
indirect eigenlijk, 'k had gesmst naar 538 voor maak't of kraak't toen werd ie 2x voorgelezen.
vond 'k wel lollig eiglijk. |
|
Citaat:
overal te ontvangen? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neej niej op radio, wel een paar x bij festivals enzow op tv west :D:D:D euwjah een keer op tmf bij een concert :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33. |