![]() |
korte broeken dag
woeiiiii,bij ons was het vandaag op school korte broeken dag,sommigen liepen echt in mini mini shortjes :eek: :D,maar zouden jullie der aan meej doen of niet?
|
hebben ze daar tegenwoordig speciale dagen voor dan :confused:
|
Citaat:
|
neej,gewoon zo'n eenmalige actie
|
Bij ons niet, het regende bovendien :(
|
Citaat:
|
Nope.
Plus dat het hier nogal fris was. |
Was vandaag niet op school maar op werk. Maar dat hebben ze bij ons niet op school. Tzijn alleen maar volwassenen en bijna alleen maar jongens en veel jongens daarvan zijn ijdel en zo
|
Zit jij op Edugo? bij mij op school was het vandaag ook zo een dag
|
Nee, te koud voor een korte broek..
|
Citaat:
|
Ik draag op school geen korte broeken. Ik heb er 1, voor in de zomer. En ik vind het nu nog geen zomer.
|
Koel!!! Dat ga ik ook organiseren! Ik wilde ook al een blote voeten dag!
|
Neej.,. 'kdoe alleen iets korts aan als ik naar ut strand ga..
|
Als het het weer ervoor is zou ik best wel een korte broek aandoen, gwoon zo'n hoogwaterbroek ofzow
|
Ik draag geen korte broeken naar school, vind ik niet netjes.
Gewoon liever een khaki of een witte, naar het strand of thuis ed. is natuurlijk een heel ander verhaal. |
ik draag alleen korte broeken als t heel warm/zonnig is of als ik naar t strand ga (valt meestal samen :p)
|
het weer was niet echt wat je noemde goed hier gisteren, maar als t werr echt lekker is, dan doe ik wel een korte broek aan
|
Citaat:
Als het echt warm is ga ik mooi wel in korte broek naar de uni...boeiend! |
Citaat:
Maar idd, waarom geen korte broek naar school? Net of dat ook echt opvalt als het 30 graden is; je bent dan heus niet de enige.. Wel vind ik dat hij respectabel lang moet zijn; je ziet mij niet in een hotpance door de collegezaal cruisen hoor... :o |
ik draag alleen korte broeken thuis, en op vakantie, bij ons op school zie je ook nooit echt veel mensen rondlopen met korte broeken, ja behalve van die 'korte' skate broeken van jongens...
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
pance?
|
pants..
Op school loop ik alleen in korte broek als ik na school meteen moet trainen o.i.d.. En om m'n schoolspirit te showen zou ik er op kortebroekendag, wat hier ongetwijfeld ook nog een keer gaat komen, uiteraard ook eentje dragen. Niet te geloven trouwens wat voor enorm strakke minishorts er op school rondlopen :eek: |
hmm niets van gemerkt.. zo lekker weer was 't in zwolle ook niet
|
K heb geen korte broeken, maar wel 3kwartbroeken en rokjes ( daar had ik er gister dus 1 van aan, maar dat was nog best wel koud :eek:
|
Ik zou net wat anders doen :p
|
ik had gister sportdag bij Aquabest (waaaater, KOUD water) en daar liepen de meesten ook in korte broek rond omdat we allemaal waterdingen moesten doen en we werden heeeel vies enzo, en dan is een korte broek weer net iets fijner dan een lange broek. het was wel koud, vooral dat water :eek: maar dat doet er niet toe.
je moet trouwens wel een lange(re) broek aan doen als je speleogie gaat doen :eek: |
Vandaag vet lekker weer, maar ik ga dus ech nie in een korte broek over straat lopen :D Vandaag kom ik toch niet echt buiten en vanavond ga ik uit en dan is het ook nog wat afgekoeld, dus voor mij blijft het gewoon een spijkerbroek :D
Uiteraard wel met een T-shirt aan. :) |
hele dag in korte broek gelopen vandaag.. topweer (y)
|
Ik houd niet echt van korte broeken. Ik heb alleen een korte broek aan als ik naar het strand ga. Want dat is best praktisch en een lange broek met zand zit ook niet erg lekker. Een korte broek vind ik eigenlijk alleen voor touristen, dus alleen op vakantie heb ik mijn korte broek aan.
Op school draag ik ook geen korte broeken. Als het echt heel warm is, dan trek ik zo'n driekwarts "skatebroek" aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |