![]() |
Wat ben je nu aan het doen??
Behalve forummen dan....
|
met jou aan het praten.....
|
Citaat:
schijnt heel slecht voor je gezondheid te zijn... waarschuw je maar vast even |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben mijn Kazaa bestand aan het opschonen, en aan het wachten op mijn broer en de rest vd familie, om vervolgens mijn broers 22e verjaardag te vieren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zit op mijn werk :( *zucht* nog anderhalf uur :(
|
Citaat:
|
Citaat:
moet nu schoolexamen wiskunde leren wat bij voorbaat al een hopeloze zaak is :( |
uuuh...
zorge dat vork niej naar ze werk gaat:D:p :o |
met Martijn1985 aan het chatten, maar die antwoord niet omdat hij met amidala aan het chatten is :(
|
Citaat:
|
Aan't praten met iemand op msn, aan't bellen, tennis aan het kijken en ondertussen probeer ik nog iets met photoshop.
|
ik ben mijn maatschappijleer aan het doorkijken... luister naar de CD van live ennuh verder doe ik eigenlijk niets.... dus ga ik ook maar weer offline om alleen maar mijn maatschappijleer door te kijken en mijn wiskunde
naar bijde kijk ik met een optimistische blik... het moet wel gaan lukken :) |
Nix, alleen MSN maar het is daar echt dood vandaag, er komt bijna niemand waarmee ik praat online :(
|
nieuwe nummers downloaden:o
ondertussen: - 3 msn gesprekken - cake nuttigen - fanta pomelo drinken - cu2 bijwerken - en nu gaat m'n telefoon, help:eek: :p |
MSN draait op volle toeren :).
|
Momenteel ff forummen via armzalig ISDN-lijntje, m'n broertje zit op onze eigen PC. Straks weer online. Waarschijnlijk straks gebeld worden door vriendspersoon.
|
Aan het w88 op een foontje van mn vriend die vandaag geopereerd is + muziek luisteren + drinken + sigaretje aant roken + aan het krabben, heb jeuk :p
|
muziek luisteren
het heel warm hebben en aant msn-en maar niemand zegt iets trug tegen mij... negeerdag of zow denkk |
vervelen..
|
mijn hoofd aan het scannen (y)
en met beste vriendje aan het msnen :) |
wachten tot m'n haar droog is, duurt altijd zo f*ckin' lang...
|
Citaat:
ziet er meteen verzorgder uit (y) :D |
niets.. helemaal niets.
|
Beetje aan t surfen en aan t niezen (ben verkouden!)
|
Nu? Niks. Alleen forummern.
|
Even wat voor m'n scanner aan het downloaden (wat klinkt dat lekker :p) Die oude software werk nml niet op XP. En ik ben m'n André Hazes collectie weer even aan het doorluisteren.
|
wakker worden
|
ik heb nu een tussenuur, ik zit op school.
|
ik heb even pauze, ben aan t werk
|
Citaat:
|
nagelbijten.
|
- Chat
- Forum - Frans leren - Drinken |
Ik ben de draadjes van m'n netpanty aan het tellen.....
|
Citaat:
|
muzakjes luisteren..en ehmz.. niets.
|
msn, irc, pizza maken, muziek luisteren, onzinnen, surfen etc.
|
Nu? Mijn diploma en cijferlijst bewonderen... xit ook op irc in mezelf te lullen over kleren en forummen :)
|
muziek downloaden
|
MSN'en
|
Citaat:
|
Ik ben een nieuw emailadres aan het nemen
|
net gewerkt en straks uit ofsow denk ik
|
Ik chet met een forumbaas :o
ik sjek mail ik praat met moeder :D |
Nieuwe nummers aan het downloaden, muziek luisteren
|
Citaat:
|
die jongen op mIRC nog eens aan het klein maken en nog eens zeggen dat ik geen foto voor 'm heb !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |