![]() |
is er iemand die jij heel erg mist?
:confused:
|
m'n vriendin
|
'n vriendin :D
|
Citaat:
|
Mjin koetje
|
|
Ja, maar gelukkig ga ik daar zo naar toe... Wel balen dat ik niet eerder weg kon, maar ja, je kan niet alles hebben :(
|
iemand die ik gelukkig morgen er zie.
|
Standaard antwoord natuurlijk maar ik mis mn vriend wel een beetje.
|
Nikkie.
|
mijn vriendje
|
m'n ex en zijn zusje :o :(
|
Citaat:
|
een bijzondere vriend :)
|
Maarten..
|
mijn oma :(
|
Mijn vriend en Marco! Maar m'n vriend zie ik vanavond gelukkig weer! En Marco over 2 maanden...
|
R.i.p :(
|
mun zus tog wel een beetje die nou in Finland zit
komt over een maand weer trug |
Joost en m'n vriendje. :(
|
Citaat:
|
Mijn papa, al weet ik dan niet wát ik mis!
|
niet per se een persoon heel erg, maar wel een beetje een hoop oude klasgenoten....
|
Vier vriendinnen van me, we waren allemaal op excursie en zij waren dus zeilen en ik naar Parijs.. Heb ze bij terugkomst heel even gesproken en alles, maar ik wil nog zo graag bijpraten.. Bel er vanavond iig wel eentje :)
|
Niemand eerlijk gezegd :confused: iedereen die ik ken is wel in de buurt, en ik heb geen vriendje dus die kan ik ook niet missen :D
|
mijn oma :'(
en wim maar die ziek van8 gelukkig weer... |
Mn vriendjeee. Standaard antwoord... :p
|
nope
haaaa! lekker saai maar waar |
mijn zus die zit voor 6 maanden in australie. ER zijn er nou 3 om. Ik spreek haar ook nooit door de telefoon omdat ik dan op school zit en mailen doet ze bijna nooit naar mij :(;)
verder mis ik een vriend en ik mis mijn opa ook |
Mn vriendje (is op vakantie, zie ik volgende week zondag pas weer) en mn oma heb ik ook al een tijdje niet meer gezien. Ehm.. verder mis ik mn opa (paar jaar geleden overleden) en mn oma die ik nooit heb gekend. Goh, nog best veel.
|
een vriend van me..
en mn vriendin die een jaar geleden omgekomen is bij een autoongeluk |
yep. nou niet erg mist maar ik zou willen weten hoe het met een collega van me gaat. die sukkel had namelijk geld uit de kassa gestolen, en ik was erg op hem gesteld, het was een hele liefe aardige jongen en ik heb hem sinds zijn diefstal niet meer gezien. dat was ergens in januari/februari.
|
Dwayne en Es.
|
paul
|
Ja mijn nieuwe synth.
Oooow een persoon? neh :) |
Heel erg is overdreven .. maar iemand waar ik vroeger altijd lol mee had: Rene :/
|
mn ex
ontzettend goede band mee gehad, ook nadat het uit ging.. maar nu heeft hij zijn hele levensstijl omgegooid, en daar pas ik blijkbaar niet tussen :( |
hele familie, hoop vrienden
|
M'n vriend
|
Mijn Vriendjuh, en een vrienden die ik al TE lang niet gezien heb..
|
op dit moment eigenlijk niet,
maar over 5 weken wél, heel idioot gezegd maar goed, dan is m'n vriend een maand weg voor stage, en daar zit ik nu al om te janken omdat ik at vreselijk vindt, duurt nu nog een maand maar goed, k zal hem die maand erg gaan missen |
jaw, n hele goeie vriend van mij. we hebben t allebei vet druk, geen tijd om te bellen enzo, en hij woont helaas nou niet bepaald om de hoek :( best jammer, want k heb em eigenlijk best wel heel erg nodig nu!!!
K.G. |
ja, m'n mam
|
Mijn vriendje maar dan als beste vriendje.... Sinds we terug samen zijn maken we weer ambras en dan is hij mijn beste viendje niet dus ik mis 'my buddy' :(
|
me klas van vroeger waarvan ik er nooit meer een heb gesproken
|
M'n moeder..
|
Nee...
|
Citaat:
:) |
ja, maar niet zozeer omdat ie er niet meer is, meer het gedrag dat erg veranderd is :(
|
ik mis nederland op het wk :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |