![]() |
Heb je iets wat geluk brengt ?
Me kleine zusje gaf me eens een steen, dat was volgens haar een 'gelukssteen'. Nu geloof ik het ook :D Ik had hem zelfs meegenomen naar examen Engels (voor de lol dan he).
Hebben jullie ook zoiets ? |
'n latje van tweety, gekregen van m'n tante om me geluk te brengen bij m'n herexamens, maar 't is denk ik kapot want ik was niet geslaagd in m'n herexamens :(
|
ik ben vrij onbijgeloving (raar woord :p) maar toch heb ik het kettinkje achtig ding dat m'n zus me voor de examens in m'n handen drukte maar om gedaan :p
|
Ik heb gewoon altijd geluk, geen flauw idee waarom... 'k neem niks bijzonders mee.... misschien m'n zweetvoeten ;)
|
Nee. Ik geloof daar niet in.
|
Citaat:
|
Uhh mjah, daar vraag je me wat. Zou het zo eigenlijk niet weten. Hoewel ik ongetwijfeld ook rituelen ofzo heb, alleen nooit bewust mee bezig.
|
mezelf :p
|
Citaat:
|
ik geloof er niet in, maar toch heb ik al heel lang een kettinkje dat ik een zo'n wereldwinkeltje heb gekocht en wat schijnbaar geluk brengt. Maar ik vinnut eigenlijk gewoon leuk, en daarom doe ik het om...maarja je weet maar nooit he :p
Myrthuh! |
ik heb een ketting en iets heel stoms wat ik van me oma heb geleerd :S
als ik over een brug loop MOET ik in het water roggelen. als ik niet erin spuug brengt het namelijk ongeluk, doe ik het wel zal het me op den duur geluk brengen. mijn zus en mijn oma doen dit ook,heb dit leuke gebruik als klein kind van mijn oma overgenomen. elke dag als ik van het station naar me school toeloop roggel ik dus netjes in het water :) met sport heb ik het trouwens ook. als ik ga hockeyen Moet ik voordat we beginnen aan de wedstrijd de keeper op zijn bescherming hebben geramd en een strafbal bij hem gescoord hebben :) |
Citaat:
|
ik kreeg van een vriendin een kaart met een speldje met daarop een geluksengeltje.. Ik geloof er zelf niet zo in, maar heb het onder mijn mauw gespeld tijdens mijn examen..
:D ghihi |
euh mijn linker oor :o
|
een vriend, een beste vriend en een neefje.
|
Kettinkjuh van Geloof, Hoop en Liefde..
|
Ik geloof er niet in, maar heb voor de veiligheid toch maar tijdens m'n examens het leren armbandje van m'n vriend om gedaan, zodat hij mij geluk kon brengen....
|
een ketting..long story haa'
|
een kettinkje (origineeeel) van mn oma gehad voor mn 15e verjaardag, die zij ook op haar 15e verjaardag had gekregen maar dan van haar vriendje.
en mickey en minniemouse poppetjes, al heel oud, heb ik mee als ik moet reizen (:o) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |