![]() |
Welke figuren uit je jeugd mis je??
Bestaande /al dan niet onbestaande...
Mis je je knuffelbeer? Een tekenfilmfiguur? Je beste vriend? Jeugd--> dan bedoel ik toen je best nog wel klein was he :) Kmis misschien mijn denkbeeldige vriendje wel :o en de tekenfilmpjes van batman... |
ik mis niet echt veel, mn knuffels heb ik allemaal nog, tekenfilms boeien niet zo veel en met mn beste vriend ben ik nog steeds bevriend
|
m'n vroegere pony :o :(
|
De troetelbeertjes... die zie ik echt bijna nooit meer op tv
En ook my little pony (ook op tv) Hmm... jah eigenlijk nog veeeeel meer tvprogramma's maar daar weet ik de namen niet meer van Ooh jah Niels Holgerson bijvoorbeeld :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
de turtles
|
de zorgeloze tijden van vroeger ;)
|
barbapapa
meneer de uil :D |
barbapapa was leuk die was ik vergeten!!!
|
mijn beste vriendin die verhuist is toen we naar de brugklas gingen. We zouden bij elkaar in de klas komen op de nieuwe school en toen was ik opeens helemaal alleen... heb me ook nooit echt lekker op mijn plaats gevoeld op deze school....
|
Niemand. Mensen die ik vroeger heb gekend toen ik nog in Leeuwarden woonde, mis ik niet, en mensen die ik in mijn huidige omgeving ken en die ik eventueel zou kunnen missen heb ik niet, aangezien ik er nog goed contact mee onderhoud. Ik veroorloof mezelf niet ze te gaan missen.
|
Johan & Pierewiet
(y) |
ik mis een opvoeding :D :D
|
Mijn speelgoedfiguren, playmobil, duplo, barbies, poppen jaa dat waren nog eens echte vrienden kon me er uren mee vermaken!
|
Citaat:
1e les; wordt voor ajax en alles zal op zn pootjes terecht komen.. |
Batman de serie was altijd kikke. Met die geluidjes als ze gaan meppen :D.
|
niet echt iemand, misschien wat tv programmas
|
ik mis niet echt figuren, maar meer het idee dat die figuren het belangrijkste in m'n hele leven waren... :o wat ik leuk vond was Dommel, Barbapapa, DAVID DE KABOUTER!!!! ======> die was echt favoriet.
|
M'n buurjongetje Simon..was even oud als mij, ging ik altijd kattekwaad mee uit halen...en altijd logeren bij elkaar !! Liep ik met zo'n BIG tas naar het volgende huis :D
Ennuhh... barbapapa, Niels Hogerson en Maipletown (of hoe je dat ook schrijft ...)natuurlijk!! |
Citaat:
|
ik had een heel lief knuffeleendje, das denk ik door mijn moeder weggegooid :(
En een aapje, ook eentje die ik nu wel 'mis'. Ooit eens meegestuurd in een doos naar Roemenie voor kinderen daar toen ik m misschien wat zat was. Nu wel spijt van, voor dat beest zoveel andere knuffeltjes van me die ze nu zo mogen hebben.. Verder vrouwtje Theelepel ;) |
barbapappa en seabert
seabert was zoooo lieffff |
thundercats :D
|
captain planet was ook dope altijd
|
carlos en co
barbapappa enneuh the lepricorns sage and onion van Live&Kicking op BBC "een kliedertje roze hierrrrrrrrrr een kliedertje roze daarrrrrrrrrrrr" |
Citaat:
Go Planet! :D |
Citaat:
blabla :D zoiets :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eart fire wind water heart geloof ik :o |
Ovide!!!! :D Ken je dat nog? Een of andere vage tekenfilm. En de Smurfen natuurlijk ook en Tik Tak en Meneer Kaktus :D
|
ovide en zijn vrienden
kijk pas op, een kokosnoot, lalala :D met Pi, de slang :D |
Gewoon dat je na school de hele dag door kon spelen. Nu kan dat ook, maar ik ben zo iemand die dan meteen huiswerk gaat maken :D
Maar goed wat ik mis is dus dat spelen met je vrienden: met een clubje achter de Nintendo, met zijn allen voetballen op straat of een spelletje spelen. Als ik alleen speelde, bouwde ik vaak met LEGO en keek ik de Turtles. Naast de Turtles keek ik van teken- en kinderprogramma's altijd naar Samson, Ovide, Boes, Dommel, Bassie & Adriaan, Sesamstraat. Veel van die programma's zie ik nog wel eens als ik zit te zappen, dus dat is eigenlijk nog wel, maar mis ik toch. Ach jah die goeie ouwe tijd he... :D |
poekie :( de allerliefste hond die me zelfs 's morgends kwam wakker maken :( en de moomins :)
|
Citaat:
met al die omhoog komende televisies, haha |
Citaat:
|
Citaat:
Ergens in de oceaan, Ligt een avonturenland, En daar stapt ovide blij, met z'n vriendjes door 't zand. Kijk uit MALLOOT een kokosnoot, Die laat ze lachen gieren Ovide en z'n vrienden zoiets :D * jeugdtraume :o * |
barbapappa
Meneer Kaktus CArlo en Irene En me opa jaaah triest he WAAROM ZIE IK NU DAT IK NIET ORGINEEL BEN Maar ik weet er nog een Simbad de Zeeman :o Grote favo he |
telekids :) lekker de halve zaterdag naar de mega-blubber powerrace kijken :D
en dat ene blad voor meisjes..oh ja..de Tina :D ik lag altijd (na telekids) voor de brievenbus te wachten tot 'ie kwam :) |
Citaat:
Jep, Batman was 'n bom ;) Kwik en Flupke ook trouwens - dat liedje vergeet ik van m'n leven nooit meer. |
Citaat:
Verder mis ik de dagen Bassie en Adriaan kijken wel, maar dat is nog steeds af en toe op tv :D |
Ik mis mijn oma... :(
En juf Marianne van groep 4 en 5! :o |
ej! ik mis mijn vriendje van toen, toen ik vijf was had ik een vriendje waar ik altijd mee speelde, 2 handjes op 1 buik! zooo lief :)
|
uhhh... jah, mijn basisschool...
kweenie, ik had er altijd een hekel aan om naar school te gaan, maar achteraf... |
Meneer de uil!
|
mn moeder
|
mn oma..
mn opa.. mn schotse vriendinnetje die weer naar schotland verhuist is en mn vroegere buurmeisje |
Ook het roltrappen lopen en het bussen kijken in de stad met mijn opa :D
|
Door mijn zus mee gegeven: FREGGELS!
Enorm coole muppets! Plaatje: http://members.tripod.lycos.nl/fregg...ages/freg2.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |