![]() |
wat is het gekste dat je deze week mee gemaakt hebt???
:confused:
|
heb vannacht geslapen :eek:
|
mn frans leesdossier was in orde (y) :p
|
4,9 voor mn franse proefwerk!
had hoogstens een 2 verwacht.. en het haalt mn gemiddelde nog omhoog ook want ik sta, eh, een drie :o |
gratis lunch voor de hele school :cool:
|
Ik kreeg een ijs van mijn leerkracht pyschologie...
|
Ik zou het niet weten
|
Hmz gevochten ook
|
Citaat:
|
dat een vriendin van mij dur achter kwam dat haar vriend was vreemdgegaan... met mij... :(
|
Woensdag een seinstoring tussen Maastricht en Sittard en ook tussen Maastricht en Heerlen twee uurtjes lang, net uitgerekend als ik naar school moest, ben dus maar met de bus gegaan. Maar het was dus weer een puinzooi: het hele treinverkeer in Zuid-Limburg lag stil en dat door 1 klein storinkje :rolleyes:
Misschien is dit meer irritant dan gek, maar ik kom nie of iets gekkers :D |
dat k m overleefd heb (y)
|
Dat twee leraren vonden dat ik solo moest zingen bij de musical. :eek: Ik kan helemaal niet zingen!
|
heb gisteravond feestje gehad en hing een paar uur later kotsend uit mijn slaapkamer raam :)
|
CONCERT VAN DE HEIDEROOSJES.......ECHT VET!......mijn vader was er ook :S
|
Citaat:
mmz 7,9 is zooo onbereikbaar voor mij.. maar volgens mij weet ik wel hoe het komt.. er is gewoon een goede fee die een hekel heeft aan frans bezig :D |
wakker worden met m'n kleren aan
wakker worden en mn fiets 300 meter verderop vinden een fles wodka gekregen voor een avond nietsdoen bram met nelleke zien zoenen (geen knap meisje eufemistisch gezegd) |
't was vorige week, maar het was zo gek dat ik het nu nog weet.
Ik werk bij een bakker en op een gegeven moment komt er een man binnen en die zegt: 'Een plat stukje belegen boerenkaas alstublieft'. M'n collega zegt: 'WAT?!', en die man herhaalt het vrolijk nog een keer. 'Euh, sorry, meneer... de kaasboer is hiernaast.' Die meneer ging zo gauw als hij kon op z'n oude benen de winkel uit en toen keken wij elkaar nog steeds even raar aan voordat we in de lach schoten. |
Dat ik opeens werd gebeld door iemand die ik al heeeeel lang niet meer gezien had : echt zo van : huh??!! ooooww KEWL DAT JE BELT!! :D En ik heb m'n eerste 'voldoende' voor een engels proefwerk gehaald : een 5.6 !! *YEAH* :p
Myrthe |
Mijn ouders zeiden 'Ja!' toen ik gister vroeg of ik vanavond bij mijn vriend mag slapen! :eek: :D
|
Citaat:
van je vrienden moet je t maar weer hebben :p |
Dat ik de laatste trein vanuit Utrecht naar Maastricht heb gemist, omdat ik in de verkeerde trein was gestapt (Ik reed dus richting Arnhem :/). Gelukkig kon ik terecht bij een goeie vriendin in de buurt van Rotterdam :D.
|
vandaag oorbellen gekocht, en toen ik ze in wou doen braken ze door midden:( en ze kosten 12 piek:(
dit is eigenlijk niet gek, gewoon heel erg zielig voor me:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik werk in een computerwinkel, Memo Systems, en 20 mr verderop zit de Norrod. Komt er een man bij ons binnen.
Waar is de Diezerkade? Ik: Dít is de Diezerkade. Ik zoek de Norrod - Die zit hier 20 mr verderop. Ok, doei! Hij stónd nog wel in een computerwinkel... Naja, hij sal wel een hekel aan ons hebben ofwso ;) Dat was dus niet zo heel erg spannend, maar ik heb dus ook niet zoveel beleefd. |
2 joegoslaven die een veilinggebouw uitliepen met allebei een uzi in hun hand en overmeesterd werden door een arrestatieteam van de politie, die zich allemaal verkleed hadden als normale mensen..
bizar was t |
Engels was een eitje, snap niet dat niet iedereen dat met me eens was.
Het was licht toen we weer naar huis fietsten na het uitgaan. Rik is boos op Hanna en mij. Een collega/vriendin van me heeft met onze baas :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Oh wat ben ik toch een wereldmeid :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb 15,5 uur achter elkaar doorgeslapen vandaag..
En op de Champs-Elysées (bij de Arc de Triomphe à Paris) begon een vriendin van me ineens te gillen.. Ik denken dat het een beest is, want ze is een beetje bang aangelegd voor alles wat 4 poten of meer heeft. Ik draai me om, kijkt een man met een heel eng masker me aan, maar dat het een masker was realiseerde ik me nog niet, dus begon ook te gillen. Iedereen er omheen kijken :o :D |
Citaat:
|
excursie met de hele klas, nooit geweten dat ik met zo'n zooitje ongeregeld in de klas zat.
|
Citaat:
|
Complete Star Wars-freak in de winkel gehad :D
Draaide helemaal door toen hij de Star Wars-poppetjes ontdekte, en dat werd er niet beter op toen m'n baas ook nog 's de opmerking maakte dat er boven nóg een hele doos vol stond Hij heeft meer dan een half uur zitten dubben over welke hij nou zou nemen (mocht van z'n vriendin maar 3 :D) Op een gegeven moment is een vriend van hem het enthousiaste gebeuren zelfs gaan filmen. Was echt een hele gekke 'voorstelling', maar wel leuk :D |
toen ik door rotterdam liep zei er een vent dat er een engel op mijn rug zat ofzo :D :p
|
ik heb dus al 2x een relatie gehad met een geert
gisteren was ik dus ook op het JOEKfeest en werd ik maar liefst 3 keer aangesproken door een Geert.... ik heb een aantrekkingskracht op Geerten ;) |
Om 7 uur de kroeg uit rollen om vervolgens een potje te gaan poolen
Als ontbijt om 6 uur 's middags een aardbei milkshake van de mac te nuttigen |
Ehm... een 3,7 voor mijn Griex-vertaling krijgen. Vorige keer had ik een 1,8. Commentaar van de lerares: "Het is nog geen voldoende, maar ik zie dat er een stijgende lijn inzit". *jeuj* (y)
|
ozzfest (y)
|
Ik ben ontvoerd door een buitenaards wezen
|
mijn pil vergete :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zelf heb weinig boeiends meegemaakt, maar mijn moeder heeft vandaag een junkie geslagen :o tja...had ik nou echt niet van mijn lieve mamsie gedacht:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |