![]() |
Naar het moment waarop je trouwt? Of je die lang verwachtte bunji jump doet?:D
Ik zou graag een nieuw leventje in me buikje voelen :o Maar euh daar moet Frida alsnog lang op wachten :D Verder kijk ik uit ( op korte termijn!) naar het moment dat ik na mijn laatste exame de school uitwandel (y) en op hele hele korte termijn : Dat ik me vriendjuh van het station ophaal En what about you ?? |
ik kijk op dit moment erg uit naar de dag waarop ik op vakantie ga.....
|
Op de korte termijn kijk ik uit naar dit weekend: TOERNOOI :cool:
|
hmmm ik ga over een paar uur naar london :)
|
Naar het moment van de diplomauitreiking!
Ikke in mijn mooiste jurkje er wordt een leuk verhaaltje over mij verteld Ik neem trots mijn diploma in ontvangst en daarna gezellig de stad in |
Ik kijk inderdaad ook wel uit naar m'n examenuitslag / diploma-uitreiking, ik kijk uit naar het moment dat ik naar de universiteit mag, naar het moment dat ik een heerlijk vakantiehuisje in Frankrijk (incl. wijngaard) mag betrekken, naar het moment da'k m'n eerste miljoen verdien (:cool:), naar het moment dat ik m'n rijbewijs in ontvangst mag nemen....
...en da's slechts een kleine greep uit de selectie :) |
op korte termijn: WERCHTER!!!
op lange termijn: diploma halen, eigen huisje |
Diploma uitreiking of course :D En verder naar Alanya, waar ik op vakantie ga. Ook naar de theatervooropleiding die ik volgend jaar ga doen. Naar het mooie weer.....naar heeeeeeeelveel :)
|
ik kijk uit naar het einde van de zomer(hoegekhetookklinkt).
|
euhms dak weer beter ben en hopelijk stiekum toch vrijdag naar me vriendje kan diek al heeeeeeeeeel lang niet heb gezien:(
|
Het verlossende telefoontje dat ik geslaagd ben..
|
- Naar het moment dat ik een vriendin krijg :)
- Naar 14 juni 14.00 uur: dat is de tijd dat mijn laatste tentamen voorbij is en dat ik vakantie heb! :cool: Als ik tenminste geen hertentamens krijg, maar daarom ben ik nu al aant leren voor de tentamens. - Naar 15 juli: dan gaan we op vakantie naar Frankrijk :cool: |
Ojah en natuurlijk heel belangrijk!!
Gardameer 15 juli Verjaardag 17 juli Het vinden van een kamer in Nijmegen!! |
dat het hier echt zomerweer wordt.
|
ik kijk nergens meer naar uit.
|
Korte termijn: Zaterdag achterop de motor naar OZZFEST!!!!
Lange termijn: Een vriend in Engeland weer eens opzoeken... |
Citaat:
En weetikveel, op dit moment kijk ik nergens naar uit, ik weet nog geeneens wat ik volgend jaar moet gaan doen. *baalt* Misschien naar Lowlands, ofzo. |
Naar mijn diplomauitreiking. Om 2 dingen: omdat ik geslaagd ben en omdat ik dan een uireiking heb :)
|
ozzfest...> TOOOOOOOL!!!!!!
|
Mijn wereldreis
|
Citaat:
|
Citaat:
p.s. Waar ga je heen? |
Citaat:
*gaat naar doorn* jij? |
ik kijk uit naar t moment dak met me vriend ga samenwonen en voor t eerst zwanger ben...lekker ons eigen leventje opbouwen :D
|
Citaat:
|
Naar de zomervakantie!!!!!!!! Lekker weer bruin worden (hopelijk :P)!!!!!!!
Myrthe |
Citaat:
:cool: ! [Aso toon] oooh wat geselliiiigg ;)[/aso toon] nee maar heb wel zin in toernooitje.. ik hoorde iets van 48 teams ofzo??? kheb ook zin in zomer vakantie trouwes jah.. op vakantie met vrienden. lekker nix doen (moet helaas eerst nog maand tentamens en her tentamens maken :( ) |
Op lange termijn (gok ik) kijk ik uit naar het moment dat ik weer even het gevoel heb ultiem geluk te hebben ervaren.
Op redelijk korte termijn: naar het moment dat ik dit jaar af heb, en dus een hele tijd ff tot rust ken kome.. Op hele korte termijn kijk ik uit naar aikido vanavond:) |
op korte termijn: VAKANTIE!!
op lange termijn: ik zie wel wat er dan gaat gebeuren |
Ik kijk uit naar mijn 'vakantie' :) (Campzone in de zomervakantie)
|
Citaat:
|
morgen, uitgaan
11 juni, mijn laatste tentamen en op vakantie met vrienden.. |
kijk er naar uit dat ik morgen om half 12 klaar ben met mijn laatste examen...
en ik kijk naar het gevoel uit dat ik me morgen heel erg opgelucht voel, omdat ik na mijn laatste examen (hoop ik) nooit meer naar school hoef!!!:) |
Naar de vakantie.
|
Citaat:
Ik wil ook wel een nieuw leventje in m'n buik...nog ff wachten... Verder op m'n trouwerij...maar ook das nog ff wachten... En verder op dat er een medicijn tegen de ziekte die ik heb uitgevonden wordt, dat lijkt me ook heerlijk. Ik kijk naar zoveel dingen uit... |
Op korte termijn: JOEKfeest zaterdag :)
Op iets langere korte termijn: Dat mijn laatste schoolexamenweek erop zit op 7 juni Op nog iets langere korte termijn: VAKANTIE Op 25 augustus: mijn zus komt terug uit australie Half juni 2003: Horen dat ik geslaagd ben Eind december 2002: geslaagd voor mijn rijbewijs en op lange termijn een vriendje vinden en kindertjes krijgen :) |
Citaat:
gnagna, ik heb net m`n rijbewijs :p ik kijk uit naar de zomervakantie!!!!! Wie niet? en voor voorlopig naar het weekend! |
nu naar het hockeytoernooi a.s vrijdag, zaterdag en zondag. Over later denk ik weleens na, maar zie ik nog niet naar uit. Eerst nu maar eens genieten! :)
|
Naar het moment dat mijn vriend terugkomt uit Blanes.
Naar het moment dat ik op vakantie ga met mijn vriendinnen. Naar het moment dat ik en mijn vriend samen op vakantie ga. Naar het moment dat ik ga samenwonen met mijn grote liefde van dit moment. Naar het moment dat ik kinderen krijg met mijn grote liefde van dit moment. |
Citaat:
jou avatar ofsow huh.. is diej van sown clip?? zojah welke?? *heeft ooit lang trug een clip met melkpakke ofsow gzien en weet niej meer welke clip da was.. maar wil wel wete.. humor clip :)* ontopic korte termijn: morge (naar amsterdam..) en zondag (vriend weer zien :)) lange termijn: tgevoel weer is echt glukkig te zijn.. zonder problemen ofsow.. |
gebeurtenis: hmm...naar mijn vakantie :cool:
gevoel: verliefdheid....maarja..daar heb je weinig over te zeggen :( |
Citaat:
Je bedoelt zeker Blur - Coffee and Tv ?:p Ik kijk ook uit naar morgen, ga ik naar Star Wars :) |
Uitslag van me eindexamen op 13 juni!!!! Ik ga het haaaaaaaaaaaaaalen :rolleyes: :D
|
ik kijk naar alles uit;
als de zon aanhoudt kijk ik uit naar ik met een drankje en een sigaretje in de tuin :cool: of ik werkend op het strand als ze me bellen :D als ik vrij ben DACHT ik dat het zuipen bij mylene was, maar ze zit nu bij freek ? :( :( |
haha ook dom, ik verstuur het net en me werk belt :) ik moet werken :) so :) ik kijk uit naar me werk ofzo :D
|
Citaat:
ik bel Mylene strakkies pas... |
korte termijn:
12.00 uur op 14 juni, dan weet ik of ik officieel geslaagd ben. lange termijn: mwa, zoveel dingen :) |
Citaat:
einde van stage op 12 Juni :) diploma uitreiking op 26 Juni :) Lloret de Mar op 19 Juni :) Lowlands op ehm 23, 24, 25 Augustus (ofzo?) :) wat een smileys :) :) |
Citaat:
me werk belde weer, ik hoef niet meer :D dus ik zie je zometeen ook denk je ? |
Liefde
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |