![]() |
MSN: Family/Friends/Other contacts: hoe is je verdeling?
Hoe zijn bij jou bij MSN de MSN-personen onderverdeeld? Hoeveel personen zijn familie, hoeveel staan er bij friends en hoeveel blijft er dan over voor other contacts?
Bij mij is maar 1 persoon uit de familie en das mijn zussie. Bij Friends staan 17 mensjes. Dat zijn vrienden die ik dagelijks of wekelijks zie of mensen van school of vakantievrienden. Mijn Other contacts bestaat uit 18 personen: mensen van het forum en andere i-net-sites en mensen uit omgeving Maastricht die ik helemaal niet ken. Jah tis een korte MSN-lijst. Kan soms saai zijn, maar er motten ook nie te veel personen bijkomen, anders krijg ik het te druk :D;) EnnE? Hoeveel personen zijn bij jou op MSN: - Family? - Friends? - Other contacts? |
ik heb de namen veranderd
bekend-16 onbekend-5 andere contactpersonen-64 |
*sorteren op on-offline* :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
"ik wil.. een contactpersoon toevoegen" gedeelte :D |
Citaat:
|
Trillian verdeeld in:
ICQ - Clubcharts - Friends - Vaag MSN - Clubcharts - Friends - Vaag Offline Contacts |
online/offline
|
Bij mij staat alles in dezelfde (=geen) categorie.
Zo'n verdeling maken vind ik vrij zinloos, want ik weet toch wel wie iedereen is. Bovendien heb ik een wat oudere MSN, dus valt er ook niks te verdelen. |
bij mij staan er gewoon 121 in dezelfde categorie waarvan ik er 1/3 weleens spreek ofzo :S
|
General Chat/Forum School Utopia MSN: Chat Friends School |
euh..
ICQ: fb s.com school general andere MSN andere fb s.com s.com friends school andere contactpersonen |
"delft" (25)
"eikels" (6) "andere contactpersonen" (20) maar ik heb hem eigenlijk altijd op online/offline staan, heb er ook niet zo gek veel mensen in staan.. |
"on line" 9
"niet on line" 49 |
msn
Clan [DUTCH] - 8 TacOps luitjes - 8 Oninteressant - 30 Andere contactpersonen - 46 (vrienden dus, maar die kan je niet renamen :rolleyes: ) icq gebruik ik niet meer omdat niemand het heeft zonde want icq is beter :( |
Bij mij gewoon alles bij elkaar.. maar het izjn er ook niet echt heel veel..
|
Citaat:
|
hij staat gewoon op online/offline, maar voor t overzicht is t soms wel handig.
Ik heb: -scholieren.com -van school enso -ander forum |
euh, ff kijk doen
GEOS: die van mn stuudkring dus Leuven: andere vrienden van Leuven PFOR: Puurse Folks Or Relitives, ja hoe moet ik dat anders noemen, mn vrienden van thuis dus en neefjes en nichtjes WWW: mensen die ik van inet ken andere contactpersonen: ja die krijg je ni weg, die staat leeg |
bij mij staat gewoon alles bij elkaar, alleen verdeeld op on/ en offline
|
goede vrienden (irl): 9
HVC: 3 School: 6 Vrienden: 13 andere contactpersonen: 18 |
staat meestal op online/ofline gesorteerd, maar mijn groepen zijn als volgt:
familie (3) friends (1) HAS Delft (15) Internet (40) MCD (19) Tetrinet (22) Vinea 2000 (5) Vinea 2001 (13) Anders contactpersonen (25) Maakt een totaal van 143 personen :eek: Na mijn vakantie zal ik wel weer een groep toevoegen die 'Vinea 2002' heet :) Familie, ja, ach. Kennelijk hebben niet zoveel persoontjes msn daar. Vrienden? Sommige hebben inderdaad geen msn en als ik ze bijvoorbeeld van mijn werk ken (MCD) dan staan ze niet bij vrienden maar bij MCD, terwijl het toch vrienden zijn. HAS Delft is de hogeschool waar ik studeer. Andere contactpersonen zijn mensen die ik tot op heden nog niet heb weten te kunnen identificeren. |
Citaat:
|
Ik heb mijn msn-lijst alleen op online en offline gesorteerd. Op dit moment zijn er 43 offline en 0 online :(
|
Online / offline.
'k Vind 't erg irritant als online contactpersonen verspreid staan over de hele lijst - nu staan ze bij elkaar. 'k Weet toch wel wie wie is. |
Familie (1 - en die is nooit online)
Forum (19) Vrienden (21) Andere contactpersonen (23) |
2 collega's
8 familieleden 9 klasgenoten 5 scholieren.com 19 vrienden 7 vriendinnen 29 andere contactpersonen |
Gewoon online/offline. Ik heb er maar een man of 30 in staan dus dat is wel te overzien.
|
HOnnie
Mailvriendjes Onzin-mensjes Schoolkinderen*blaat* Andere contactpersonen |
Iedereen in alle contacten
|
s ff zien...
- familie (1) - klasgenoten (13) - Leerlingenraad (5) - scholieren.com (6) - Vrienden (8, nou ja...eigenlijk 3 maar iedereen heeft dubbele nicks) - Anders (11) |
Ik heb net m'n lijstje schoongemaakt, ik houd niet van zo'n hele grote lijst met allemaal mensen waar je toch nooit mee praat.
Nu dus: De Elite (8) :D Andere contactpersonen (38) .. vroeger had ik echt 140 mensen ofzo, dus als je nu nog in m'n lijst staat ben je best aardig :D |
(L) Mn ventjuh (L): 1 (in het ZH voor operatie :()
Schatjuhs: 3, 1 online Vriendjuhs: 11, 0 online Andere contact personen: 5, 2 online |
Ik ben retro en ik heb msn 3.6 Nederlandstalig!! YEAH .. met hele leuke smileys .. dezelfde :D en (y) en (n) als hier op het forum ..
|
alles in 2 helften. online en offline
|
Online: 3
Offline: 14 |
Citaat:
|
Citaat:
oh sorry... |
ik heb ze allemaal in een grote groep, werd dat groepjesgedoe zat, moest tstaads scrollen om te kijken of erin een andere groep mensen online waren, pff veels te vermoeiend :)
|
Momenteel: Online - Offline
Maar eerst: -Buurt (uit de omgeving dus, buren en zow) -Klasgenoten (de naam zegt het al) -Mensen die ik niet ken (mensen die ik niet WIL kennen) -Andere Contactpersonen (mensen die mij toe hebben gevoegd maar ik geen idee van heb wie het zijn) |
Msn: een lijst |
- familie: 2, 0 online
- vriendjes en vriendinnetjus: 9 , 2 online - klasgenootjes : 12, 2 online - Saraatjes; (ik ken 3 sarah's vandaar :p), 1 online - trollen : 3 (mensjes die ik niet echt ken), 1 online - overige contactpersonen: 22 :eek: de helft ken ik niet (meer) maarja.. trouwens 9 online ! Myrthuh!!! |
-vriendjes
-nepvriendjes -forumpersonen -other contacts :p |
online :
offline : :) |
klas: 15
tennis: 3 vrienden: 12 andere: 41--> mensen uit m'n oude klassen. |
icq --> alles onder één kopje (22)
MSN --> friends (30) en other (13) |
online en offline, dat kan makkelijk als je maar 8 mensen in je lijst hebt staan
|
het is gewoon een zooitje door elkaar :p
kga een beetje moeilijk doen zeg :rolleyes::p |
combi van msn/icq/aol/yahoo
- school (klas 6) (44) - school (klas 5) (24) - school (klas 4) (21) - school (klas 3) (6) - school (klas 2&1) (3) - school (overig) (1) - org overig (28) - irl rest (10) - scholieren.com overig (15) - macnn (3) - rest (14) - mezelf (6) totaal maakt dat dus 157 |
Familie (4)
School (24) Vrienden (12) dat zijn de mensen met wie ik altijd wel wil chatten Andere contactpersonen (20) zijn mensen die ik oppervlakkig ken, die ik niet mag of die ik niet ken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |