![]() |
Super Noodles
De naam is nu al voor de 3e keer veranderd
Was al veel vaker gebeurd, dus dacht: 'ach, niks aan t handje' Maar nu is het hele produkt dus veranderd!!!!! :mad: Wat normaal een lekker maaltje was, is nu een meurende berg draadjes wat in de verte wel iets op de kerrie-noodles van 'vroeger' leek. Daar gaat m'n tussen-de-middag-eten-wanneer-ik-alleen-ben :( Vind jij het ook zo jammer dat het veranderd is, of ben je er juist blij mee?? Zijn er wel eens andere produktveranderingen geweest waar jij niet zo heel erg blij mee was? |
smerig nu he :mad: van die dikke groente stukjes erin, hele andere geur.... (n) maar de oude zijn er toch ook nog :confused:
|
Citaat:
tot de voorraad die de winkels hadden op is :( dan is het: dag dag lekkere noodles, 'welkom' vieze noodles :( |
ik heb altijd al geweten dat de noodles niet te eten zijn....
had dan gewoon naar mij geluisterd ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De naam Melkunie stoorde me. Campina was altijd heilig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Khield toch al niet van Noodles.. |
Citaat:
|
Heb nu via-via (heel toevallig vandaag) een Britse versie gekregen.
Even zien of dat wat meer eetbaar is. |
is nit veranderd, het is een nieuw product, en ontzettend smerig gatverdemme.
ik vind noodles heel lekker, maar die niet, en heel t gezin deelt die mening |
Citaat:
leveren de ouders van mijn zwager hun melk aan... dus das goed ;) |
Ik ben ook van mening dat de nieuwe noodles niet te eten zijn. Ik dacht lekker snel te kunnen eten maar ik heb het laten staat zo smerig dat ze waren. Ik moest er bijna van over mijn nek. Dus jammer dat ze vernieuwd zijn. Nu eet ik dus nooit meer noodles. Alleen die geur die er vanaf komt is genoeg om je daarvan te weerhouden!!
|
Ok, ik probeer vanaf nu nooit meer noodles, als ik deze raad op moet volgen. Of iedereen moet gewoon een klachtenbrief schrijven naar die fabriek die dit maakt. (Unox?) Dan veranderen ze het wel weer (hoop ik)
|
"Good" Noodles zijn ranzig.. :eek: Daar zit een zakje mensensnot bij wat je erdoor moet roeren.. Brr..
Super Noodles zijn nog steeds hetzelfde hoor?? |
Wat een vuile meuk...als je te belabberd bent om even een pannetje échte spaghetti of andere pasta en een sausje warm te maken, dan ben je wel een erge loser..zelfs in het goorste dispuuthuis wordt die meuk nog niet gekookt, bah zeg!
|
Citaat:
|
Citaat:
en en en ?????? eetbaar die nieuwe Britse noodles? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |