![]() |
life is fair
ik krijg taart omdat mijn zus jarig is vandaag. Maar zij zit de hele dag in de trein in Australie. Kijk dat is nou fair ;)
hebben jullie nou ook van die dingen jij eigenlijk wel eerlijk vind maar het dus eigenlijk totaal niet zijn. Dus wat in jouw voordeel eerlijk is?? |
ik word meestal gedragen (als het erop aankomt dan), moet achterop de fiets zitten of bij mensen op schoot (weer als het erop aankomt) en ik krijg extra dekens in geval van koude nachten (laatst nog op de veel te koude herberg-kamer in Parijs), omdat ik in de meeste gevallen de lichtste ben. Tis wel logisch, maar eigenlijk niet eerlijk. Tja, vaag, wel :/
|
Zolang het in je eigen voordeel is, is het altijd fair!
Voor jou teminste, voor anderen waarschijnlijk neit dan. |
wij gaan altijd naar de shoarmatent om de verjaardag van de hond te vieren :D
|
Degene met de grootste bek krijgt meestal als eerste klappen, dat vind ik wel eerlijk
|
tis niet fair, maar wel mooi meegenomen: ik kreeg eerst 300 gulden op mijn rekening gestort dat niet voor mij bestemd was. Had geen zin om er achteraan te gaan, dus daar heb ik toen kleertjes voor gekocht :o (verder ben ik normaal wel eerlijk hoor met het terug geven van geld ;) )
bij proefwerken punten bijkrijgen die je eigenlijk niet verdiend is ook leuk :D (maar komt niet zo vaak voor) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |