![]() |
nou, ga je gang.
:D wat zou jij organiseren zodat de forummer voor je, zich echt een dagje kan amuseren. (y) (y) en braaf blijven :mad: :p |
bedoel je de forummer die voor jou heeft gepost?
|
ik neem het eendje mee naar de vijfer :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ijsje eten terasje ijsje eten terasje ijsje eten op terasje ... |
Citaat:
en ik hou van ijs, dus goed id:) |
owja das lmet twee rr'en :o (n) :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(herinnert zich topic over wat zie je als je in de spiegel kijkt van simple creed:)) |
Citaat:
'smorgens eerst lekker lunchen, daarna wil ik wel een paar golflessen van je ;) 'savonds uit eten en er een gezellige avond van maken, gewoon 'standaard' eigenlijk, maar dat is juist leuk :) (En ja, ik ga 'savonds gewoon keurig weer met de trein naar huis :p :D) |
Citaat:
Verder vind ik het wel een goed plan:) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En dan naborrelen natuurlijk, vervolgens vertrekken we naar Leiden waar meneers studentenvrienden zich schuilhouden in een bruin kroegje... (*surprise :D*) en misschien heb ik het zelf ook een beetje naar mijn zin. |
Citaat:
Laten we maar gewoon gaan stadten, altijd leuk :) |
Citaat:
ochtend: begin met ontbijt op bed voormiddag: shoppen in winkelwandelstraat 's middags: lekker restaurantje doen 's namiddags: terrasje doen, mensjes kijken, eventueel nog wat shoppen 's avonds: iets gaan eten en dan uit (film of discotheek of café ofzo :)) zo goed? :) |
Citaat:
(y) |
Citaat:
Ok wat gaan wij doen. We gaan niet winkelen denk ik, we hebben niet echt dezelfde smaak vrees ik :). Ik zou iets actiefs gaan doen met je, en dan daarna lekker relaxen en wat eten... Hmz wel lastig als je iemand niet kent :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*wordt weer overgeslagen* (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Friet eten bij een echt Belgisch fritkot en ons daarna bezatten aan Belgisch bier, en vervolgens op jacht gaan naar een paar schone Belgische madammekes :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k"ICK"boxen, yeeeuh :rolleyes: :D
|
Voor de vorige (ook al ken ik die nie, dus verzin ik maar wat :D )
- Forummen - Winkelen - Terrasje pikken - Voetbal kijken - Stappen Zo en nu mogen jullie iets voor mij verzinne! :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik klets wel :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |