![]() |
blote voeten
doen jullie dat vaak???
ik bijna de hele zomer, in en rond huis, om boodschappen te doen (heb ik wel sandalen bij want in de supermarkt zijn de vloeren zo koud :eek: ), gewoon wandelingetje, ... |
Ikke bijna nooit
Maar nu wel :D Vroeger liep ik kmters lang op blote voeten |
Gisteren echt de hele dag op blote poten rondgelopen, de hond uitgelaten e.d., echt relaxed.
|
ik loop nooit op blote voeten, als ik wel op blote voeten lopen gebeurd er altijd weer wat waardoor ik flinke au heb
|
ik loop hier ook op blote voeten, maar als ik de keuken in wil trek ik toch echt schoenen aan :rolleyes: :D
|
bij huis loop ik altijd op blote voeten in de zomer.
maar als ik verder moet dan het eind van de steeg trek ik toch even slippers of sandalen aan. |
Ik loop de hele zomer op blote voeten maar dan hebben we ook een tuintjuh van 10.000 m2 :p
|
nee, ik vind dat echt vreselijk, blote voeten :)
|
Neen.... liever niet... Lang leven de pantoffels.
|
Altijd als het een beetje kan, heb ik snel mn schoenen uit
ik vind lopen op blote voeten heeerluk |
ja, best wel vaak eingenlijk
is beter dan op mn sokken of slippers door het huis banjeren pantoffels heb ik niet eens meer |
Ja, kloop graag op blote voeten. Zomers én winters (tot ergernis van m'n moeder: "Romy doe je pantoffels aan straks word je ziek!")
|
sandaluh????? daar zie je mij echt nie mee lope.
zie je ze vliege ofzo :eek: :D |
Alleen thuis of in de achtertuin, anders wel sokken of schoenen
|
ja:D
|
Ik nooit, ik vind da nie fijn. Je voete slijten af en ze worden helemaal vies... Ziet er niet lekker uit
|
Vroeger wel maar nu heb ik trauma's (sigaretten en glas) dus doe ik altijd schoenen aan
|
Ik loop alleen door het huis en in de tuin op blote voeten
|
Ik loop heel vaak op blote voeten! Vandaag, in de pauze, op school nog! Mmmm.. lekkerrr! :D
|
nee noooooitttt altijd ligt er wel glas of iets vies :p
altijd me slippers dan in de zomer :p |
Citaat:
|
'k Loop in huis praktisch altíjd op blote voeten, tenzij ik ergens vandaan kom en m'n sokken al aanhad. De tuin ga ik ook altijd met blote voeten in...
't Schijnt gezond te zijn - ik doe 't omdat ik 't prettiger vindt dan sloffen :) |
Niet zo vaak. Eigenlijk loop ik altijd op sokken en schoenen, behalve wanneer ik in de tuin zit. Dan zit ik wel vaak op blote voeten. A
|
Thuis zowieso altijd zodra ik thuis ben meteen schoenen en sokken uit
|
Thuis niet echt vaak, als we op vakantie zijn wel maar dan alleen op de camping, wel overal, behalve buiten de camping, dus als we boodschappen gaan doen doe ik mijn slippers weer aan.
|
ik zit nu op blote voeten achter de computer.. loop de hele dag net als gisteren op blote voeten.. nou ja behalve toen ik vandaag naar school ging om 2 schoolexamens te maken
|
Ja, thuis vaak en in de zomer soms ook wel buiten. (alleen ik ga niet met blote voeten boodschappen doen :) )
|
ja, echt wel! blote voeten zijn hemels. dan voel je je lekker vrij. in de zomer draag ik (aan mn voetjes):
òf niks òf teenslippers òf kisten/dr martens dag |
als 't een beetje warm en mooi weer is, loop ik zeker op blote voeten. nouja thuis dan, maar in de winter ofzo niet, veels te koud
|
ik trek het liefst geen schoenen aan, en ook geen sandalen,
maar fietsen op blote voeten doet erg zeer! |
ik vind het wel fijn om op blote voeten te lopen
gewoon bij of in huis, in de tuin en inde zandbak :D k heb een keer in italie op blote voeten door de stad gelopen (later wel flink voeten wassen:D) was wel lekker warm (soms niet meer lekker warm...) |
Citaat:
ps: NIEUWE VRAAG: wat heb je dan allemaal al in je voeten gekregen tijdens het 'op-blote-voeten-lopen'???? ikke: *tandestoker, echt diep *nagel, kwam er boven weer uit *heleboel steentjes *stuk schelp *glas in mn tenen *ketchup, goor! *stukje CD :confused: *ZOOI |
Nog nooit wat in me voet gehad buiten wat krassen van takjes...
ik loop heel vaak op blote voeten trouwens :) Laatst door de stad :o |
Als het echt warm is loop ik in huis op blote voeten, lekker koel. Verder alleen in de tuin of op strand ofzo. Verder niet, staat niet echt leuk & bang voor scherpe dingen.
|
nee niet vaak anders heb k hondehaar en katte haar onder aan me pote..:S :o
|
Ik loop ook altijd zonder schoenen, maar in de winter draag ik toch nog wel sokken.
Volgens m'n oma krijg je blaasontsteking als je met blote voeten op de koude tegels hier thuis staat..... :rolleyes: Jaw hoor oma... je moest eens wéten hoe je dat kreeg..... :) |
Citaat:
moest eruit geopereerd worden en ik was alleen thuis en moest met die naald in me voet 6 km naar het ziekenhuis fietsen :( :D |
alleen bij huis zomers, in de tuin enzo.. maar hou er niet zo van op m'n blote voeten een heel eind te lopen, ben altijd bang ergens in te trappen.
Zo ben ik eens op een hommel gaan staan met m'n blote voeten *auw* :p en in een stuk glas getrapt enzo.. |
KOUD!
Oohh daar heb ik echt zo'n schijthekel aan ..:S |
Als ik niet op plekken kom waar allemaal zooi kan liggen doe ik het wel, als k bijvoorbeeld heel de dag thuis ben ofzo
|
Ja, in de tuin en op het strand. 's Zomers ook binnen als ik aan het zwemmen ben ofzo.
|
Citaat:
|
thuis wel, maar in het openbaar nie tzo vaak, ik vind m'n voeten niet zo mooi eigenlijk
|
Citaat:
|
hier in emmeloord loopt een jongen gewoon altijd op blote voeten :eek:
|
Mja, blote voeten vind ik heerlijk (hierbij niet beschouwd of mijn directe omgeving deze mening deelt :D), alleen wel erg koud want mn handjes en voetjes zijn soiso al erg koud altijd :( Maarja. Oh ja, en ik heb een keer drie zeeegelstekels in mn pootje gedad :( niet leuk. En de volgende dag gingen we rondhuppelen in een grieks stadje, met allemaal trappen op en af de hele dag.. aaaaah.
En een punaise, toen ik in de bouwhoek aan het spelen was :( Bloed! all over the place Maarja |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |