![]() |
Wat is ranziger?
Om weer terug te komen op die zwervers:
wat is ranziger om re zien; Een zwerver die op CS van Amsterdam / Rotterdam zijn lunch uit de vuilnisbakken aan het graaien is of iemand die de Mac betaalt om daarna een berg aan derrie naar binnen te persen?..... |
zélf de mac binnengaan geld geven en... wat plastic staafjes, wat kartoinnen brokken met een stukkie drab ertussen naar binnen werken
|
de mac, en ik kan het weten, ik heb er gewerkt :eek:
|
de macgast, want die kan er wat aan doen.
|
Een zwerver die op het Centraal Station van Amsterdam bij de Mac betaalt, om vervolgens een berg aan derrie naar binnen te persen.
Da's pas ranzig! |
Een zwerver op CS van Amsterdam/Rotterdam die een weggegooid Mac-menu uit de vuilnisbakken aan het graaien is om daarna een berg aan derrie naar binnen te persen.
|
Citaat:
|
Macdonalds is lekkerrr
|
Citaat:
|
Als iedereen de mac zo ranzig vind waarom eet iedereen er dan
|
Citaat:
|
lekker hoor een big macje op zijn tijd :)
|
De zwerve, wat is er mis met de kartonnen frietjes van de Mac ?
|
denk niet in hokjes
sire |
iemand die de Mac betaalt om daarna een berg aan derrie naar binnen te persen?..... (n) :(
|
een geheel willekeurig persoon die de nieuwe Super Noodles Kerrie eet (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan blijf ik toch bij de Mac sorry :(
|
het 2e ..bah...vooral zoown heel supersized mega menu...*kots*
|
Een zwerver die op CS van Amsterdam / Rotterdam zijn lunch uit de vuilnisbakken aan het graaien is...
|
De zwerver. Hoe ranzig de kwaliteit van het voedsel bij de Mac ook is, in prullenbakken is het altijd erger. :d
|
Ik vind de patat er best lekker...
|
ik vind de mac lekker vies.. dus niet viesvies zeg maar..
ik ga voor de zwerver, alhoewel, het ligt er helemaal aan wat er in de vuilnisbak ligt. Ik vind het niet smerig, eigenlijk alleen maar zielig.. Goor wordt het pas als een junk in zijn eigen kots en pis ligt te slapen. Of als zij van the exorcist een kruis in dr doos begint te rammen.. dat vind ik goor. |
Matthijs, je hebt mij gekwetst.
|
Mac. kun je je nog beter koeienstront eten, leef je langer
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*heeft er nu al zin in* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Teveel aar black metal geluisterd joh? ;) Besett En Svart For evigheten Hinsides Satanisk Horisonter!!! |
Citaat:
:p P.S. Besett en Svart ben ik wel. ;) |
Citaat:
Gaaf, hebben we iets gemeen (y) Svart ben ik ook na al die sigaretten, en ik heb heb verkering met m'n computer :o |
Citaat:
En iedereen maar denken dat het een koffiehouder is.... :rolleyes: |
Citaat:
En over McDonnalds: Support the world domination! Ser ut over En BurgerKing Fjell Av Fryst Horisonter! |
Citaat:
World dominations are (y) Av Et Brennende Pentagram Fra Hedning FEBO! |
Citaat:
Microsoft uber alles (y) The Infernal Whore Of Christan Animals |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat vind je van Atari? |
Citaat:
|
Citaat:
Atari Teenage Riot beukt er lekker in.. op z'n tijd |
Rotterdam zijn lunch uit de vuilnisbakken aan het graaien
:D |
Niks mis met MacDonalds, Burger King en andere vette vlees-zooi... Wel met mate, uiteraard :)
|
Ik werk er. Ach ja.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |