Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Acute aanval van moordneigingen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=428809)

Amidala 06-06-2002 16:45

Acute aanval van moordneigingen

Ze zitten hiernaast nu al voor de ZOVEELSTE keer de autoradio op volume 500 te testen (jongens, hij werkt wel! :mad: )
En dat natuurlijk net op het de momenten dat ik een poging tot leren doe, of 's avonds laat, enz, enz.

Wanneer heb jij nou echt de behoefte om je buren wat aan te doen?

Gothic 06-06-2002 16:47

dat niet echt, alleen als ze soms als ik wil slapen van die keiharde metal hebben aanstaan of aant drummen zijn...

martijn1985 06-06-2002 16:47

*herkenning*

dr woont hier vlakbij een idioot en die heb net zijn rijbewijs en een auto, een zgn. 'boom-car' en die vind het leuk om dat ding herhaaldelijk voluit te zetten......

maar dat zijn niet echt buren..

maar ik heb alleen een btje vreemde buurman, maar daar heb je niet echt last van......

MCH 06-06-2002 16:48

Citaat:

Gothic schreef:
dat niet echt, alleen als ze soms als ik wil slapen van die keiharde metal hebben aanstaan of aant drummen zijn...
Dat heerscht juist http://www.smilies.nl/muziek/music049.gif

nare man 06-06-2002 16:48

Wanneer ik zondagochtend 0730 gewekt word door een cirkelzaag of anders stuk gereedschap.

Of wanneer ik uit m'n katerslaapje gehaald word door geblèr van kinderen. Op de barbeque ermee.

]{enshin 06-06-2002 16:49

andersom kan het ook. Mijn buren hebben geklaagd dat ik de dunne houten keuken deurtjes te hard dicht deed :rolleyes:

MissKiss1985 06-06-2002 17:06

Mijn buurman en buurvrouw hebben motor's als ze ze aanzetten (altijd 's avonds laat en 's ochtend) dan gaan ze eerst een half staan terwijl die dingen aanstaan en constant gas geven enzow dan heb je dat irri geluidje. Vet irritant ze doen het nooit 's middags

Talon 06-06-2002 17:11

motoren zijn :cool:

WolterB 06-06-2002 17:17

als het warmer is dan 15 graden (boven nul:rolleyes:)

dan gaan bij de buren de ramen open, verhuist de hele familie (inlusief aanhang, totaal 10-15 mensen) naar buiten, samen met het halve interrieur, gaan de boxen van de stereo in de vensterbanken en wordt het feest voor ons huis:mad:
je kan dan zelfs de tv/radio niet meer horen binnen, zo veel lawaai

Monica 06-06-2002 17:20

Als de buurvrouw met een vriendin van haar voor de buitendeur gaan staan kakelen. Ik heb eens opgelet, het gaat over helemaal niets. En dat is zo vervelend als je net zit te leren, ze lachen met name om alles.

Of als de 4 kinderen van hiernaast allemaal een stuiterbal hebben gekregen. Je raadt het al.. :rolleyes:

Shock 06-06-2002 18:14

- als m'n moeder weer eens teveel herrie maakt op tijden dat ik nog zou willen slapen
- als diegene met een verschrikkelijke herrie makende motor hier 's ochtends om 6.50 voorbij komt (terwijl ik er om 8.00 pas uit hoef)

Mara 06-06-2002 18:33

Als zondags ochtend de tv keihard aangezet word op de kerkdienst en er ook nog meegezongen word

simple creed 06-06-2002 18:45

mijn dichtsbijzijnde buren wonen op 100m....

toch wel handig op een boerderij wonen :D

woefke 06-06-2002 18:55

dit weekend naast ons een fuif in de tuin :rolleyes: *gaat weer niet kunnen slapen*

mar87 06-06-2002 19:38

heb eigenlijk nooit last van buren.
nouja 'k woon wel naast een boerderij (opa en oma) maar die geluiden 'smorgens benik wel zo aan gewend die hoor ik niet meer. en voor de rest woont de rest avn de buren verder dan 100 m. bij ons vandaan, ook geen last van.

MissKiss1985 06-06-2002 19:38

Citaat:

Talon schreef:
motoren zijn :cool:
Ja weet ik daar geef ik je volledig gelijk in maar niet 's nachts als je op bed ligt. Kijk als ze meteen wegrijden mag het dan vind ik het niet erg maar ze blijven eerst een half uur staan.

Shock 06-06-2002 19:42

Citaat:

MissKiss1985 schreef:
Kijk als ze meteen wegrijden mag het dan vind ik het niet erg
nou.. das ook niet alles hoor, als ze 's ochtends vroeg effe in z'n 1 naar de 80km/h willen trekken bij jou in de straat ben je toch best wel wakker....

M@rco 06-06-2002 20:01

Pianospelende (en meeblèrende) buren... da's ook niet echt leuk...

-Meisje- 06-06-2002 20:15

Zondagmorgen... Ik ben al een beetje wakker (biologische klok) maar kan toch nog ff terug in slaap vallen en verder soezen...Om 9u15 gaat madam naast mij haar wekker af! "Raaddiiiiooooo 1".. Allemaal seuteliekes die ik vaag hoor naast mij.... En ik kan ni meer terug in slaap geraken :mad: :( :mad:

Maar kneem ze wel terug hoor... Als mijn vriend blijft slapen :o :D

BendeBen 06-06-2002 20:28

BLAFFENDE HONDEN!!!!!!!

van die kutbeesten die maar door blijven gaan met dat monotone geblaf

afschieten of bek snoeren :mad:

Paranoide 06-06-2002 20:39

ik heb geen last van de buren, ik heb last van de kinderen van de overburen.. volgens mij zijn die dingen nooit stil, hebben ze geen behoefte aan eten of slaap, en zijn ze vergeten dat ze eigenlijk ook nog een huis hebben waarin ze kunnen schreeuwen en liedjes zingen en blaat :/

Gothic 07-06-2002 07:43

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:

Dat heerscht juist http://www.smilies.nl/muziek/music049.gif

ten eerste kan die gast niet drummen, ten 2e de muziek is prima, maar NIET als ik wil slapen :mad:

[DnC] 07-06-2002 08:23

Ik niet, maar mijn moeder heeft een grote hekel aan de buren.
Zal me niet verbazen als ze opeens gaat flippen en besluit de buren wat aan te doen ;)

KazzZ 07-06-2002 09:00

wij hebben nooit last van buren, want die wonen paar honderd metertjes verderop :) tis maar goed, ook stelletje arrogante lijers :mad: :p
maar kan me er heeel erg aan ergeren als m'n broer bijvoorbeeld gisteravond nog ff savonds om 11 uur buiten gitaar gaat zitten pingelen.. en dat hoor ik dan op m'n kamer, whaaaaaaaa! :mad: :p dan krijg ik moordneigingen jah.

Qamra 07-06-2002 10:57

Elke avond rond 6 uur (vooral als het lekker weer is en dat je buiten kan eten) als ze die k u t duiven vrij laten. Als diezelfde buren weer eens ALLE tegeltjes uit de badkamer willen halen of de plavuizen eruit willen rammen. Als die buren het honderdste gaatje van vandaag in de muur boren (ik snap niet dat de muren nog bij hun overeind staan). Dat me buurmeisje van die kant luidruchtig onder me raam aan d'r geweldige vriendinnetjes staat te vertellen wat voor bitch ik ben :rolleyes: :rolleyes: Als die KUThond van hun weer eens 6 uur ACHTER elkaar staat te keffen omdat de buren weg zijn.

Aan de andere kant heb ik alleen last als het lekker weer is en ze een fles wijn open trekken :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.