![]() |
Het is officieel een nieuwe maand
Dus ik kan weer downloaden :D
Wat doen jullie als er een nieuwe maand is ofzo? Moet je dan nog iets regelen, afhandelen, doen etc? |
oftewel een dag te laat
|
Citaat:
|
geld hebben :)
|
1 x in de 3 maanden huur betalen
|
Kalender een maand verderzetten. :)
|
Citaat:
|
elke eerste van de maand krijg ik kleedgeld :)
verder moet ik in het begin van een nieuwe maand ff kijken wat ik de maand daarvoor gewerkt heb, om m'n loonstrookje te controleren |
een nieuwe maand....de maand waarin mijn leeftijd rood wordt :D:D
|
NOU EN!? sjies
|
Citaat:
|
Niets bijzonders doe het zelfde als elke andere dag
|
ik krijg weer mijn zakgeld voor 2 maanden :)
verder is er niet echt iets bijzonders.... alleen dat mijn zus morgen jarig is maar in australie zit voor een half jaar.... toch wel een heel raar idee!! :( |
salaris wat ik de 31/30e krijg uitgeven en kleedgeld wat ik de 1e krijg uitgeven.
|
Bankzaken checken. Kijken of al m'n duurverdiende eurocentjes op de 'juiste' plaats (verzekeringen, etc.) zijn beland.
|
he?! het was gisteren toch 31 mei?!?!!??!
|
wow....HET IS JUNI :eek:
|
sorry...ben een beetje laat :o:D
|
Citaat:
|
uhh mun kleedgeld krijgen...en nieuwe gratis sms'jes bij O2 krijgen hehe :D
|
Citaat:
|
Denken: "Goh, het is een nieuwe maand"
|
euh.. freaken?
maarem het boeit me niet, mei was kut ben blij dat het voorbij is. Maar ja, maakt het uit, nee, want begin juni is ook kut en laten we hopen dat het daarbij blijft, want het jaar was al kut en als de rest van het jaar ook kut wordt kan je me opvegen. |
*feest* :confused:
|
Citaat:
|
Nu vakantie vieren. 3 maandjes lang..
Verder niet veel :) |
Citaat:
|
can you feel the brand new day!!!! :cool:
ofsow... :rolleyes: |
zakgeld stroooooooooooooooooooomt binnen euh kuche kuche
dusseuh: feestje bouwe? |
Ik doe dan nix speciaals ofzo?!
Owjah.. Dan krijg ik weer zakgeld... |
Dan doe ik... niks...
M'n zakgeld komt altijd heel vaag ergens midden in de maand, dus daar denk ik dan ook niet aan... áls het al komt, meestal denkt m'n moeder "je verdient meer dan 200 euro per maand, vergeet het maar met je zakgeld!"... :( :p |
is het juni?
:eek: :eek: :eek: :eek: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ehm, dan krijg ik ook kleedgeld :) Maar dat heb ik al gehad toen ik naar Parijs ging.. Ohnee ik krijg nog een deel :) Verder niet veel bijzonders, ja morgen is Spacey jarig, dat ik dat nog weet.. Naja ook niet zo heel bijzonder (voor mij dan).. |
t maandelijkse geld van me moeder aftroggele :o ennuh... vedder niet zow veel... owjah:o k weet nooit wanneer t nouw tot de 31e gaat en wanner tot de 30e dus dan moek altijd de kalender bijlangs :p
|
Nee nix. :D:p De eerste dag van een maand is voor mij hetzelfde als andere dagen.
|
een stempel met 01 juni 2002 op mijn hand krijgen :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |