![]() |
Mag je.....
stel je laat je hond uit, laat hem loslopen wat op die plek verder niet verboden is. En je hebt een buurman, met een paar keffertjes (nix mis mee) die er niet van houd dat jou hond losloopt,, toevallig als je de hond aan het uitlaten bent en hij loopt los kom je je buurman tegen, de hond gaat naar die buurman toe gewoon, niet agressief of iets dergelijks, "snuffelen" ,. En dan geeft die buurman die hond van jou een schop in de maag... :(
Ok, wat mag je volgens de wet doen, en wat zouden jullie doen.. |
Heb ik ook gehad met mijn hond. Die ouwe dacht dat mijn hond haar zou bijten. Vraag die man gewoon wat met hem scheelt, dat hij niet goed is bij zijn hoofd ofzo.
|
schelden mag toch van de wet..??
|
z'n schedel splijten derin pissen en met z'n hersens de muur verven
|
aangeven wegens dierenmishandeling
|
Citaat:
Als mijn hond verder niets heeft..sja, dan kan ik er weinig tegen doen. Ik kan m'n buurman gewoon nooit meer aankijken, of hem gaan etteren, maar dat zou ik niet snel doen. |
Citaat:
Kom niet op het idee een tervuerense herder (directe familie van de bekende mechelaar) in de maag te schoppen .. vind 'ie niet leuk :-) Probleem is wel dat ik dan waarschijnlijk mijn hond kwijt ben :/ |
Commanden dat je hond die vent opvreet of anders hem een schop terug geven!!
Beetje laf he, om een hond die zich slecht kan verdedigen en je nota bene niks gedaan heeft een schop te verkopen!! Dat hadden ze met mijn hond dus niet moeten doen, ten eerste zou de hond zelf pissig worden maar ik nog veel erger. Jezus wat laf :mad: |
Nou ja, aangeven wegens dierenmishandeling natuurlijk! Je mag toch niet zomaar een dier schoppen?? Lekker is dat als dat wel mag.
Zou hetzelfde zijn als ik mn lerares waar ik een ontzettende hekel aan heb in mijn vrije tijd tegen kom, en haar een schop in haar maag geef.... |
Ik zou gaan schelden! :mad: :rolleyes: En aangifte of iets dergelijks doen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |