![]() |
wat gaan wij doen morgenavond?
Hellup! wij willen wat leux doen morgenavond. maar er draaien geen leuke films, er is nix in ut theater en er zijn oog geen leuke concerten.
heeft er nog iemand tips???????? greetz |
K3-kleurboeken en sierbootjes enz. verkopen :)
|
Wat is er mis met CSI? op rtl4?
|
nodig wat vrienden uit
|
Citaat:
|
dat zal allemaal wel iets te maken hebben met paleoklimaten, ik kijk er al naar uit :D
maar in jou geval: vatje wijn kopen, buitenhuiskaarsen, sjippies, goeie muziek : luieravond in de tuin, zalig heel de nacht praten, muziek luisteren, tegen elkaar hangen hmmmmmmmmm IK WIL VAKANTIE!!! :( |
Ik heb un verjaardag van een klasgenoot, en ik moet me voorbereiden op de proefwerkweek..
Voor jou: Verstoppertje doen in het bos ;) :D |
Hou een foodfight. (met verot eten :D)
|
Citaat:
ik ga werken morgenavond.. echt HEMA ;) |
Je kan ook gewoon al je achterstallige slaap inhalen?
|
golden-earring concert
|
Ik ga lekka naar et kinderfeestje (letterlijk en fuguurlijk :) ) van mijn vriendinneke en daarna gaan we uit en blijf ik bij een andere vriendin slapen en ik heb er kei veel zin in :D :D :D
|
ik ga heel veel bier nuttigen en ik ga naar een drum n bass feest (stormtrooper).. kan haast niet wachten.. ben al 2 of 3 weken niet uitgeweest.. (tenminste, niet in maastricht)
|
Citaat:
|
uiteindelijk zijn we gaan risken, maar we waren maar met zn 4en... er kon niemand...:S stomme mensen. willen allemaal leren voor se's volgende week.. saai hoor. en ik heb nog verloren ook. had uiteindelijk japan in mijn macht met 6 legertjes erop ofzo. en ik moest azie en zuidamerika. schoot al op :S
spelletjes doen is leuk. maar doen we altijd; kolonisten.... bestaat er een leuker spel? (vast wel...) |
Hmz gepost op 6 juni = donderdag, dus zal ff reageren voor vrijdagavond, zaterdagavond en zondagavond:
Vrijdagavond heb ik eerst een uurtje gewerkt en toen ben ik gaan fitnessen. Toen thuis douche, ff achter de comp gezeten en half 12 slapen. Vanavond: Eerst ff werke, dan omklede en dan stappen :) Morgenavond: Hmz vanaf 5 uur ga ik een computerspelletje spelen en tussendoor dan ff eten. Dan vanaf 7 uur Formule 1 kijken en dan nog om 9 uur ff wat puteren of nog wat doorlezen voor mijn eerste tentamen komende maandag. |
Sublime, ik weet niet wat je kunt gaan doen, maar 1 ding, Je sig is egt geweldig
|
Citaat:
|
Morgenavond? Dan moet ik werken tot 23.00 uur.
|
Lekker werken
doe ik ook op maandag avond :D:D:D:D:D |
leren voor m'n examen denk ik, anders hetzelfde als anders, beetje lui doen aangezien het geen weer is om te sleutelen of met de hond te lopen
|
Morgenavond moet ik weer trainen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |