![]() |
Nog steeds in Parijs.. :)
Het is echt heel mooi hier, maar goed dat mag ook wel verwacht worden. Alleen valt de jeugdherberg heel erg tegen, kamers vies, te weinig dekens en eten eigenlijk niet te eten.. Maar goed, red me wel en ben morgen weer thuis :p :)
Hebben jullie wel eens zin gehad in een vakantie of excursie waarbij uiteindelijk iets verschrikkelijk tegen viel? Of ging het altijd prima? |
Kwas een keer met Italiaanse vrienden naar London geweest. Die hotelkamer was echt errug! :eek: Allemaal gaten in de banken en gordijnen, kamer heel erg stoffig, kapotte bedden en de keuken was echt mini. Maar goed, was ook wel een redelijk goedkoop hotel... Maar toch wel vies zeg!
Ben laatst op excursie naar Berlijn geweest. De kamers enzo waren perfect! Alleen het gedeelte waar dus het hele hotel 's morgens moest eten was echt veel te klein. Kon je eerst een uur wachten voor je een tafeltje had... |
valt allemaal reuze mee volgens mij, ik heb niet echt iets om over te klagen ofzo :p
|
tot nu toe allemaal 100% meegevallen :)
|
Ey, anders ga je even langs fruitmand.. :D
|
Citaat:
|
Parijs is :cool:
Maar goed.. on topic... niet echt volgens mij :confused: Hoewel niet altijd de accomodatie ultiem was ofzo heb ik volgens mij nog nooit een echt vervelende vakantie gehad :) Ow ja.. op wintersport uhh 2 jaar geleden volgens mij. M'n eerste geheel zelf betaalde vakantie, alles erop en eraan, was het eten écht niet te vreten :( |
Op Spanjereis (georganiseerd door school) heb ik mijn schoenen (onverwoestbare Blackstones) zien veranderen in een zielig hoopje aangekoekte modder... Het zou namelijk 'niet gaan regenen hoor, die avond!'...
|
Londen (toeval) dat hotel leek wel uit t jaar tabak ofzo...
|
*gaat na zijn examen een jaar naar parijs* :cool:
|
Ik heb twee jaar geleden in Dordives (half uurtje bij Parijs vandaan) ook eens in een huisje gezeten, dat was echt smerig!! Het was nog in een bejaardendorpje ook, nix te beleven in de omgeving....yugh
Daarna ben ik nooit meer met m'n ouders meegegaan :p |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
De accomodaties zelf vielen meestal reuze mee .. mijn belevenis van de vakantie echter niet.
|
PARIJS is ook heeeeeeeel mooi !!!! :D
Griekenland is alleen het MOOIST.. op dat landje ben ik echt verliefd :D |
In Warschau heb ik in een jeugdherberg geslapen midden in de stad! Erg gezellig... maar wel vies!!
|
Veel plezier nog in Parijs! :)
Twee jaar geleden hadden we echt een saaie vakantie. Geen mooie omgeving, weinig te doen, niet veel Nederlanders... :( Maar voor de rest waren al mijn excursies en vakanties wel leuk :) |
BTW ik heb ook eens met school een werkweek gehad in Parijs. Ook in een jeugdherberg geslapen, 's avonds was het er wel kewl, wij allemaal als 15-jarigen daar bier drinken en poolen :D de leraren waren soms dan ook half bezopen :D En toen we daar aankwamen konden wij (2 andere jongens en ik) niet meteen op onze kamer, omdat daar een Chinees zat zijn teennagels te knippen :D :rolleyes:
|
Eerder andersom... dat ik er absoluut geen zin in had maar dat het later toch allemaal wel meeviel... :)
|
Citaat:
Enne Fruitmand heb ik niet gezien, maar weet nu wel tussen wat voor mensen ze zoal leeft :p |
Parijs is :cool:, maar haalt het toch net niet bij Rome...
|
jeh weleens gehad dat t ontzettend tegenviel ja maar ja de hele vak viel tegen doordat ie met me ex was (alleen maar ruzie )
|
Citaat:
|
Niets echt ofzo...
In een of andere kamp dat ik als Jongen werd opgeschreven misschien en ik dus bijde jongens zou moeten slapen omdat ik elders geen bed meer kon krijgen... Algoed is het opgelost :D |
Citaat:
|
Citaat:
Echt niet ongeveer 8? |
Citaat:
|
Citaat:
Ennuh als-ie niet in het oosten van de stad Parijs ligt, dan zeker nie... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik gebruik categorie A/B, voor vrijwel alle terreinen. :) Liever wat lichter, loopt makkelijker, ook sneller, en soepeler. Maar on-topic... Wintervakantie 2000, februari... Sent, Scuol, Zwitserland. :) Maar... het heeft de hele week keihard gesneeuwd! :mad: Je kon 3 dagen helemaal niet skieen... teveel lawinegevaar. :( Wel meer meevallers, zoals in wintervakantie 1999, in Italie; Fai della Paganella (Italie heeft meer km's skipisten dan Oostenrijk, Frankrijk en Zwitserland ;)). Een 2-sterrenhotel, **, maar wél met douche, wc, tv, radio, balkon, halfpension (keuken is zéér goed) (y), en heel mooie ligging, voor maar ong. f50 per nacht. :eek: Inclusief halfpension... Hotel had geen ***-3-sterren omdat het geen lift had... :p Maar daar zou ik nog wel eens heen gaan, helaas ligt het wel bijna 2km van de lift... :( En in 2001, het duurste van de 65 hotels in een stadje, Andalo (zelfde gebied als Fai). Was ong. f65 per nacht, ***-3-sterren. Van de 65 hotels zijn er 50 3-sterren, en 15 2-sterren. :) Maar écht perfect, van mij zou het zo 4 sterren krijgen. (y) Zéér goed. En een meevaller aan het skigebied: 50km piste, waarvan 3 blauw, 6 zwart, en 41 rood. :) Skipas was maar f200 voor 7 dagen... :eek: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |