Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Heeft iemand wel eens iets gewonnen met Call Tv ofzo ? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428765)

Bikinie-meisje 04-06-2002 09:04

Heeft iemand wel eens iets gewonnen met Call Tv ofzo ?

Ik vraag het me echt af

the tourist 04-06-2002 09:08

Nee. Jij??

Ik heb wel een keer gebeld toen ik me verveelde, alleen dan moet je eerst 10 getallen goed gokken om in de uitzending te komen. Dat heb ik maar niet geprobeerd (werd een beetje duur voor zo'n kleine kans)

Bikinie-meisje 04-06-2002 09:11

Citaat:

MoonMonkey schreef:
Nee. Jij??

Ik heb wel een keer gebeld toen ik me verveelde, alleen dan moet je eerst 10 getallen goed gokken om in de uitzending te komen. Dat heb ik maar niet geprobeerd (werd een beetje duur voor zo'n kleine kans)

Ik probeerde het wel vaker hoor :D Met me oma samen, maar je komt er NOOIT doorheen, daarom vraag ik me af of er uberhaupt mensen 'doorheen komen'...

kHebTrekInWatLekkers 04-06-2002 09:12

Iemand die daar aan mee doet moet zich helemaal dood schamen...

Bikinie-meisje 04-06-2002 09:13

Citaat:

kHebTrekInWatLekkers schreef:

weet je hoe dope het altijd was :(

the tourist 04-06-2002 09:13

Citaat:

kHebTrekInWatLekkers schreef:
:o :o :o :o :o :rolleyes:

MissKiss1985 04-06-2002 09:58

Nog nooit gedaan je bent vet veel geld kwijt aan het telefoongesprek en je wint er niets mee omdat het je toch niet lukt.

girlmetwijdebroeken 04-06-2002 10:14

zap zap zap heej calltv ff kijken of ik het woord weet.. oohh makkelijk afwasmachine.. zap zap zap
zo gaat dat bij mij.. onzin om zo veel geld kwijt te zijn met bellen en je wint het heus niet.
erger me trouwens aan die mensen whaahhh

weetje dat jij.. op zo'n doodgewone normale dag wel 1500 euro kan winnen.. jaah mensen 1500 euro.. dat dacht je niet toen je opstond vanochtend.. neej mensen.. komop pak de telefoon op en draai het nummer hier onder in beeld.
ooh neej ik geef geen hint okeej een kleine dan. mag ik nog 1 minuut?? jaah yes..
en die mensen blijven maar aan de telefoon hangen

whaarrhhggg

Frida 04-06-2002 11:28

Nog nooit aan meegedaan... :p

Dorus 04-06-2002 11:29

Citaat:

Frida schreef:
Nog nooit aan meegedaan... :p
ik ook niet....

DJ Incompetent 04-06-2002 11:30

een 'vriend' van mij heeft daar wel is iets gwonnen, maar 100 gulden, maar goed :o

Eaglewing 04-06-2002 11:48

:o :o :o

Maar goed, ongeveer 2 jaar geleden, ik verveelde me enorm heb ik meegedaan.

:o :o :o

Maar toen had ik wel 550 gulden gewonnen :D :p
Dus het kan wel.

WolterB 04-06-2002 14:50

ik heb 100% score uit die belspelletjes
0x meegedaan 0x gewonnen :D

jellerd 04-06-2002 15:04

vriendje van mijn broertje had een discman gewonnen bij call-tv, YES! :rolleyes: :) , ik doe zelf nooit mee, verspilde moeite

jellerd 04-06-2002 15:07

u kunt 1500 euro winnen door te raden welke stad is afgebeeld op het ansichtkaartje wat u nu in beeld ziet! ze eten er stokbrood en praten Frans en op de ansichtkaart ziet u de Eiffeltoren :rolleyes:

ik vind dit soort programma's beetje voor domme mensen

KazzZ 04-06-2002 15:37

nog nooit aan mee gedaan.. kvind die lui zo triest! "bro.c.li , en tis een groente die lijkt op bloemkool! Goed nadenken hoooooorrrr, je kunt het!Bel dan!Alsjeblieft, doe het voor mij, anders ontslaan ze me hier!!!" :rolleyes:

kmoet toch wel erg diep gezonken zijn en in geldnood zitten wil ik ooit bellen :D

jellerd 04-06-2002 15:38

Citaat:

Miss_Kazzz schreef:
nog nooit aan mee gedaan.. kvind die lui zo triest! "bro.c.li , en tis een groente die lijkt op bloemkool! Goed nadenken hoooooorrrr, je kunt het!Bel dan!Alsjeblieft, doe het voor mij, anders ontslaan ze me hier!!!" :rolleyes:

kmoet toch wel erg diep gezonken zijn en in geldnood zitten wil ik ooit bellen :D

broecoli? je zou denken brocoli maar dat kan niet....... wie is er hier nou dom ;)

Amidala 04-06-2002 15:42

Nope... Doe ook nooit mee.... Blijf altijd wel even lang genoeg kijken tot ik het woord weet...

Paige 04-06-2002 15:44

Hun nieuwe standaard zinnetje om omstreeks 12 uur 's middags:

iedereen is de kids van school aan het halen, of broodjes aan het smeren voor de kids, het is mooi weer...

Wat ook leuk is dat de presentatoren de kijkers wel is naar een andere zender sturen en dat ze dan gaan zeiken dat er niet gebeld wordt en dat hij bang is dat hij ontslagen wordt.. :rolleyes: :mad:...

**
Grr..En je moet er wel naar kijken, want het komt tussen Full House door..(hey, ik zie je fronsen, dat programma is best leuk hoor :p )1

KazzZ 04-06-2002 15:47

Citaat:

jellerd schreef:
broecoli? je zou denken brocoli maar dat kan niet....... wie is er hier nou dom ;)
.... ist niet broccoli?! :rolleyes: wies er nou dom? *zucht* :D

jellerd 04-06-2002 15:48

Citaat:

Miss_Kazzz schreef:

.... ist niet broccoli?! :rolleyes: wies er nou dom? *zucht* :D

mijn fout (en dat heeft dan ooit gymnasium gedaan.....) :D

KazzZ 04-06-2002 15:49

Citaat:

jellerd schreef:
mijn fout (en dat heeft dan ooit gymnasium gedaan.....) :D
hahahaha! :p

het dappere meisje 04-06-2002 16:01

ja, het is elke keer weer raak...

Jerommeke 04-06-2002 16:04

o NIEMAND kijkt nu

OHHHHHHHHHHHHHHHHH het bedrag is verhooogd OOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Gothic 05-06-2002 16:03

Citaat:

Paige schreef:
Hun nieuwe standaard zinnetje om omstreeks 12 uur 's middags:

iedereen is de kids van school aan het halen, of broodjes aan het smeren voor de kids, het is mooi weer...

Wat ook leuk is dat de presentatoren de kijkers wel is naar een andere zender sturen en dat ze dan gaan zeiken dat er niet gebeld wordt en dat hij bang is dat hij ontslagen wordt.. :rolleyes: :mad:...

**
Grr..En je moet er wel naar kijken, want het komt tussen Full House door..(hey, ik zie je fronsen, dat programma is best leuk hoor :p )1

:D, dit wilde ik ook typen... Dat zeggen ze altijd, je nu zijn er bijna geen mensen, iedereen is WK kijken, en dat is mooi voor jou, want dan heb jij kans enz... ook hogen ze altijd het bedrag 3x op enzo... echt irritant :)

martijn1985 05-06-2002 16:39

Citaat:

Amidala schreef:
Nope... Doe ook nooit mee.... Blijf altijd wel even lang genoeg kijken tot ik het woord weet...
dan hoop ik niet dat je langer dan 5 minuten dr naar kijkt ;)

als het ware salsa 05-06-2002 16:48

Citaat:

WolterB schreef:
ik heb 100% score uit die belspelletjes
0x meegedaan 0x gewonnen :D

haha wat ben jij dom jezus

Mr.Oizo 06-06-2002 16:29

Nee, ik vind het duffe zooi, die kindertjes van 7 jaar al kunnen oplossen :D

]{enshin 06-06-2002 16:46

Ha, im very lucky bastard.

Ik had 1875 € gewonnen :D :D :D

jaja, zit in de familie (mijn opa heeft ooit 50.000 gulden gewonnen)

fruitmand 06-06-2002 17:37

Citaat:

]{enshin schreef:
Ha, im very lucky bastard.

Ik had 1875 € gewonnen :D :D :D

jaja, zit in de familie (mijn opa heeft ooit 50.000 gulden gewonnen)

:eek:

IK WIL MET JE TROUWEN!
:D

Talon 06-06-2002 17:38

Citaat:

fruitmand schreef:

:eek:

IK WIL MET JE TROUWEN!
:D

:(

Martjin 06-06-2002 17:48

ze zeggen altijd
NU moet je bellen want er is gewoon niemand hier aan de lijn
en dan als er iemand aan de lijn is moeten ze eerst het woord raden(??)en dan nog figuurtjes raden terwijl ze daarvoor zeggen gegarandeerd €15.000 ofzow
en as je dan die figuurtjes raad doen ze xpres aan het begin eentjuh goed en daarna word je genaaid door die computer daarow.....:rolleyes:

fruitmand 06-06-2002 17:52

Citaat:

Talon schreef:

:(

oh...eh...nou, dan trouw ik eerst met hem, vermoord hem dan en laat het lijken alsof hij zelfmoord heeft gepleegd, dan krijg ik al zn geld, en dan rennen wij er samen vandoor om het rest van ons leven in een kasteel te wonen met een zwembad en een tijger, en dan krijgen we kinderen zoals geplanned!!!!

Hoe klinkt dat :D

Talon 06-06-2002 18:00

Citaat:

fruitmand schreef:

oh...eh...nou, dan trouw ik eerst met hem, vermoord hem dan en laat het lijken alsof hij zelfmoord heeft gepleegd, dan krijg ik al zn geld, en dan rennen wij er samen vandoor om het rest van ons leven in een kasteel te wonen met een zwembad en een tijger, en dan krijgen we kinderen zoals geplanned!!!!

Hoe klinkt dat :D

dat klinkt als een van mijn stoutste dromen :)

fruitmand 06-06-2002 18:07

Citaat:

Talon schreef:

dat klinkt als een van mijn stoutste dromen :)

knew it:D

angel4 06-06-2002 18:10

weet je wie echt vervelend is GABI
die blijft maar door mekkere niemand is er
iedereen is naar het strand

en zo gaat ze uren door

echt een rot wijf

Mara 06-06-2002 18:14

O C A L

. O . .

"Mensen, het is zo'n moelijke opgave! Ik weet niet of iemand het weet! Oh, de jury zegt iets... ik mag u nog een tip geven! De tips zijn dus: -het is drinken -er zit prik in -het is bruin -de slogan van een merk ervan is 'always coca .....'
Mensen het is zo'n moeilijke opgave!
Ik weet niet of we hem ertussen hadden moeten doen, zo moeilijk is hij!* En we lopen al 10 minuten uit!
Ik denk dat we de prijs maar moeten verhogen!"
:rolleyes: :rolleyes:

Bij mij is het altijd *Zap*Heej het is zebrapad*Zap*

*Tip /\/\4®téñZ

(De bovenstaande opgave is btw ECHT een keer gebruikt..)

Martjin 06-06-2002 18:22

je vergeet iets
ze zeggen altijd ja i kwist niet of we deze er nou wel in meosten doen
er belt niemand dus ik neem aan dat niemand het weet
ik zei toch al dat de opgave te moeilijk was :P

Lucky Luciano 06-06-2002 18:54

Ook zo een standaard zinnetje. Ik spreek nu misschien tegen een persoon. Jij bent de enige, jij moet me komen verlossen. Ik hoop dat er iemand gebeld heeft.
Echt een ultra dom programma. Tijdens het Wk voetbal:
We zoeken iets in de catogorie sport. V..tb.l Ik zal u helpen, hij is wel verdraaid moeilijk. Het is op dit moment actueel bezig, weet u het? Dan behoort u tot een van de weinige en moet u nu bellen, grijp die kans :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.