![]() |
vakantie(bij)baantje
wat voor vakantiebaantje heb je, of heb jij op t oog?
xx suusjuhh |
Al zo vaak geweest.
Ik werk bij de Mac. Het is er gezellig en ik heb er het naar mijn zin. |
khoop bij c1000 kw8 op reactie met spanning :D
|
Citaat:
Ik ga proberen te werken in een winkelzaak, is ook best gezellig. |
in een strandtentje, waar je broodjes en ijssies kan kopen (hoewel.. da baantje heb ik al gehad)
Dan ergens aan het strand, bij een manege ofzo.. is heel leuk! |
o sorry dattie al geweest is :(
kom nl niet zo vaak op dit forum... suusjuhhhhh |
Citaat:
|
Ik ga hier 100 meter verderop in een bejaardenhuis werken.
nog een kopje koffie MEVROUW!!!!!!! |
Terraslopen.
|
Ik ga deze vakantie al jullie schoolboekjes inpakken (naja, zal wel niet van allemaal zijn ;)), dan kunnen jullie er volgend jaar allemaal weer met boeken hard tegen aan. :D :p
|
Ik werk bij de HEMA in het weekends... in de vakantie soms ook doordeweeks. En natuurlijk de rest van de tijd bij mijn paps op de boerderij :)
|
ik hoop nix :o
|
Citaat:
|
ik ga eerst 6 weken op de electronica-afdeling bij krohne-altometer werken (vloeistofmeterfabriek) en direct daarna mag ik op stage :( k heb dus gewoon vakantie tot 8 juli
|
k hoop bij een tuinbedrijf van een vriend van mij te gaan werken :)
|
Citaat:
|
vanaf a.s. vrijdag baantje in horeca in katijk aan zee voor 2 weken, verdiend aardig met fooien natuurlijk ;) ( en gratis verblijf)
|
Citaat:
|
Ik hoop te worden aangenomen bij de AH
|
*is collega van simple creed*
Deze zomer moet ik waarschijnlijk een week of 2,3 het magazijn draaiende houden :cool: (in de Hema dus) |
ik werk in de avonduren als schoonmaakster,en dat verdient echt heel goed en ik ga mischien ook bij het land van ooit werken als jonkvrouw of in het ziekenhuis ik moet nog ff wachten en kijken of ik word aangenomen....
maar als jullie nog leuke baantjes weten, willen jullie dat dan tegen mij zeggen thx alvast... kuzz monique |
ik ga werken in de apotheek :D wel in het magazijn maar dozen zijn best gezellig :p
|
serveerster
of in de supermarkt of bij de bakker, groentenboer, slager etc... heb nog niet echt iets gevonden eigenlijk :S |
Uuuuuuuuuh, ik moet nog gewoon werk hebben dus ben al blij als ik dat heb :o
|
magazijnmederwerker
bij een machinefabriek hier in de 'stad' |
ik heb gewoon een bijbaantje bij de Appie Heijn, achter de kassa en op de brood/kaas-afdeling. In de vakantie ga ik daar ook gewoon werken....
|
Ik werk nu al elke zaterdag in de C1000 en in de vakantie ga ik dat af en toe doordeweeks doen...
|
ik ga kleine irritante kindjes vermaken op een camping.. leuk joh.. al die duitse kindertjes.. haha neej lijkt me best leuk om te doen en verdient ook aardig
|
Ik werk nu ook alleen dan in het weekend. In de zomer ga ik gewoon wat vaker en langer werken. Ik werk in een kledingzaak.
|
Citaat:
|
Verkoopster in een warenhuis&speelgoedwinkel
|
Ik = lui! :o
Werk niet. |
Citaat:
|
Mjah....ik heb me dus opgegeven voor werk op een boerderij ( onkruid wieden enzo :D ), maar ben dus ook gevraagd door een kennis om in zijn bedrijf te komen werken voor 3 weken, en dat is een fotobureau ( voor reclame enzo ) dus dat is ook wel leuk :s
Wat moet ik nou kiezen :( :confused: :) |
Ik werk nu in het weekend als fotograaf in Amersfoort Zoo, dat ga ik in de zomer ook doen. En voor kennissen nog wat administratieve klussen.
|
strater
|
k werk bij de konmar, en heb gesolliciteerd voor administratief werk voor derbij in de vakantie, hoop dat k et krijg :)
|
Badjuf!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Kheb nog geen bijbaantje voor in de vakantie. Ik heb vanmorgen naar een uitzendbureau gebeld waar ik al anderhalve maand sta ingeschreven maar nog nix heb gehoord. Kon nie geholpen worden omdat de telefoniste een invaller was, nou ja, dan bel ik morgen maar weer. Donderdag komt ook een uitzendbureau op school waar ik ook wat vacatures ga bekijken en misschien fiets ik morgen naar de stad om me bij NOG een uitzendbureau in te schrijven. Als dat niets oplevert, ga ik gewoon wat informeren bij supermarkten en zow. Het boeit me echt niet wat voor baantje ik heb, als ik maar betaald krijg en ik het een maand kan volhouden :D (15 juni is mijn eerste vakantiedag en 14 juli de dag waario ik naar Frankrijk vertrek), maar als het goed bevalt kan ik misschien in augustus ook nog daar wat werken.
|
super :cool: orgineel he :(
|
bij de bakekr :D
broodjes inpakken+achter de kassa :D |
NOG STEEDS BIJ DIE KLOTE TPG POST!
Dit is ook wel de 100ste keer dat dít gevraagd wordt.. :| |
werken doet het plebs maar ;)
|
ik ga denk ik maar bij de Energis open werken
|
Chez mon papa :D
|
Ik ga waarschijnlijk in een tuin wat dingen verslepen.
En ik sta ingeschreven bij een aantal schoonmaakbedrijven. |
Bejaarden in leven houden ;)
|
Normaal verkoop ik computertjes, en van de vakantie hóóp ik ergens werk te krijgen... AH ofso, liefst zo lang mogelijk.
|
Citaat:
kuzz monique |
Ik ga in cafe werken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |