![]() |
Wat heb jij aan treinkaartjes?
ff opscheppen ( :rolleyes: :D )
1x Haarlem - Maarn 1x Maarn - Haarlem 1x weekendretour Haarlem - Delft 5x dagretour Haarlem - Amsterdam Centraal 1x driehuis - Amsterdam Centraal 1x weekend retour lelystad centrum - Duivendrecht 1x Santpoort-Noord - Amsterdam Sloterdijk 1x dagretour Haarlem - Amsterdam Amstel 1x dagretour Haarlem - Rotterdam Blaak 1x Amsterdam Sloterdijk - Haarlem 1x Assen - Haarlem 1x Bloemendaal - Assen 1x dagretour Haarlem - Zandvoort aan Zee 1x Duivendrecht - Haarlem 1x Zandvoort aan Zee - Haarlem 1x dagretour Haarlem - Den haag Centraal 1x dagretour Haarlem - Utrecht Centraal 1x dagretour Haarlem - 's-Hertogenbosch 1x Haarlem - Amersfoort Schothorst |
Laat me raden, jij woont in (of bij) Haarlem.... :rolleyes:
|
Citaat:
|
geen. Ik gooi mijn kaartje weg als ik die reis gemaakt heb....
maar als ik ze nog had zal het wel ongeveer hier op neer komen drie/vier keer L'stad - Utrecht CS 1x L'stad - Schiphol Airport 1x L'stad - Den haag CS 1x L'stad - Rotterdam CS 1x Harderwijk - Amersfoort Centraal 1x Meppel - Groningen CS 1x Zomertoer Plus twee personen 1x Zomertoer Plus 1 persoon 1x L'stad - Amsterdam CS |
uuh OV?
|
Heb geen treinkaartjes, wel 3 metro-kartjes van Parijs
|
Citaat:
|
Nou, ik ga ook even 'patsen'
Volgens mij missen hier een behoorlijk aantal, maargoed... 1x Enkele reis Rotterdam C. - Dordrecht 2x Enkele reis Dordrecht Stadsp - Lelystad Centrum 1x Dagretour Lelystad Centrum - Utrecht Centraal 1x Enkele reis Lelystad Centrum - Dordrecht Stadsp 1x Enkele reis Dordrecht - Lelystad Centrum 1x Dagretour Amersfoort - Utrecht Centraal 1x Dagretour Putten - Amersfoort 1x Weekendretour Dordrecht Stadsp - Tilburg En nu mag jij raden waar ik woon :D |
ik gooi ze weg. maar dat zou dan zijn.
10 x heerenveen amsterdam retour 30 x heerenveen leeuwarden retour 4 x heerenveen leeuwarden enkel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hint: http://www.forum.scholieren.com/show...75#post1110398 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt allemaal ook wel heel erg op elkaar.. Of niet?? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik begin ook een behoorlijke verzameling van treinkaartjes te krijgen, ik denk dat ik er nu al een stuk of 100 heb
|
stuk of 20/30 keer emmen-vlaardingen centrum, weekendretour, dagretour en enkeltjes
1 keer zomertour 1 dagretour emmen-amsterdam 1 enkeltje emmen-maastricht 1 enkeltje maastricht-vlaardingen centrum 3 keer retourtje vlaardingen centrum-rotterdam centrum ennuh... da wasset wel denkik :confused: :p :o |
hmm nu ga ik tellen ook :)
heb allemaal in een grote pot zitten, vink leuk? :D 73x weekenretour ede-wageningen - Soest-zuid 21 enkeltjes ede-wageningen - soest-zuid 10 enkeltjes soest-zuid - ede-wageningen 4 retour ede-wageningen - amsterdam centraal 1 retour ede-wageningen -schiedam 1retour ede-wageningen - arnhem |
Citaat:
en enkeltje vlaardingen centrum-schiedam centrum retourtje vld centrum-schiedam nieuwland |
ik bewaar ook de meeste treinkaartjes:
4x zwolle-duivendracht retour 1x lelystad-amsterdam retour 1x zwolle-ede-wageningen enkel 1x zwolle-nijmegen enkel 1x nijmegen-zwolle eknel 1x zwolle-enschede enkel 4x zwolle-assen retour 1x hoogenveen-assen enkel 1x assen-zwolle enkel 1x assen-groningen retour best nog wel wat eigenlijk |
Dit zit op het moment in mijn portemonnee:
1x Enkele reis Naarden-Bussum - Deventer 1x Enkele reis Weesp - Amsterdam MP 1x Enkele reis Amsterdam MP - Weesp 1x Dagretour Naarden-Bussum - Amersfoort 1x 5-Retourkaart Naarden-Bussum - Amsterdam Zuid WTC 1x Enkele reis Amsterdam Zuid WTC - Naarden-Bussum 1x Weekendretour Naarden-Bussum - Amsterdam MP 3x Enkele reis Naarden-Bussum - Utrecht Centraal 4x Enkele reis Utrecht Centraal - Naarden-Bussum 2x Dagretour Naarden-Bussum - Utrecht Centraal 3x Dagretour Naarden-Bussum - Amsterdam Centraal 1x Dagretour Hilversum - Rotterdam Alexander 1x Enkele reis Hilversum - Naarden-Bussum 1x Enkele reis Hilversum - Rotterdam Alexander |
euh nix op het moment, ik flikker ze altijd meteen weg ;)
en nee, kga niet onthouden waar ik allemaal heen ben gereist :p |
Je kan ze beter gebruiken als tippies ;)
|
weesp - amsterdam cs
kga een beetje treinkaartjes sparen er zijn leukere dingen om te sparen :p |
197 x Retour Boxtel - Tilburg
52 x Enkel Boxtel - Tilburg / Tilburg - Boxtel Nu ben 'k moe en tel de rest niet meer :p |
2x weekendretour Utrecht Centraal-Zutphen
1x enkele reis Utrecht Centraal-Nijmegen 1x enkele reis Rotterdam Centraal-Nijmegen 1x enkele reis Deventer-Zutphen 1x enkele reis Nijmegen-Arnhem |
ik bewaar mijn treinkaartjes nooit...
maar ik stap of op in kampen of in lelystad... |
kheb ze pas zo ongeveer allemaal weggegooit, het was iets van
8x deurne - eindhoven 1x deurne - utrecht 1x deurne - nijmegen 1x deurne - tilburg west en een keer of 10 deurne - hoorn en ook nog een keer of 10 hoorn - deurne (enkeltjes) |
ik gooi ze altijd weg.. heb wel nog een duits treinkaartje in mn portemonnee zitten van toen ik met mn vriendin naar de loveparade waren :)
owja, en een retourtje amsterdam - rotterdam |
1 mooie glimmende week-OV.
|
niets, ik gooi ze meestal gelijk weg
|
retours Antwerpen
retours Harlingen-haven retour Tatabanya (Hongarije) weekendretour Zoetermeer (allen vanuit Groningen) |
Ik heb ze allemaal weggegooid maar ben het afgelopen jaar vaak naar Groningen geweest, Hengelo en jaaa met Queensday naar A'dam
|
Paar kaartjes Zoetermeer - Limburg. En een verkreukelde OV.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
iets van 30 den haag CS - zoetermeer oost ; enkeltjes ofzo
|
dertig leuven-Puurs, dertig Puurs-Leuven
tien Puurs-Antwerpen heen en trug eentje Leuven-Oostende heen en trug eentje Leuven-Brussel heen en trug twee Puurs-sintNiklaas heen en trug dat is het wel nbtj denkik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nix, kheb OV :p
|
Ik gooi ze meestal weg, maar anders zou ik toch bijna alleen maar zulke kaartjes hebben:
Hoorn-De vink Hoorn-Amsterdam De vink-Leiden En andersom |
onderhand iets van 100 keer Haarlem - Amsterdam Sloterdijk retour :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |