![]() |
Waar woon je?
Oké, hier is de opdracht:
Vertel zo kort mogelijk iets over je woonplaats zónder de naam te noemen en laat de mensen na je maar raden!!! Ik begin: Het is jammer dat het niet altijd mooi weer is waar ik woon, want eigenlijk zou dat wel moeten met het KNMI naast je huis. Raad maar :D |
Uhhhhhhh........ :confused: :confused:
Ok, die van mij: Er liggen een paar mensen op een muurtje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trolleybussen :D
|
Citaat:
Er zitten 3 jongens op een muurtje :D |
Citaat:
|
Citaat:
Nog iets makkelijker: Er zitten 3 jongens op een muurtje die uitkijken over water |
'n Kwart van de inwoners is miljonair, er is veel groen, er zijn veel landgoederen en zelfs enkele kastelen!
|
Citaat:
En nee, ik woon niet in Utrecht :p |
Hilversum??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, nu maak ik het echt makkelijk: het heeft iets te maken met de VOC en nu zeg ik niks meer!! |
Haarlem.
|
Urk? haha
|
it fean
|
Jaarlijks de grootste kermis van de Benelux (makkie :p)
|
Diamanten schitteren in onze stad
|
Citaat:
Van de mijne denken heel veel mensen dat het in overijssel ligt... enne...foutje, bedankt... |
Citaat:
Ik woon in nieuwe kerk maar dan een klein beetje plat gezegd;) |
Citaat:
|
okdan, denk aan belgie :)
=> 1/ hoofdstad van de asperge, hometown van de Dina, ... 2/ HOMETOWN VAN DE STELLA!!! oudste universiteit van europa (en verder ook denkik) |
Citaat:
je moet wat groter denken, zo'n 150.000 inwoners... |
Citaat:
Waar woon je ? (Ik btw nu in 1 of ander gat aan het Gooimeer (bij mn vriend) :cool: ) |
Citaat:
Ik kom zelf uit Velserbroek, dat ligt net boven Haarlem en ten zuid-oosten van IJmuiden, je weet wel die gemeente waar P.Fortuyn ligt begraven en waar de mensjes als eerste tegen meningokokken zijn geprikt ( :rolleyes: ) en jah van de hoogovens, dancevalley, hiswa en nog zooitje andere stuff |
Citaat:
Mijne: Rintje Ritsma woont hier |
Citaat:
Leuven en dan de mijne....jezus ik woon echt in een klein gat....bedenk daar maar eens wat voor... Zo'n 20 km ten zuiden van de woonplaats van Amidala en in de buurt van een visserseiland dat nu geen eiland meer is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in mijnes zit coronel kart racing en de coronel's komen ook hier vandaan :p |