![]() |
Gelukkig...
Heb je ook wel eens... zon momenten dat je je ineens realiseert hoe gelukkig je eigenlijk bent... Ik heb een heel lief vriendje, leuke vrienden, het wordt weer zomer, dus eigenlijk geen reden om te klagen toch? Ik ben gewoon gelukkig! :) :D :)
|
af en toe, maar te weinig de laatste tijd :(
zal wel beteren hoop ik *optimistisch doet* :) |
nee, niet zoals jij het zegt.. Wel soms dat ik me afvraag hoe ik ondanks alles toch gelukkig kan zijn.. Maar ja, je kan ook niet altijd zomaar bij de pakken neer gaan zitten.. :)
Genesis |
Jaa, heerlijk is dat he? Dat je je ineens realiseert dat je weinig echte vrienden hebt, veel te ingewikkeld bent voor deze wereld, je beste vrienden van MSN kent, geen vriendin hebt, iemand leuk vind maar geen flauw idee hebt of die persoon je überhaupt wel ziet staan, nog wagonladingen rechtenboeken moet doorspitten voor 11 juni en ondertussen óók nog eens een keertje moet forummen!
Life is good. |
het stinkt hierboven naar sarcasme :)
|
Plien heeft mij laatst nog uitgelachen, omdat ik zei dat ik gelukkig was/ben :(
|
Als je nog voor 3 eurocent kunt internetten, net een reactie in zit te tikken en op het moment dat je op verzenden wil klikken je beeld weggehaald word, ja dan baal je.
Verder alles prima |
nee
|
Citaat:
|
ik heb dat wel eens
dat soms wanneer alles meezit (ook van die domme dingen) dak denk wat ben ik toch gelukkig.... (klinkt kots) |
soms hek dat weleens ja als me vriend me zo verliefd aankijkt ofzo of als t keimooi weer is...
|
Dat soort momenten heb ik de laatste 2 maanden veel te weinig gehad! :(
|
nee *niet gelukkig is.. ook nooit echt geweest is*
|
Heb ik wel eens... duurt alleen nooit zo lang :(
|
Als ik strax iemand van station ga ophalen
:) |
Citaat:
Lang leve de kabelaansluiting...oeps...als ie tenminste naar behoren werkt :rolleyes: |
Ik heb ook wel eens van die momenten ja... :) Je zingt, danst en bent gewoon vrolijk... Jammer dat daar ok minder-vrolijke momenten tegenover staan...
|
Citaat:
*moet volle multo-map doorspitten voor 17 juni .. inclusief deze samenvatting* Laat ik maar niet over de rest beginnen :( :D |
yup, maar realiseer ik me al veel langer.. ben gelukkig persoontje (y) :)
|
Nee eigenlijk niet... soms wel een vrolijke opwellig als ik bijv een onnozel gesprek op msn heb gehad ofzo... verder is mijn leven niet zo geweldig eigenlijk...
|
Zulke momenten heb ik heel vaak :D
|
ja ik wel
best vaak eigenlijk laatste tijd zit lekker in m'n vel leuke vriend(inn)en leuk vriendje doe leuke dingen mooi weer soms btje (te) druk maar goed lekker leven heb ik :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vandaag had/heb ik zo'n moment! Vandaag was gewoon echt helemaal perfect met mijn lieve vriend! :)
*morgen 1 jaar samen* :cool: |
jip,en over 3 weekjes grote vakantie ni vergete ;) (eerst klote exaams maar jah)
|
Nee..
Ik ben gelukkig met mijn leven.. Niet met me familie en dat vriendje wat ik niet heb. Daar gaat gelukkigheid niet vanuit, dat is breekbaar. Ik ben gelukkig om wie ik ben. En dat verandert nooit. Hmmm ik snap niet dat ik het zelf geloof.. |
Ja dat heb ik ook wel vaak..
Dus ook bij het lezen van dit ( deze :confused: ) topic :) |
ja, het leven is goed..er staat momenteel een dikke vette proefwerkweek voor de deur (over 2 weken) waar ik 15 vakken voor heb, en die ook nog eens allemaal een berg stof van heb ik me jou daar hebben opgegeven :S
ik heb er zin in Het leven is geweldig |
Citaat:
|
Af en toe heb ik het gevoel het gelukkigste mens op aarde te zijn maar helaas is dat vaak snel weer afgelopen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |