![]() |
De persoon met de grootste invloed aller tijden
Wie zijn dat volgens jou?
positief: Steven Spielberg negatief: Stalin |
Positief: Albert Einstein
Negatief: Albert Einstein |
wat ******** zei, ex aequo met hitler bij negatief :)
|
bruce dickinson :p
|
positief: napoleon :confused: :)
negatief: shakira (n) :p |
positief) Confucius
negatief) Adolf Hitler Ofzo. :confused: |
Voor Nederland:
positief: degene die de landgrens met België heeft uitgezet:D(heel bijzonder hoe je zo goed kan inschatten waar de domme mensen wonen, daardoor is NL nu welvarend) negatief: Degene die heeft verteld aan buitenlaners dat je meer succes hebt op werk in de Randstad dan in de periferie |
Citaat:
|
Citaat:
en angus young, he osiris? :):p |
Positief:Jezus :p
Negatief:Adolf HiTlEr |
françois boulangé
|
je kan Hitler ook bij positief zetten wqnt hij heeft ervoor gezorgd dat het denken over een oorlog, over het discrimineren van een bepaalde groep over de hele wereld heeft veranderd en hierin is eendracht ontstaan over het bestrijden ervan, wat zich onder andere heeft geuit in de VN en de NAVO
|
Citaat:
|
Citaat:
|
positief: Ghandi
negatief: mussolini |
Positief: Pamela anderson :P
Negatief: Hitler |
Citaat:
Noord-Brabant en zuid-Limburg heten samen niks voor niks: Reserve België :D |
Citaat:
|
Citaat:
Positief Adolf H Negatief Jezus En voor ik gezeik krijg. Adolf heeft slechte dingen gedaan, I know, maar dankzij hem, zal zoiets niet meer gebeuren, men is voorzichtiger enz. Dankzij de bijbel, jezus en de kerk is er een hoop gezeik gekomen, waar nog dagelijks oorlogen door gevoerd worden... vandaar... |
vreemd dat de uitvinder van het wiel nog niet is genoemd :rolleyes:
|
Citaat:
|
Jezus had best 'n invloed, er zijn aardig wat mensen omgekomen door de leer die hij verkondigde, en er hebben ook zeer veel mensen troost gevonden in z'n leer.
Voor mij persoonlijk heeft John Lennon bést een grote invloed, maar dat is meer geconcentreerd op éen punt - vrede (in de brede zin van het woord). |
Positief: Napoleon
Negatief: Adolf Hitler |
Citaat:
(ja ik had zin om te happen :p ) |
Wat heeft Jezus dan gedaan dat zoveel invloed heeft gehad op ons leven? hij heeft er alleen maar voor gezorgd dat de Christenen zich van de joden hebben afgescheiden... Nou ge-wél-dig hoor... Die gast heeft helemaal niets veroorzaakt van wat we nu nog merken... De bijbel wel, maar die heeft hij niet geschrewven. Die is door velen geschreven... en die heeft zowel positieve (een aantal van de tien geboden die in onze (grond)wet(ten) zijn opgenomen) als negatieve (oorlogen) zaken geleid.
zomaar een vraag... verder positief: God negatief: God voor atheisten: positief: Hitler (denkwijze) negatief: Nobel, de oude chinees die het kruit uitvond (slachtoffers). En alle mensen (Einstein en consorten) die de atoombom in de VS hebben lopen ontwikkelen... Al was dat wel een manier om een eind aan de oorlog te breien) |
Te veel om op te noemen. Niemand heeft in zijn eentje de grootste invloed aller tijden bereikt.
|
Osama Bin L. <- negatief
en voor NL -> Pim Fortuyn <- positief |
Citaat:
true true :D |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien is Bill Gates verantwoordelijk voor alle illegale software die dankzij MS in omloop is gebracht. Mijn echte voornaam is Pino. :rolleyes: |
Citaat:
|
Grootste invloed op mijn leven:
Mijn ouders.. |
naar mijn mening spreekt Gonzo deze topic wijze woorden....
|
Citaat:
|
me moeder:o
|
Citaat:
he kijk, eentje die het nieuws volgt sinds september!!! :rolleyes: klein applausje |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben blij dat ik in Noord-Brabant woon, ookal woont bijna iedereen van mijn familie in Noord-Holland en Zuid-Holland... |
Meest invloedrijk? Beslist degene die ca. 8000 v. Chr. besloot om een huis te gaan bouwen. Dáár is alles mee begonnen, toen begon onze geschiedenis.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |