![]() |
reageer jij of lees jij ?
Topics die jou aanspreken, lees je die alleen of reageer je ook ?
|
alleen als het mij aanspreekt reageer ik, verder lees ik wel alles
|
Citaat:
btw je sig klopt niet helemaal ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik lees de meeste dingen, de dingen waar ik zin heb om op te reageren reageer ik dus ook op
|
Citaat:
|
ik lees veel en reageer af en toe
|
reageer af en toe
als ik denk dat ik iets nuttigs toe te voegen heb.. maar achteraf word eht dan toch weer een nutteloos bericht :p |
ik lees alles (nouja, op DK dan)
en reageren doe ik alleen op de topics die mij enigzinds aanspreken |
Vooral lezen...
Ik reageer alleen als het me aanspreekt of ik me gewoon verveel... |
vooral lezen, ik heb ook weinig post voor de ruim 2 jaar dat ik hier nu zit... kweet, geloof dat ik ongeveer 8 posts per dag heb... maar das klopt niet, komt omdat ik tijdje bijna niet op forum ben geweest...
|
Citaat:
|
Ik lees wel redelijk wat, maar post amper.
Mjah niet al teveel zin in :) |
Citaat:
|
Ik lees heel veel, maar ik reageer alleen als ik iets toe te voegen heb aan de discussie.
|
ik reageer alleen als het me interesseert.. ;)
|
hell, ben nie echt origineel met mn "ik reageer soms" antwoord
damn |
Citaat:
|
volgens mij reageer ik te veel :o
|
Als ik iets boeiends denk toe te voegen dan reageer ik..
|
soms wel soms niet,als ik zin heb wel....
|
Hangt eraf wat voor onderwerp het is. Als ik dingen wel boeiend vind en het zijn lange teksten, ga ik offline en lees het ff
|
Oh en ik reageer alleen als het me boeit
|
op DK reageer ik veel..op de andere fora lees ik vooral...
|
Alleen als het mij aanspreekt lees ik, verder reageer ik wel altijd.
|
reageer niet zo vaak de laatste tijd...raar genoeg
|
Ik lees veel en reageer maar af en toe. Er zijn dagen dat ik helemaal niet reageer.
|
ik lees vooral
|
ik reageer als 't me aanspreekt en als ik d'r zin in heb. verder lees ik wel bijna alles.
|
Als het me echt aanspreekt dan lees ik het en reageer ik. Soms reageer ik alleen zonder het te lezen.
|
soms lezen soms reageren en
|
als mijn antwoord al zow vaak is langsgekomen, reageer ik [meestal ] niet, en als ik geen zin heb natuurluk. Ach, ik reageer dus gewoon als ik daar zin in heb, zow
|
Ja ik reageer wel net als nu dan, maar dan lees ik ook net zoals nu de titel en een paar van de vorige berichtjes. Maar dat is dus eigenlijk reageren wat betreft de vraag en ja het is vaker dat ik lees lees en reageer dan dat ik lees lees lees reageer nee meer reageer ja het fluctueert eigenlijk wel zo van reageer lees reageer en dan lees lees lees...ja het is eigenlijk allebei. reageren én lezen.
|
Citaat:
volgens mij moet jij eens je bed opzoeken ;) |
Meestal alleen lezen.. soms typ ik overal wat op terug.. soms niet ..
ligt aan mijn bui :P grotendeels lezen.. |
Ik ben een lezer.
(nu een reageerder maar oké) |
Ik ben van beide wat.
|
Citaat:
|
ik gok het erop dat veel mensen die hierop reageren van het slag mensen is dat reageert :p...
je kunt hier dus eigenlijk weinig statistiek op loslatn Mja ik reageer wel vaak geloof ik |
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja. Even ontopic: ik heb van die vlagen. Soms lees ik alleen, maar dan heb ik een week waarin ik een heleboel berichtjes plaats... Lekker vaag, maar ja. |
3,33 om precies te zijn.. :rolleyes:
|
Ik reageer op alles wat me enigzins bezig houd of kan houden
|
Ik reageer
|
Reageren, ik lees bijna nix, geen tijd voor :D
|
ik reageer als ik wat over het onderwerp kwijt wil en anders lees ik alleen maar.
|
Citaat:
|
keb de laatste tijd vaak dat ik te laat ben met reageren, zodat ik geen zin meer heb me in de discussie te mengen en vaak maar domme replys gaan geven, die semi-grappig moeten zijn :(
|
allebei
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |