![]() |
maar het is zo zielug :(
die berekoekjes van bambix
das kei-erg als je die opeet, de ene moment zit je naar zo'n sgattug beertje aan te kijken en het andere moment bijt je zijn hoofd eraf :eek: :( das toch erg en als je bij de benen begint ben je NOG sadistischer, dan lijdt ie langer wat doe jij? bovenaan of onderaan beginnen? |
:(
Haat je me zow erg dat je me wilt opeten? en pijn doen? |
nee dat is het juist lieverdje, elke keer ik zo'n koekje eet breekt mn hart :(
maar ik ben de vingerpopjes aan het sparen, dus het moet maar :D (wie wil er Maxi de olifant ruilen met Lupo de leeuw???) |
dreumesland punten:
Nutrilon 2, 3 en Omneo 2: Nutrilon 2, 65 gram 10 punten Nutrilon 2, Nutrilon 3, 900 gram 50 punten Nutrilon 2, Nutrilon 3, kant en klaar, 200 ml 10 punten Nutrilon 2, Nutrilon 3, kant en klaar, 500 ml 20 punten Nutrilon H.A. 2, 900 gram 50 punten Nutrilon Forte 2, 900 gram 50 punten Nutrilon A.R. 2, 900 gram 50 punten Nutrilon Pepti 2, 900 gram 50 punten Nutrilon Soya 2, 900 gram 50 punten Omneo 2, 900 gram 50 punten Nutrix: Nutrix Rijstebloem 15 punten Nutrix Rijstebloem met vanille 15 punten Olvarit: Olvarit Eerste Hapje (binnenzijde etiket) 10 punten Olvarit Groente 10 punten Olvarit Fruit, 4 en 8 maanden 10 punten Olvarit Fruit & Zuivel Duo 10 punten Olvarit Maaltijden, 6, 8, 12 en 15 maanden 10 punten Olvarit Drink 10 punten Olvarit Diksap 20 punten Olvarit Fruit Compote 12 maanden 20 punten Olvarit Maaltijden 18 maanden 20 punten Bambix: Bambix Pap 15 punten Bambix Koek 20 punten Bambix Crisp 20 punten :D:D |
:D :D :D
de punten spaar ik ni echt, wa kun je daar mee doen eigenlijk??? IK WIL VINGERPOJPES!!! die zijn :cool: |
euhm.... veel:D kijk maar op bambix.nl en dan spaaracties
|
*ff kijk doen*
maar op mn eentje krijg ik er toch nooit genoeg bij elkaar, ik eet alleen koekejs (och, is da ook van nutricia??? wist ik weer niet, das keidicht bij mij in de buurt :D ) |
ik zou zeggen, neem msn ofzo...:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |