Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Schaamte ten top !!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428771)

dubbelfris 04-06-2002 14:23

Schaamte ten top !!!

Okee,okee ,iedereen heeft wel eens zo'n moment meegemaakt,dat je niets liever wil dan door de grond zakken,dat iedereen je uitlacht terwijl jij het toch ECHT niet zo gek vond ..deze ervaringen lijkt me leuk om eens te horen ..

Maar natuurlijk moet ik zelf even beginnen

Een tijd geleden hadden we een nieuwe computer gekocht,en uiteraard kochten we daar gelijk de nodige dingen bij,een webcam,een microfoon etc.
Dezelfde avond besloot ik gelijk maar eens te gaan kijken hoe zo'n webcam werkt en ik besloot wat photo's te gaan schieten,eerst van m'n zusje,en van de kamer,en uiteraard wat foto's van mezelf,ook nam ik wat foto's van mij edele delen,want ja god,je bent een puber,dus je weet hoe dat gaat :D

Dezelfde avond besloot ik mijn gehele familie maar even te mailen dat ik nu online bereikbaar ben,en ik besloot er wat foto's van mezelf bij te doen omdat ik de meeste al een paar maanden niet had gezien.De foto's had ik opgeslagen als ik.jpg en ik besloot het hele zwikkie maar gelijk te mailen

Pas de volgende ochtend besefde ik wat ik had gedaan,ik had geen foto's van mijn koppie meegestuurd ,maar de foto's van mijn belichte edele delen ,als een speer rende ik naar de computer om te kijken of er al reacties waren.

Er was er slechts eentje,van een tante die ik al jaren niet had gezien,het enige dat ze mailde was " jongen wat ben je groot geworden "

Jullie snappen dat ik de volgende verjaardagen maar stil in een hoekje zat :rolleyes:

Amidala 04-06-2002 14:26

:D :cool:

tja... zoiets heb ik gelukkig nog nooit gehad :)

dubbelfris 04-06-2002 14:26

Citaat:

Amidala schreef:
:D :cool:

tja... zoiets heb ik gelukkig nog nooit gehad :)

niets anders ook ?

Wennup 04-06-2002 14:27

Citaat:

telief.com schreef:
Okee,okee ,iedereen heeft wel eens zo'n moment meegemaakt,dat je niets liever wil dan door de grond zakken,dat iedereen je uitlacht terwijl jij het toch ECHT niet zo gek vond ..deze ervaringen lijkt me leuk om eens te horen ..

Een tijd geleden hadden we een nieuwe computer gekocht,en uiteraard kochten we daar gelijk de nodige dingen bij,een webcam,een microfoon etc.
Dezelfde avond besloot ik gelijk maar eens te gaan kijken hoe zo'n webcam werkt en ik besloot wat photo's te gaan schieten,eerst van m'n zusje,en van de kamer,en uiteraard wat foto's van mezelf,ook nam ik wat foto's van mij edele delen,want ja god,je bent een puber,dus je weet hoe dat gaat :D

Dezelfde avond besloot ik mijn gehele familie maar even te mailen dat ik nu online bereikbaar ben,en ik besloot er wat foto's van mezelf bij te doen omdat ik de meeste al een paar maanden niet had gezien.De foto's had ik opgeslagen als ik.jpg en ik besloot het hele zwikkie maar gelijk te mailen

Pas de volgende ochtend besefde ik wat ik had gedaan,ik had geen foto's van mijn koppie meegestuurd ,maar de foto's van mijn belichte edele delen ,als een speer rende ik naar de computer om te kijken of er al reacties waren.

Er was er slechts eentje,van een tante die ik al jaren niet had gezien,het enige dat ze mailde was " jongen wat ben je groot geworden "

Jullie snappen dat ik de volgende verjaardagen maar stil in een hoekje zat :rolleyes:

proest haha ;)

Amidala 04-06-2002 14:27

Citaat:

telief.com schreef:

niets anders ook ?

nee

dit soort zaken zijn beneden mijn niveau :D

dappiejjj!! 04-06-2002 14:28

ja met die tante van jou , daar heb ik nog wel eens contact mee

leuke vrouw, en indrukwekkende foto's

ohja ontopic ;) zulke schaamtelijke dingen maak ik niet mee, dat begrijp je :p

-=İMavieİ=- 04-06-2002 14:29

LOL! :D ouch :p

Vlooienband 04-06-2002 14:32

sick
hahaha
lol :D

kussie van Michelle 04-06-2002 14:46

en uiteraard wat foto's van mezelf,ook nam ik wat foto's van mij edele delen,want ja god,je bent een puber,dus je weet hoe dat gaat

euhh oh jah ? :p

*lachkick* :D dies koel :p

Obi Wan 04-06-2002 14:48

Wehehe :p

WolterB 04-06-2002 15:14

tjsa, zoeits heb ik gelukkig nog nooit gehad, heb wel eens al mijn documenten perongeluk bij iemand anders van de pc vergeten te wissen nadat ik zijn schij had geleend, heb ik nog wel een tijdje last van gehad. D'r sond nl heel erg veel persoonlijke info in

paul's herberg 04-06-2002 15:34

Waarom maak je in godsnaam foto's van je sloepewiets?? voor boven je bed?? Sick dude

saffie 04-06-2002 15:36

ooooooooh balen.... shiiiiiitttt
das echt heel vervelend...

Ik zou zelf eigenlijk niks weten zo gauw.. mocht me iets te binnen schieten dan meld ik het u

Paperz 04-06-2002 15:43

Dit heb je ergens van gekopieerd want ik heb exact het zelfde verhaal ergens anders gelezen...

slisje 04-06-2002 15:45

Citaat:

Paperz schreef:
Dit heb je ergens van gekopieerd want ik heb exact het zelfde verhaal ergens anders gelezen...
ik heb het in een andere vorm in American Pie gezien...
maar als nog een leuk verhaal :p

het dappere meisje 04-06-2002 15:53

Citaat:

slisje schreef:

ik heb het in een andere vorm in American Pie gezien...
maar als nog een leuk verhaal :p

zoveeel fabtasie heeft niemand :p

slis we zouden nog chatten :p

bertbart 04-06-2002 16:37

Citaat:

paul's herberg schreef:
Waarom maak je in godsnaam foto's van je sloepewiets?? voor boven je bed?? Sick dude
inderdaad... wie maakt daar nou foto's van? :confused: :rolleyes:

Roozie 04-06-2002 17:09

Bwahhaahhaahahahahaahaha jij bent echt mooi mongool!!

De volgende keer als je bij je oma komt hangt ie daar in een lijstje :D :D :D :D :D :D :D

italianboy 04-06-2002 17:12

prachtig :cool:

Li 04-06-2002 17:23

apart...:D

MissKiss1985 04-06-2002 17:32

Haha als het echt waar is sta je zwaar voor lul...

snoopy 04-06-2002 17:39

Whoehahaha! :d :d :d

Monica 04-06-2002 17:42

Verschrikkelijk! :D

martijn1985 04-06-2002 18:29

:D neuh....kben dan wel blond...maar toch niet zo dom...

SE 22-06-2002 20:38

Roflmao! :d:d:d

Gonzo 22-06-2002 20:40

Whahaha :D (y).

Vooral dat stukje van: "Jongen - wat ben je al groot geworden :D"

Dutchian 22-06-2002 20:43

whahahaha :D dat is echt lullig voor jou :D Ik zou me verrot schamen als ik me familie de eerste keer daarna zou zien, erg pijnlijk zo'n moment. Ik hoop dat iedereen wel om kon/kan lachen

Knipoog*1 22-06-2002 20:44

Dit is plagiaat.

Dit verhaal stond 1, 2 maanden geleden in de FHM. Alleen heb je het wel nog een beetje vervormd. Heel flauw.

DJ Incompetent 22-06-2002 20:44

ja vast...

dubbelfris 22-06-2002 20:46

Citaat:

Knipoog*1 schreef:
Dit is plagiaat.

Dit verhaal stond 1, 2 maanden geleden in de FHM. Alleen heb je het wel nog een beetje vervormd. Heel flauw.

ja en welke naam stond daar onder ?
kan je de mooie boxershort nog laten zien !
!
ook goedenmorgen !! :) :D

kHebTrekInWatLekkers 22-06-2002 21:05

Ik heb ooit eens onbewust de naam van een klasgenoot opgeschreven bij een toets..... De docent stond raar de kijken toen hij na ging kijken......

Paige 22-06-2002 21:14

Citaat:

kHebTrekInWatLekkers schreef:
Ik heb ooit eens onbewust de naam van een klasgenoot opgeschreven bij een toets..... De docent stond raar de kijken toen hij na ging kijken......
oh ja..ik ook.. :o

vond die ander wel leuk..:D..

kHebTrekInWatLekkers 22-06-2002 21:32

Citaat:

Paige schreef:

oh ja..ik ook.. :o

vond die ander wel leuk..:D..

Bij mij niet...Ik had een hoger cijfer! :D

marlies 22-06-2002 21:58

Citaat:

telief.com schreef:

dit meen je toch niet echt?
OH MIJN GOD!! Ik zou me niet meer durven vertonen :eek:

nare man 23-06-2002 00:16

Ik heb me af en toe wel eens opgelaten gevoeld, maar nog nooit echt geschaamd...

Knutselsmurfie 23-06-2002 12:36

Ik maak wel dagelijks afgangen ofzo zoals eergister stond Kinderen voor kinderen aan (uiteraard:D) en was heel hard mee aan et zingen, staat er ineens zon man voor mijn slaapkamerraam die bij onze buren op het dak een of ander iets aan et repareren was. Zie je mij schrikken, men das echt eng :)

En in de brugklas: eerste schooldag, eerste pauze had ik chocomel gekocht en khad een witte broek aan. En ja hoor, om laten vallen, over mijn broek :D Had ik echt 1 witte pijp en 1 zon poep-chocomel-bruine zeg maar. Toen was ik echt een brugger brugger :)

Maar nouja, zon heel heel erge dingen heb ik nooit echt meegemaakt... hehe gelukkig maar

MetalliCat 23-06-2002 17:43

niet echt normaal om dat soort foto's te maken.

Joanie 23-06-2002 18:02

whehehe... zoiets heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt...
allen dat ik een kwartier tegen iemand heb staan lullen en later vroeg die wie ik was en dat ie voor de eerste keer in het dorp was, terwijl ik dacht dat het me oom was..
*shame on me*
ken me eigen familie nie eens

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.