![]() |
Wie vind jij arrogant?
:rolleyes:
|
^^^^^
|
mezelf duh:rolleyes:
|
die ene hockeykakker uit m'n klas! :mad: :p
|
Niemand eigenlijk :)
|
op dit forum? of wat
|
op dit forum??
Ikhebtrekinwatlekkers.... maar in het echt valt hij wat dat betreft wel mee... |
Marieke, omdat ze mij arrogant aankijkt omdat ze mij arrogant vindt.. :D
|
mezelf
|
Ruud, een jongen die aaaaaltijd bij mij in het restaurant komt eten maar me wel een arrogante bitch vindt...
Volgende keer vraag ik aan de kok al zijn eten met sambal in te smeren, dan zal hij blij zijn als ik zijn drankjes kom brengen:D Weet je wat trouwens helemaal leuk is? Weten dat iemand je arrogant vindt en dan overdreeeeeveeen aardig gaan doen, dan weten ze niet waar ze moeten kijken:D |
3 meisjes die een klas lager zitten dan ik...
|
Een jongen die ik ken, noem geen naam. :D:p
|
Ik ken eigenlijk geen mensen die ik echt arrogant vind. Ik ken wel mensen die behoorlijk, soms zelfs storend, onbescheiden zijn, maar daar prik ik makkelijk doorheen en weet ik dat ze het doen om iets anders te compenseren, dus dat kan ik niet als arrogant beschouwen, eerder als zielig.
|
jewel :p
|
zeg ik niet :P
|
Citaat:
|
spear britney :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fleur, omdat ze denkt dat ze boven iedereen staat. Naja, ze wacht maar af tot ze es wat minder interessant zal zijn en haar 'vrienden' zo weglopen..
Jammer voor je Tim, vandaag bloedt mijn neus ;) |
Iedereen die zichzelf beter voelt dan de rest...
|
Citaat:
wist ik al, maar had zin om het te zeggen waar iedereen het kon lezen... |
Citaat:
en daarbij, dat moet ik toch zelf weten? ik hoop dat m'n smsje overgekomen is... |
Citaat:
valt me mee ja, dat niemand me heeft genoemd. Maarja, misschien is het toch wel duidelijk dat mijn echt aard heel netjes is (kuch) |
Een meisje uit een clusterklas bij mij op school. Ze zit echt over alles te zaniken. Ze denkt dat ze lekker is en ze is yugh...loopt vaak met een koortslip, ze is dik en ze past verdomme geeneens in een bikini.
Laat stond ze zich voor school even uit te laten over de meningokok-inentingen. Omadt ze AL 19 was, kreeg ze hem niet meer en dat vondt ze belachelijk. Stomme achterlijke kuthoer, ik gun jou geeneens die inenting !! wuhahaaha sorry hoor :rolleyes: |
Niemand eigenlijk, iemand kan in eerste instantie arrogant overkomen maar als je die persoon langer kent blijkt dat logischerwijs vrijwel altijd mee te vallen.
|
Mensen kunnen ook gewoon voor de grap zich zelf laten overkomen als een arrogant persoon, om alleenmaar de reacties van anderen te horen.
Weet zelf niet echt wie een arrogant persoon is, kan het me ff niet herrineren. |
Citaat:
|
NY-ers. Die zichzelf zoveel beter vinden dan de Nulgangers.
|
Citaat:
btw ben ik nu arrogant? :rolleyes: |
Citaat:
en die stomme Noëlle ook:D |
praktisch heel mijn vriendenkring.
|
louis van gaal& Co Adriaanse
|
op het forum: kan ik niet over oordelen
in mijn omgeving: ach, een meid in mn klas, stom kind (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Wie noemt z'n kind nou naar Kerstmis |
Citaat:
Ik vind neimand hier écht arrogant... Sommige mensen zijn wat minder subtiel dan anderen...? |
Citaat:
|
Citaat:
Tampert vind ik arrogant!!! :p :D |
boogie, die verwijdert topics zonder dat ze eingelijk te slecht zijn voor DK
|
Weet ik zo niet :o
|
Peter van vossen
|
ik vind iemand eerder een doos dan arrogant. maar zo gauw ik het weet kom ik er op terug. ik zoek het dus even op.
|
Sarah.. De slet van de school! :rolleyes:
|
Kvind mezelf wel enigzins een tikkeltje arrogant...
Maar dat is me alleen aangepraat door iedereen ;) ... |
Fruitmand
|
totaaaaaaaaal onnuttig, magoed, Een meisje uit mn klas, Ziekelijk gewoon :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |